CHIPY
Maksymalna ilość aktywnych chipów nie może przewyższyć poziomu INT.
Ceny podane są w odniesieniu do poziomu +1. Chipy poziomów +2 i +3 kosztują odpowiednią wielokrotność podanej ceny (x2, x3).
ATR (MRAM)
INT (MRAM)
TECH (MRAM)
Moda i styl
100
Antropologia
150
Biotechnika
300
Image
Biologia
Cybertechnika
Botanika
Elektronika
BC (APTR)
Ekspert (Braindance)
200
Fałszerstwo
Pływanie
Chemia
Farmaceutyka
Ekspert w…
według MG
Granie na instrumencie
REF (APTR)
Fizyka
Łączność
Broń ciężka
400
Geologia
Kradzież kieszonkowa
Broń ręczna
Giełda
Materiały wybuchowe
Karabin
Ekspert (Prawo)
Naprawa okrętów
Łucznictwo
Historia
Naprawa pojazdów AV
Obsługa ciężkich maszyn
Język obcy
Naprawa PW
Pilot (AV)
350
Księgowość
Naprawa samolotów
250
Pilot (PW)
Kultura (region)
Naprawa żyrokopterów
Pilot (Stałopłat)
Matematyka
Obsługa komór kriotonicznych
Pilot (Sterowiec)
Nawigacja
Otwieranie zamków
Pilot (Żyrokopter)
Pilot (Okręt)
Pierwsza pomoc
Pistolet
Polityka
Podstawowe naprawy
Pistolet maszynowy
Programowanie
Projektowanie cyberdeków
Prowadzenie motocykla
Sztuka przetrwania
Zabezpieczenia elektroniczne
Prowadzenie samochodu
Taktyka
Znajomość broni
Szermierka
Wykształcenie / wiedza ogólna
Sztuka walki
Zoologia
Taniec
Żegluga
REF/INT (APTR-MRAM)
Chipy APTR zaczynają działać po 2 dniach ćwiczeń dostosowawczych na poziom chipu.
Np. 4 dni ćwiczeń dla chipu o poziomie +2. Połowa czasu ćwiczeń dla chipów APTR-MRAM.
Zdalny pilotaż
Kubz