Marketing impulsowy - Scott Lewis i Joe Vitale.pdf

(1028 KB) Pobierz
117577010 UNPDF
117577010.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 14.11.2006
Tytuł: Marketing Impulsowy
Tytuł oryginalny: Impulse Marketing
Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz
Wydanie I
ISBN: 83-7521-061-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Skład i korekta: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
117577010.004.png
 
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY ...................................................................5
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? ..................................7
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO .....................................11
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? ...............................................11
2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację. ..........................13
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy ............................................................14
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią .......................................15
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej .........................................................17
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy ...............................................18
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę .....................................................19
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt ...........................................................21
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy ...................................................22
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna ...........................................23
11. Strategiczne znaczenie kolorów ............................................................25
12. Zasada “O mały włos” ..........................................................................26
13. Niewielkie, częste wygrane ...................................................................27
14. Drobne zmiany w tym co znane ...........................................................28
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
..................................29
......................................30
17. Niech projekt wzbudza niepokój ..........................................................32
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone ..................................................33
19. Najmij statystów ...................................................................................34
20. Wykorzystaj wąskie korytarze .............................................................35
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
do
hazardu
................................36
22. Minimalistyczny wystrój kasyn ............................................................37
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno .............................................38
24. Niskie sufity .........................................................................................39
25. Podziel kasyno na mniejsze części .......................................................40
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
wnętrza
......................41
27. Zrób użytek ze znaków .........................................................................42
28. Jak zmusić klientów żeby
do
głównych sal
.............................43
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką .................................................44
30. Kluby graczy jako
“biegli”
do
Ciebie?
..................................45
31. Kluby graczy zachęcają do gry ..............................................................46
32. Płać za przegrywanie ............................................................................47
33. Kradzione tuczy ...................................................................................48
34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić! . .50
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze .............................................51
36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską 52
37. Obstaw za jedynie $1 w
danych
..............................53
38. Pamiątkowe sztony ..............................................................................54
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy .......................................................56
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? ..........................................58
41. Dodatkowe zyski ...................................................................................59
Karaibskim
Stud
Pokerze
16. Specjalny zapach może
zachęcać
do
sami
źródło
pozyskiwania
117577010.005.png
42. Dźwięk zwycięstwa ..............................................................................60
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów ...........................................61
44. Turnieje dla graczy ..............................................................................62
45. Slogany nie wystarczą ..........................................................................63
46. “Zwiąż” klienta ze sobą ........................................................................64
47. Znajdź odpowiednie “połączenie” ........................................................65
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem ..................................................................66
49. Co jeszcze? ...........................................................................................67
BONUS 1 .........................................................................................68
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji ..........................68
BONUS 2 .........................................................................................72
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! ..................................................72
BONUS 3 .........................................................................................75
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy? ...................75
BONUS 4 .........................................................................................80
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas ............................................80
BONUS 5 .........................................................................................82
Chytre sztuczki kasynowe ...........................................................................82
1. Zamykaj ludzi w środku. .....................................................................82
2. Spróbuj ich nieco podchmielić. ..........................................................82
3. Trzymaj ich “przy nadziei” .................................................................82
BONUS 6 .........................................................................................83
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas ....................................83
..............................................................................................83
Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze,
a sami
do
Ciebie
przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze.
..........................86
Jay Sarno część 2 - Circus Circus
.........................................................89
Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus.
......93
Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska. ............................96
BONUS 7 .........................................................................................99
Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World. ..................99
O AUTORACH ................................................................................102
Flamingo
Mirage Steve Wynna:
117577010.001.png 117577010.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin