Wewnętrzne przebudzenie.pdf
(
1835 KB
)
Pobierz
(Microsoft Word - Wewn\352trzne przebudzenie.doc)
PRZEDMOWA
Przyszło nam
Ň
y
ę
w czasach bardzo intensywnego rozwoju ludzkiej
Ļ
wiadomo
Ļ
ci. Ksi
ĢŇ
ka, któr
Ģ
trzymasz w r
ħ
ku, pomaga zrozumie
ę
t
ħ
duchow
Ģ
transformacj
ħ
, której jeste
Ļ
my
Ļ
wiadkami pod
koniec XX wieku. W
Ļ
ród obszernej literatury przekazuj
Ģ
cej obraz uczu
ę
i do
Ļ
wiadcze
ı
okre
Ļ
laj
Ģ
cych nowy wymiar
Ň
ycia tu
Ň
przed wej
Ļ
ciem w trzecie tysi
Ģ
clecie jest ona prawdziw
Ģ
perł
Ģ
. I co godne uwagi - dzi
ħ
ki staraniom i po
Ļ
wi
ħ
ceniu pracowników Wydawnictwa MEDIUM -
ukazuje si
ħ
w Polsce dosłownie w kilka miesi
ħ
cy po publikacji jej angielskiej wersji. Gratulacje!
Uwa
Ň
am to za wielkie osi
Ģ
gni
ħ
cie polskiego rynku wydawniczego, zwłaszcza
Ň
e na pierwsz
Ģ
ksi
ĢŇ
k
ħ
Sissona czekali
Ļ
my w kraju przez 16 lat!
Uwa
Ň
am, i
Ň
bł
ħ
dne jest przekonanie,
Ň
e los człowieka jest zrozumiały i przes
Ģ
dzony. Historia uczy
nas,
Ň
e ludzko
Ļę
jest w procesie ci
Ģ
głej ewolucji. Tylko indywidualne opinie mog
Ģ
by
ę
sztywne i
dogmatyczne. Prawda jest dynamiczna. Wielk
Ģ
rado
Ļ
ci
Ģ
jest jej odnalezienie i dzielenie si
ħ
ni
Ģ
z
innymi lud
Ņ
mi. A potem wspaniale jest obserwowa
ę
, jak w magiczny, cudowny, synchroniczny
sposób prawda rozwija si
ħ
i krystalizuje w momencie, gdy jej autentycznie potrzebujemy.
Ksi
ĢŇ
ka nowozelandzkiego autora, psychologa i filozofa Colina P. Sissona
Wewn
ħ
trzne
przebudzenie
pojawiła si
ħ
w moim
Ň
yciu w taki wła
Ļ
nie synchroniczny i magiczny sposób
dokładnie wtedy, kiedy jej potrzebowałam, by uczyni
ę
nast
ħ
pny krok
na drodze mojej ewolucji.
Bo ja od lat modl
ħ
si
ħ
i prosz
ħ
o mój
nast
ħ
pny krok.
A je
Ň
eli prosimy - otrzymujemy.
Wraz z moim towarzyszem
Ň
ycia byłam go
Ļ
ciem Colina i jego
Ň
ony Mariny w Moskwie, bior
Ģ
c
udział w jednym z prowadzonych przez niego 10-dniowych intensywnych programów rozwoju
osobistego. Którego
Ļ
wieczora, w czasie gł
ħ
bokiego procesu transformacyjnego, przez niektórych
zwanego "chorob
Ģ
", podeszłam do półki z ksi
ĢŇ
kami i r
ħ
ka moja, jakby zdalnie sterowana, si
ħ
gn
ħ
ła
po lu
Ņ
no zapisane kartki maszynopisu. Był to jeden z rozdziałów tej wła
Ļ
nie ksi
ĢŇ
ki. Otworzyłam
na "przypadkowej" stronie i przeczytałam precyzyjne instrukcje autora dotycz
Ģ
ce opisanego tam
procesu odkrywania prawdy. Zastosowałam si
ħ
do tych wskazówek, próbuj
Ģ
c rozwi
Ģ
za
ę
mój
ówczesny dylemat, i... eureka! Jasno i przejrzy
Ļ
cie ukazała si
ħ
odpowied
Ņ
. Ka
Ň
da komórka mojego
ciała
Ļ
piewała rado
Ļ
nie, bo oto na chwil
ħ
si
ħ
przebudziłam!!! Na tyle, by zobaczy
ę
, o co naprawd
ħ
chodzi! Colin cz
ħ
sto przytacza P. D. Uspie
ı
skiego:
Pierwszym krokiem do przebudzenia jest u
Ļ
wiadomienie sobie, jak gł
ħ
boko tkwimy w stanie
u
Ļ
pienia.
Tamtej sierpniowej nocy, czytaj
Ģ
c łapczywie cał
Ģ
ksi
ĢŇ
k
ħ
, coraz bardziej u
Ļ
wiadamiałam sobie
swoj
Ģ
ignorancj
ħ
i u
Ļ
pienie. Colin mówi: "Kiedy w nocy
Ļ
nimy swoje sny, nie u
Ļ
wiadamiamy
sobie,
Ň
e jeste
Ļ
my pogr
ĢŇ
eni we
Ļ
nie; dociera to do nas dopiero po przebudzeniu. A budzimy si
ħ
, by
stwierdzi
ę
,
Ň
e znajdujemy si
ħ
w stanie nie
Ļ
wiadomo
Ļ
ci".
To prawda,
Ň
e najlepiej uczymy si
ħ
tego, czego najbardziej potrzebujemy si
ħ
nauczy
ę
. Oto ja,
propagatorka
Ļ
wiadomego
Ň
ycia
,
poj
ħ
łam, jak bardzo jestem nie
Ļ
wiadoma!
Podobno nauczyciel przychodzi, gdy ucze
ı
jest gotów. Ja spotkałam Colina Sissona w
przełomowym momencie mojego
Ň
ycia. Wiele si
ħ
od niego nauczyłam i ucz
ħ
si
ħ
nadal. "Człowiek -
mówi Colin - jest jak ksi
ĢŇħ
lub ksi
ħŇ
niczka - ukochane dziecko króla, które nie zna drogi do domu
i
Ň
ebrze na ulicy". Sisson wzywa wi
ħ
c do przebudzenia, do obserwowania samego siebie.
Obserwuj! Obserwuj! To jego motto. Je
Ň
eli jeste
Ļ
gotów podj
Ģę
wyzwanie, jakim Jest
Ļ
wiadome
Ň
ycie, je
Ň
eli podejrzewasz,
Ň
e
Ļ
pisz snem psychicznym i dojrzewasz do przebudzenia -
to ta
ksi
ĢŇ
ka przeznaczona jest dla ciebie.
Oto masz w r
ħ
ku przewodnik na powrotn
Ģ
drog
ħ
do swego wewn
ħ
trznego Domu. Je
Ň
eli jeste
Ļ
gotów i
Ļę
t
Ģ
drog
Ģ
- otwórz go, we
Ņ
gł
ħ
boki oddech, zaufaj,
Ň
e oddałe
Ļ
si
ħ
w r
ħ
ce profesjonalisty o
wielkiej wiedzy, podwi
ı
r
ħ
kawy i do roboty! Bo ksi
ĢŇ
ka ta proponuje ekscytuj
Ģ
c
Ģ
, systematyczn
Ģ
prac
ħ
wewn
ħ
trzn
Ģ
.
Ufam,
Ň
e to, co zobaczysz podczas tej pełnej przygód drogi, b
ħ
dzie tak samo pi
ħ
kne, pot
ħŇ
ne,
czyste i wspaniałe, jak twoja prawdziwa Esencja Duchowa. Gdy
Ň
to, czym naprawd
ħ
jeste
Ļ
, jest
wieczne, nie
Ļ
miertelne, wszechobecne i niesko
ı
czone.
Niniejszym, z pokor
Ģ
dzi
ħ
kuj
ħ
mojemu nauczycielowi "
Ļ
wiadomo
Ļ
ci serca", Colinowi P.
Sissonowi. Jestem nieustaj
Ģ
co wdzi
ħ
czna za jego obecno
Ļę
w moim
Ň
yciu. Uwa
Ň
am Colina za
jednego z wa
Ň
niejszych przewodników i nauczycieli na tej planecie, człowieka o wielkim,
otwartym sercu, wspaniałym poczuciu humoru i błyskotliwym intelekcie. Zach
ħ
cam do osobistego
z nim spotkania w czasie jego corocznych wizyt w Polsce.
ņ
ycz
ħ
Ci szcz
ħĻ
liwej i radosnej podró
Ň
y.
Z miło
Ļ
ci
Ģ
i
Ļ
wiatłem
EWA FOLEY
PODZI
Ħ
KOWANIA
Marinie Kiczatowej
- która towarzyszyła mi przy pisaniu tej ksi
ĢŇ
ki i była główn
Ģ
inspiratork
Ģ
jej
ostatniej i najwa
Ň
niejszej cz
ħĻ
ci. Dzi
ħ
kuj
ħ
Ci.
Michaelowi Freedmanowi
- mojemu najwa
Ň
niejszemu duchowemu nauczycielowi, co odkryłem
dopiero po latach. Jestem mu bardzo wdzi
ħ
czny.
Autorom
- którzy byli
Ņ
ródłem mojego natchnienia i swoj
Ģ
twórczo
Ļ
ci
Ģ
przyczynili si
ħ
do
powstania tej ksi
ĢŇ
ki. S
Ģ
to: dr Wayne Dyer, Anthony de Mello, Lazaris, Vernon Howard, P.D.
Uspie
ı
ski, G. Gurd
Ň
ijew. Dzi
ħ
kuj
ħ
Warn.
Pameli Matthews
- która namalowała obraz na okładk
ħ
. Dzi
ħ
kuj
ħ
Ci.
Geofireyowi Nottidgemu
- który wykonał główn
Ģ
prac
ħ
redaktorsk
Ģ
.
Kate Richardson
- która asystowała mi przy pisaniu pierwszej wersji przedstawionej tutaj filozofii,
zatytułowanej
Rebirthing Made Easy.
Dzi
ħ
kuj
ħ
Ci.
Wszystkim moim klientom i uczestnikom moich seminariów
- którzy pomna
Ň
ali moj
Ģ
wiedz
ħ
i
do
Ļ
wiadczenie przez wiele lat powstawania tej ksi
ĢŇ
ki (1981-1996). Dzi
ħ
kuj
ħ
Wam wszystkim
najszczerzej.
CO ROBI
Ę
, ABY SKORZYSTA
Ę
Z TEJ KSI
ġņ
KI JAK NAJWI
Ħ
CEJ?
Wi
ħ
kszo
Ļę
z Was przeczyta t
ħ
ksi
ĢŇ
k
ħ
z czystego zainteresowania. Radz
ħ
Wam wykonywa
ę
opisane w niej
ę
wiczenia.
Najlepiej Jednak korzysta
ę
z tego tekstu w poł
Ģ
czeniu z uczestnictwem w cotygodniowych sesjach
"integracji oddechem". Je
Ļ
li masz zamiar je rozpocz
Ģę
z praktykiem Integracji oddechem, pomocne
b
ħ
dzie uprzednie przeczytanie rozdziału pierwszego oraz Dodatku l umieszczonego na ko
ı
cu
ksi
ĢŇ
ki. Przed ka
Ň
d
Ģ
nast
ħ
pn
Ģ
sesj
Ģ
oddechow
Ģ
mo
Ň
esz czyta
ę
kolejne rozdziały. Proponujemy
nast
ħ
puj
Ģ
c
Ģ
kolejno
Ļę
:
Rozdział l i Dodatek I przed pierwsz
Ģ
sesj
Ģ
oddechow
Ģ
,
Rozdział 2-3 i Dodatek II przed drug
Ģ
sesj
Ģ
.
Rozdział 4-5 i Dodatek III przed trzeci
Ģ
sesj
Ģ
,
Rozdział 6-8 przed czwart
Ģ
sesj
Ģ
.
Rozdział 9-12 przed pi
Ģ
t
Ģ
sesj
Ģ
,
Rozdział 13-15 przed szóst
Ģ
sesj
Ģ
,
Rozdział 16-18 przed siódm
Ģ
sesj
Ģ
,
Rozdział 19-20 i Dodatek IV przed ósm
Ģ
sesj
Ģ
,
Rozdział 21-22 przed dziewi
Ģ
t
Ģ
sesj
Ģ
.
Rozdział 23-24 i Dodatek V przed dziesi
Ģ
t
Ģ
sesj
Ģ
.
Po dziesi
ħ
ciu cotygodniowych sesjach z praktykiem integracji oddechem zalecamy kontynuacj
ħ
pracy z nim raz na miesi
Ģ
c oraz samodzielne sesje oddechowe raz na tydzie
ı
.
UWAGA: ten proces mo
Ň
e zmieni
ę
twoje
Ň
ycie, je
Ň
eli zechcesz.
Słowo wst
ħ
pne
Mówimy w Rosji: "Powiedz mi, jakie ksi
ĢŇ
ki czytasz, a powiem ci, kim jeste
Ļ
".
Gratuluj
ħ
! Je
Ļ
li kupiłe
Ļ
t
ħ
ksi
ĢŇ
k
ħ
, musiałe
Ļ
ju
Ň
podj
Ģę
Ļ
wiadom
Ģ
decyzj
ħ
odnalezienia drogi do
Domu, uczciwego wejrzenia w siebie i przyj
ħ
cia odpowiedzialno
Ļ
ci za swoje
Ň
ycie.
Ksi
ĢŇ
ka ta została napisana dla tych, którzy gotowi s
Ģ
odnie
Ļę
jej tre
Ļę
do siebie i potraktowa
ę
j
Ģ
bardzo osobi
Ļ
cie. Nie opowiada ona o problemach s
Ģ
siadów, przyjaciół, partnerów lub klientów.
Wskazuje przeszkody w samorozwoju i adresowana jest do osób, które chc
Ģ
odkrywa
ę
siebie i nie
my
Ļ
l
Ģ
,
Ň
e wszystko ju
Ň
wiedz
Ģ
. B
ħ
dzie zapewne wyzwaniem dla wielu Waszych przekona
ı
i
postaw. Autor rozwiewa nasze iluzje dotycz
Ģ
ce nas samych i czasem okrutnie obchodzi si
ħ
z
u
Ļ
wi
ħ
conymi ideami. A jednak czujemy si
ħ
bezpiecznie i wyczuwamy prawdziw
Ģ
trosk
ħ
Colina,
gdy wzywa nas do przebudzenia i ujrzenia naszej wielko
Ļ
ci. Colin raczej proponuje, ni
Ň
twierdzi, i
zawsze, gdy mówi o u
Ļ
pionej ludzko
Ļ
ci, wł
Ģ
cza w to siebie.
Dzi
ħ
ki temu ksi
ĢŇ
ka
Wewn
ħ
trzne Przebudzenie
jest przyjacielem, a nie pouczaj
Ģ
cym mentorem.
MARINA KICZATOWA
OD AUTORA: U
Ň
ywam w tek
Ļ
cie pierwszej osoby liczby mnogiej w sformułowaniach typu:
"naszym zdaniem", "uwa
Ň
amy,
Ň
e..." itp., nie dlatego, by si
ħ
ukry
ę
za anonimowym "my". Jest to
po prostu oznaka,
Ň
e uznaj
ħ
fakt istnienia
Ļ
wiadomo
Ļ
ci zbiorowej i szanuj
ħ
tych, którzy s
Ģ
bardziej
Ļ
wiadomi ode mnie. Cho
ę
słowa s
Ģ
moje, wiele idei zaczerpn
Ģ
łem z nauk wspaniałych pisarzy i
nauczycieli, których wymieniam w "Podzi
ħ
kowaniach". Dzi
ħ
kuj
ħ
Wam za przył
Ģ
czenie si
ħ
do
podró
Ň
y w gł
Ģ
b siebie.
Rozdział pierwszy
Przebudzenie
LOS CZŁOWIEKA
Pewien podró
Ň
nik, przemierzaj
Ģ
c nie oznaczone terytorium w gł
ħ
bokiej d
Ň
ungli na dalekiej ziemi,
zgubił drog
ħ
. Po wielu próbach jej odnalezienia spotkał plemi
ħ
tubylców, którzy nigdy nie mieli
kontaktu ze współczesn
Ģ
cywilizacj
Ģ
. Człowiek ów odkrył,
Ň
e mo
Ň
e porozumiewa
ę
si
ħ
z nimi za
pomoc
Ģ
starego dialektu, którego nauczył si
ħ
podczas swoich podró
Ň
y. Przyj
ħ
to go jak przyjaciela,
wi
ħ
c pozostał w
Ļ
ród nich przez kilka miesi
ħ
cy.
Najdziwniejsze u tubylców było to,
Ň
e wszyscy, oprócz malutkich dzieci, wygl
Ģ
dali na
Ļ
lepych. Co
wi
ħ
cej, doro
Ļ
li karali dzieci, kiedy te opowiadały o rzeczach, które widziały swymi oczyma.
Dlatego po kilku próbach podzielenia si
ħ
cudem widzenia dzieci rezygnowały - przestawały
otwiera
ę
oczy i stawały si
ħ
tak samo
Ļ
lepe jak doro
Ļ
li.
Pewnego dnia nasz poszukiwacz usiłował wyja
Ļ
ni
ę
przywódcom grupy,
Ň
e wystarczy otworzy
ę
oczy, aby wykorzysta
ę
jeszcze jedn
Ģ
wspaniał
Ģ
mo
Ň
liwo
Ļę
, jak
Ģ
daje ciało, i poszerzy
ę
swój
Ļ
wiat.
Zebrani m
ħŇ
czy
Ņ
ni rozgniewali si
ħ
na obcego przybysza i zagrozili,
Ň
e go zabij
Ģ
, je
Ļ
li nadal b
ħ
dzie
mówił o takich antyreligijnych rzeczach. Poniewa
Ň
jako obcy nie znał ich zwyczajów, wybaczyli
mu tym razem jego ignorancj
ħ
. To, co widział, zagra
Ň
ało ustalonej wiedzy starszyzny plemiennej.
A przecie
Ň
oferowane przez ni
Ģ
, dobrze znane, swojskie sposoby
Ň
ycia słu
Ň
yły tym ludziom przez
wieki.
Opowie
Ļę
ta jest, oczywi
Ļ
cie, fikcj
Ģ
. Ale pokazuje sposób, w jaki rozwijała si
ħ
wi
ħ
kszo
Ļę
współczesnych społecze
ı
stw. Tradycje, zasady, prawa i przekonania, jak powinno by
ę
, niezmiennie
trwaj
Ģ
. Dwa tysi
Ģ
ce lat temu Chrystus nawoływał do otworzenia oczu, aby si
ħ
przebudzi
ę
. "Gdzie
oczy i uszy otworz
Ģ
si
ħ
, tam przychodzi niebo". Jest to ci
Ģ
gle aktualne i wa
Ň
ne przesłanie.
Sokrates u
Ň
ył wspaniałej metafory, mówi
Ģ
c o ludziach uwi
ħ
zionych przez całe
Ň
ycie w jaskini.
Ka
Ň
dy dr
Ň
y ze strachu przed swym cieniem na
Ļ
cianie. Wreszcie jeden odnajduje drog
ħ
do
dziennego
Ļ
wiatła.
ĺ
pieszy z powrotem podzieli
ę
si
ħ
swym odkryciem z innymi i proponuje,
Ň
e
wyprowadzi ich z jaskini. My
Ļ
licie,
Ň
e wie
Ļę
t
ħ
przyjmuj
Ģ
z rado
Ļ
ci
Ģ
? Nic podobnego. Mówi
Ģ
mu,
Ň
e jest głupcem, którego omamiono, i myli si
ħ
, podwa
Ň
aj
Ģ
c wiedz
ħ
o tym, jak powinno si
ħ
Ň
y
ę
.
Czy nie przypomina wam to czego
Ļ
?
U
ĺ
PIONA LUDZKO
ĺĘ
Ludzko
Ļę
jest zahipnotyzowana. Polega to na pewnej formie psychicznego u
Ļ
pienia. Jest ono tak
gł
ħ
bokie,
Ň
e wi
ħ
kszo
Ļę
ludzi w ogóle nie zdaje sobie z niego sprawy. Niektórzy nawet twierdz
Ģ
,
Ň
e
s
Ģ
nie tylko całkowicie przebudzeni, ale tak
Ň
e "wolni". A jednak tych samych ludzi ogarnia strach,
kiedy im co
Ļ
zagra
Ň
a; trac
Ģ
równowag
ħ
, gdy si
ħ
nimi manipuluje, i spokój, kiedy ich kto
Ļ
krytykuje.
Nie potrafi
Ģ
nawet panowa
ę
nad swymi uczuciami. Upieraj
Ģ
si
ħ
,
Ň
e złe post
ħ
powanie innych jest
przyczyn
Ģ
ich problemów. To tak, jakby kto
Ļ
twierdził,
Ň
e aby by
ę
wolnym, trzeba na to uzyska
ę
czyje
Ļ
pozwolenie. Ludzie sp
ħ
dzaj
Ģ
Ň
ycie na staraniach o karier
ħ
, zabieganiu o dobro swej rodziny,
budowaniu ró
Ň
nych gał
ħ
zi przemysłu, wymy
Ļ
laniu praw, rz
Ģ
dzeniu pa
ı
stwami, edukowaniu
innych, tworzeniu teorii naukowych - a wszystko to dzieje si
ħ
w stanie hipnotycznego u
Ļ
pienia. Nic
dziwnego,
Ň
e
Ļ
wiat idzie od Jednej katastrofy do drugiej. Pomy
Ļ
l tylko, czy
Ļ
wiadomi ludzie
raniliby si
ħ
i niszczyli wzajemnie przez wojn
ħ
i konflikty, zbrodni
ħ
i inne formy przemocy?
Oczywi
Ļ
cie,
Ň
e nie. Ludzie s
Ģ
w ogóle nie
Ļ
wiadomi tego, co sobie czyni
Ģ
. We wszystkich słynnych
tekstach cz
ħ
sto mówi si
ħ
o tym stanie u
Ļ
pienia ludzko
Ļ
ci.
"Jednej godziny nie mogli
Ļ
cie czuwa
ę
ze Mn
Ģ
?" (Mt. 26,40).
To nie fizyczny sen Jest naszym problemem. Jest nim stan psychicznej nie
Ļ
wiadomo
Ļ
ci, w której
wszyscy sp
ħ
dzamy
Ň
ycie i z której nie zdajemy sobie sprawy.
Niewielu ludzi na tej planecie bierze pod uwag
ħ
mo
Ň
liwo
Ļę
,
Ň
e jeste
Ļ
my nie
Ļ
wiadomi. Nasza
arogancja zabrania nam dostrzega
ę
swe u
Ļ
pienie. Gdy w nocy
Ļ
pimy i
Ļ
nimy w naszych łó
Ň
kach,
nie wiemy o naszym
Ļ
nie, dopóki si
ħ
nie obudzimy. Musimy powróci
ę
do
Ļ
wiadomo
Ļ
ci, aby
zrozumie
ę
,
Ň
e byli
Ļ
my nie
Ļ
wiadomi. Co wskazuje na to,
Ň
e jeste
Ļ
my u
Ļ
pieni, i jak si
ħ
mo
Ň
emy
przebudzi
ę
? Wskazuje na to fakt istnienia cierpienia i zmartwie
ı
w
Ň
yciu oraz nasze poczucie,
Ň
e
jeste
Ļ
my ofiar
Ģ
okoliczno
Ļ
ci wymykaj
Ģ
cych si
ħ
spod naszej kontroli. Nie starcza nam zwykle
przytomno
Ļ
ci na uchwycenie naszych ukrytych motywacji, nie
Ļ
wiadomych l
ħ
ków i stłumionych
pragnie
ı
. A przecie
Ň
okresy niepokoju, stresu i konfliktów wydobywaj
Ģ
na krótko na powierzchni
ħ
tre
Ļ
ci naszej nie
Ļ
wiadomo
Ļ
ci, najcz
ħĻ
ciej po to, aby
Ļ
my znowu je stłumili. Pocz
Ģ
tkiem
przebudzenia jest u
Ļ
wiadomienie sobie,
Ň
e jeste
Ļ
my u
Ļ
pieni, oraz całkowita uczciwo
Ļę
wobec
siebie.
ņ
ycie mo
Ň
na porówna
ę
do góry, a ludzi do alpinistów. Wszyscy pniemy si
ħ
po niej, ale niektórzy
zatrzymuj
Ģ
si
ħ
w połowie, my
Ļ
l
Ģ
c,
Ň
e dobrn
ħ
liju
Ň
do szczytu. Inni walcz
Ģ
dalej, wst
ħ
puj
Ģ
c w
Ļ
lady
poprzedników, i nie zdaj
Ģ
sobie sprawy,
Ň
e tylko obchodz
Ģ
gór
ħ
wokół, zamiast wspina
ę
si
ħ
coraz
wy
Ň
ej. S
Ģ
te
Ň
tacy, którzy maj
Ģ
wizj
ħ
i determinacj
ħ
, mniej obawiaj
Ģ
si
ħ
tworzenia nowych
Ļ
cie
Ň
ek i
próbowania nowej drogi. Na pocz
Ģ
tku droga jest ci
ħŇ
ka, bo s
Ģ
do niej nie przygotowani i niełatwo
im dostrzec przeszkody pochodz
Ģ
ce z przeszło
Ļ
ci. Ale w miar
ħ
pod
ĢŇ
ania naprzód droga staje si
ħ
coraz łatwiejsza - przyzwyczajaj
Ģ
si
ħ
do wspinaczki, czuj
Ģ
si
ħ
mniej zagro
Ň
eni, a
Ň
w ko
ı
cu
odkrywaj
Ģ
,
Ň
e nie wymaga ona
Ň
adnego wysiłku. Wówczas zaczynaj
Ģ
szybowa
ę
jak orły, bo
wyrastaj
Ģ
im skrzydła ufno
Ļ
ci i pewno
Ļ
ci. I kiedy patrz
Ģ
w dół, widz
Ģ
oczywi
Ļ
cie wi
ħ
cej i dalej ni
Ň
ci, którzy pozostali ni
Ň
ej. Wiedz
Ģ
,
Ň
e nie s
Ģ
lepsi od nich, tylko wzrokiem obejmuj
Ģ
wi
ħ
cej.
Istnieje tylko jeden problem, który straszy ludzko
Ļę
i jest
Ņ
ródłem wszystkich innych kłopotów:
jeste
Ļ
my u
Ļ
pieni i nie
Ļ
wiadomi faktu,
Ň
e wielka cz
ħĻę
naszej
Ļ
wiadomo
Ļ
ci Jest, w istocie,
Plik z chomika:
bel-la
Inne pliki z tego folderu:
naukowa-metoda-wzbogacania-sie.pdf
(1976 KB)
Spirala bogactwa.pdf
(600 KB)
Zwalcz stres fr. - J.Jędrzejczyk.pdf
(415 KB)
Efektywna_nauka.pdf
(1275 KB)
Wewnętrzne przebudzenie.pdf
(1835 KB)
Inne foldery tego chomika:
Adam Bahdaj
Aleksander Fredro
Bolesław Prus
Bruce Moen. Podróze w nieznane.(astralne
Channelingi
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin