_Kurs_Skutecznej_Sprzedaży16.pdf_.pdf

(470 KB) Pobierz
156284407 UNPDF
Master Mind Training, Michał Jankowiak
Twój rozwój, Twoje życie.
www.mtrain ing.pl
I nne pytania otwierające :
1. W jaki poób mog przedtawid Panu oert, aby koncentrowad i
na najwikzych korzyciach, które może Pan dziki niej uzykad?
2. N a początku chciałbym i pytad, co jet dla Pana wyznacznikiem
dobrej oferty handlowej?
3. J akie korzyci liczą i dla Pana najbardziej w dobrej oercie?
4. N a początku chciałbym i pytad, co prawia, że intereuje i Pan
daną oertą handlową?
5. N a początku chciałbym i pytad, co, oprócz ceny, prawia, że
intereuje i Pan daną oertą handlową?
6. W jaki poób mog przedtawid Panu oert, by nie marnowad Pana
czasu na nieprzydatne dla Pana informacje?
7. W jaki poób mog przedtawid Panu oert, żebymy mogli
wykorzytad jak najlepiej nasz czas?
Pytania filtrów percepcyjnych.
W iele razy drog od otwarcia do zamknicia przedaży przezedłem używając
tylko i wyłącznie pytao Kalibrując potrzeby klienta, jego cele, wartoci i
emocje Dotoowując i do nich i zotawiając tą czd oerty, która klienta
abolutnie nie intereowała
P amitaj, że Twój klient uwielbia byd dobrze obługiwany Doceni to, że
intereujez i tym, co dla niego ważne i nie chcez „wcinąd mu kitu”
Sprzedaż wtedy potoczy i ama – w atmoerze bezpieczeotwa, zaufania i
zainteresowania.
P ytania, które za chwil poznaz, pomogą Ci dalej ukierunkowad poób
mylenia klienta – by koncentrował i cały cza na pomaganiu Ci w przedaży
produktu.
© 2008 Copyright Master Mind Training, Michał Jankowiak ,
tel. 502-072-798, e-mail: biuro@mtraining.pl
156284407.001.png
Master Mind Training, Michał Jankowiak
Twój rozwój, Twoje życie.
www.mtrain ing.pl
1. C o muiałoby i tad, żeby?” – uniweralne pytanie odwołujące
i do trybu przypuzczającego Klientowi w tym trybie jet zazwyczaj
dużo łatwiej odpowiedzied Przykłady
- „ C o muiałoby i tad, żeby był pan w pełni zadowolony z nazej
wpółpracy?”
- „ C o muiałoby i tad, żebymy w trakcie tygodnia podpiali umow?”
2. C o mog/muz/muiałbym zrobid, żeby” – pytamy o to, co zależy
od na, np „Co mog zrobid, żeby zaintereowad pana moją oertą i
nawiązad z panem wpółprac?” Uwielbiam, kiedy przedawcy zadają
mi takie pytania Pomyl jaka to ozczdnod czau dla kupującego
Odpowiadaz np „Proz opowiedzied mi w krócie o oercie, pokazad
cennik, powiedzied par łów o wazych klientach i pokazad jakie
reerencje” I jetem zczliwy, że dotaj od przedawcy tylko to, na
czym mi zależy i co dla mnie ważne Twoi klienci także to docenią
J eli mog pytad, to która czd nazej oerty zaintereowała Pana
najbardziej?
3. C zy byłoby air, gdybym pytał, w czym, Pana zdaniem, nasza oferta
jest lepsza od konkurencji?
J eli klientowi nie podoba i pytanie, odpowie, że nie Wtedy wytarczy, że
mu przytakniez i zadaz inne Jeli natomiat odpowie, że nie ma problemu,
kierujez jego mylenie w kierunku pozytywnego porównania –
podwiadomie zacznie on zukad zalet Twojego produktu Dodatkowo
presuponujesz (zakładaz), iż oerta jet lepza, pytaz tylko w czym i
dodatkowo akcentujez, że zdanie klienta jet dla Ciebie ważne
4. Chciałbym teraz pytad i, co w nazej oercie jet dla Pana
najbardziej intereujące?
© 2008 Copyright Master Mind Training, Michał Jankowiak ,
tel. 502-072-798, e-mail: biuro@mtraining.pl
156284407.002.png
Master Mind Training, Michał Jankowiak
Twój rozwój, Twoje życie.
www.mtrain ing.pl
5. Chciałbym teraz pytad i, jakie cechy nazego produktu zachcają
Pana do inwestycji w niego?
6. Czy zdaje Pan obie już praw jak wiele zyka Pan na nazej
wpółpracy?
7. Czy zdaje Pan obie już praw jak wiele zyka Pan na tej inwetycji?
8. Czy uwiadamia Pan obie już wzytkie korzyci płynące z nazej
oferty?
9. Czy widzi Pan już wzytkie zalety płynące z nazej oerty?
10. Czy ma już Pan pomyły jak wykorzytad naz produkt i na tym
zarobid?
© 2008 Copyright Master Mind Training, Michał Jankowiak ,
tel. 502-072-798, e-mail: biuro@mtraining.pl
156284407.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin