REGULAMIN KONKURSU
„Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”.
I. Postanowienia ogólne:
· hasło konkursu: „Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”,
II. Organizator konkursu:
· grupa twórców projektu pt.: „Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”,
· pedagog szkolny Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie.
III. Cel konkursu:
· zwiększenie umiejętności posługiwania się technologią komputerową wśród młodzieży,
· pobudzenie kreatywnego myślenia oraz umiejętności projektowania.
IV. Uczestnicy.
· uczniowie Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie,
· do konkursu przyjmowane będą plakaty w formacie A3 wykonane indywidualnie lub grupowo (nie więcej niż 2 osoby) techniką komputerową..
V. Zakres tematyczny:
· zaprojektowanie plakatu w wersji komputerowej o formacie A3,
· aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków.
VI. Zasady przeprowadzenia konkursu.
· plakat w wersji komputerowej o formacie A3,
· na plakacie należy umieścić:
a) logo szkoły
b) logo stowarzyszenia „Klub Debata Decyzja Działanie”
c) logo Świętokrzyskiego Biura Rozwoju Regionalnego
d)
e)
f) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
g) Logo gminy Raków
VII. Zadania dla uczestników konkursu:
· zadaniem uczestników jest przedstawienie w formie pracy plastycznej (plakat formatu A3) wykonanej techniką komputerową,
VIII. Termin konkursu:
· 1 grudnia 2009 r. – 11 grudnia 2009 r.
IX. Sposób zgłaszania uczestników:
· do regulaminu dołączona będzie deklaracja przystąpienia do konkursu. Powyższą deklarację należy dostarczyć do pedagoga szkolnego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie.
X. Zasady doręczenia plakatów:
· wykonane prace należy dostarczyć do 11 grudnia 2009 r. do pedagoga szkolnego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie,
· przygotowane plakaty należy dostarczyć na płycie CD,
· każda praca powinna być opisana (imię i nazwisko autora, klasa).
XI. Zasady oceny.
· przy ocenie prac będzie brana pod uwagę poprawność merytoryczna oraz wartośćartystyczna i oryginalność pracy. Doręczone prace pozostaną do dyspozycji organizatora konkursu oraz będą wykorzystane do stworzenia plakatu promującego projekt pt.: „Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”,
· W skład komisji konkursowej wejdą organizatorzy konkursu oraz zaproszeni informatycy.
· Laureaci konkursu otrzymają 40 punktów na „+” oraz ocenę z informatyki.
Deklaracja przystąpienia do konkursu pt.: „Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”
„Zaprojektuj plakat do projektu Rakujmy się! Aktywizacja i integracja młodzieży w gminie Raków”
Uczestnicy konkursu
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie
Imię i nazwisko
Klasa
Ocena pracy
Tematyka pracy zgodna z założeniami regulaminu konkursu
q Tak
q Nie
Praca doręczona w terminie
Ocena pracy (brana pod uwagę poprawność merytoryczna oraz wartość artystyczna i oryginalność pracy)
OGÓŁEM
q Ilość punktów …………………..
Skład komisji konkursowej: Podpisy:
bertik