edukomp_kl.3_um_poz_naprawcze.pdf

(548 KB) Pobierz
643427151 UNPDF
Umiejętności poznawcze w klasie 3 - Karty pracy utrwalające
Podstawa Programowa 9
1.
Kto jest autorem utworu muzycznego? Podkreśl właściwą odpowiedź.
A. Malarz.
B. Architekt.
C. Kompozytor.
P. P. 9
2.
Kto jest autorem niżej podanych dzieł? Połącz strzałkami.
plakat
pomnik
obraz
malarz
graik
rzeźbiarz
P. P. 9
3.
Skreśl obrazek, który nie pasuje do pozostałych.
P. P. 20
4.
Skreśl wyraz, który nie pasuje do pozostałych.
przyjaźń dobroć zaufanie zachmurzenie życzliwość
Numer
z dziennika
1
643427151.039.png 643427151.040.png 643427151.041.png 643427151.042.png 643427151.001.png 643427151.002.png
Umiejętności poznawcze w klasie 3 - Karty pracy utrwalające
P. P. 20
5.
Połącz czynności zapisane w ramce z osobami, które je wykonują
w swojej pracy zawodowej.
uczy leczy gasi pożar
P. P. 20
6. Co było najpierw, a co potem? Dokończ porządkowanie zdań,
wpisując numery od 2 do 5.
Nagle Monika straciła równowagę i uderzyła w drzewo.
1.
Ania i Monika lubią jeździć na rowerze.
Niestety, skaleczyła sobie rękę i kolano.
Ania zaprowadziła Monikę do swojej mamy.
W parku postanowiły pojechać slalomem.
6.
Mama oczyściła rany i założyła opatrunek.
2
643427151.003.png 643427151.004.png 643427151.005.png
Umiejętności poznawcze w klasie 3 - Karty pracy utrwalające
P. P. 35.b
7.
a) Dobierz w pary igury o takich samych kształtach, ale różniące się
wielkością. Połącz je strzałkami.
b) Dobierz w pary igury o takich samych kształtach,
ale różniące się kolorem. Połącz je strzałkami.
P. P. 44
8. Do czego użyjesz nożyczek, a do czego młotka? Połącz strzałką
każde narzędzie z jedną ilustracją.
Numer
z dziennika
3
643427151.006.png 643427151.007.png 643427151.008.png 643427151.009.png 643427151.010.png 643427151.011.png 643427151.012.png 643427151.013.png 643427151.014.png 643427151.015.png
Umiejętności poznawcze w klasie 3 - Karty pracy utrwalające
P. P. 44
9.
Połącz ze sobą przedmioty według wzoru.
P. P. 54
10.
Gdzie występują dźwięk, rytm i tempo? Podkreśl właściwą odpowiedź.
A. Rysunek.
B. Piosenka.
C. Zdjęcie.
4
643427151.016.png 643427151.017.png 643427151.018.png 643427151.019.png 643427151.020.png 643427151.021.png 643427151.022.png 643427151.023.png 643427151.024.png 643427151.025.png
Umiejętności poznawcze w klasie 3 - Karty pracy rozwjające
Podstawa Programowa 9
1.
Uzupełnij zdania wyrazami z ramki.
Użyj wyrazów w odpowiedniej formie.
wystawa architektury malarz rzeźbiarz wystawa graiki
Obrazy są dziełami , a pomniki .
Makiety oraz fotograie domów ogląda się na
. Na można obejrzeć
piękne plakaty.
P. P. 9
2. Skreśl dwa wyrazy, które nie pasują do pozostałych.
pięciolinia pędzel śpiewnik tamburyn chór autoportret
P. P. 9
3. Utwórz kolekcje przedmiotów. Połącz strzałkami napisy
z odpowiednimi ilustracjami.
Kolekcja muzyczna Kolekcja plastyczna
P. P. 20
4. Skreśl dwa wyrazy, które nie pasują do pozostałych.
radość szczęście złość wesołość zadowolenie strach
Numer
z dziennika
5
643427151.026.png 643427151.027.png 643427151.028.png 643427151.029.png 643427151.030.png 643427151.031.png 643427151.032.png 643427151.033.png 643427151.034.png 643427151.035.png 643427151.036.png 643427151.037.png 643427151.038.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin