REGULAMIN konkursu Rakujmy się!.doc

(296 KB) Pobierz
REGULAMIN KONKURSU

REGULAMIN   KONKURSU


„Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”.

 

 

I. Postanowienia ogólne:

·         hasło konkursu: „Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków,

 

II.                Organizator konkursu:

·         grupa twórców projektu pt.: „Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”,

·         pedagog szkolny Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie.

 

III.             Cel konkursu:

·         zwiększenie umiejętności posługiwania się technologią komputerową wśród młodzieży,

·         pobudzenie kreatywnego myślenia oraz umiejętności projektowania.

 

IV.             Uczestnicy.

·         uczniowie Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie,

·         do konkursu przyjmowane będą plakaty w formacie A3 wykonane indywidualnie lub grupowo (nie więcej niż 2 osoby) techniką komputerową..

 

V.                Zakres tematyczny:

·         zaprojektowanie plakatu w wersji komputerowej o formacie A3,

·         aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków.

 

VI.             Zasady przeprowadzenia konkursu.

·         plakat w wersji komputerowej o formacie A3,

·         na plakacie należy umieścić:

a)      logo szkoły

 

 

b)     logo stowarzyszenia „Klub Debata Decyzja Działanie”

 

 

c)      logo Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego

 

d)      

 

 

 

 

e)       

f)       Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

g)     Logo gminy Raków

 

 

VII.          Zadania dla uczestników konkursu:

·         zadaniem uczestników jest przedstawienie w formie pracy plastycznej (plakat formatu A3) wykonanej techniką komputerową,

 

VIII.       Termin konkursu:

·         1 grudnia 2009 r. – 11 grudnia 2009 r.

 

IX.             Sposób zgłaszania uczestników:

·         do regulaminu dołączona będzie deklaracja przystąpienia do konkursu. Powyższą deklarację należy dostarczyć do pedagoga szkolnego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie.

 

X.                Zasady doręczenia plakatów:

·         wykonane prace  należy dostarczyć do 11 grudnia 2009 r. do pedagoga szkolnego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie,

·         przygotowane plakaty należy dostarczyć na płycie CD,

·         każda praca powinna być opisana (imię i nazwisko autora, klasa).

 

XI.             Zasady oceny.

·         przy ocenie prac będzie brana pod uwagę poprawność  merytoryczna oraz wartość
artystyczna i oryginalność pracy.  Doręczone prace pozostaną do dyspozycji organizatora konkursu oraz będą wykorzystane do stworzenia plakatu promującego projekt pt.: „Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”,

·         W skład komisji konkursowej wejdą organizatorzy konkursu oraz zaproszeni informatycy.

·         Laureaci konkursu otrzymają 40 punktów na „+” oraz ocenę z informatyki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaracja przystąpienia do konkursu pt.: „Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków

 

 

 

„Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”

 

 

Uczestnicy konkursu

 

 

Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie

 

Imię i nazwisko

Klasa

  1.  

 

  1.  

 

 

Ocena pracy

 

Tematyka pracy zgodna z założeniami regulaminu konkursu

q       Tak

q       Nie

 

Praca doręczona w terminie

q       Tak

q       Nie

 

Ocena pracy (brana pod uwagę poprawność  merytoryczna oraz wartość artystyczna i oryginalność pracy)

q       Tak

q       Nie

 

OGÓŁEM

q       Ilość punktów …………………..

 

 

Skład komisji konkursowej:                                                                      Podpisy:

 

      1. …………………………………………..                            ………………………..
      2. ………………………………………….....
Zgłoś jeśli naruszono regulamin