Marketing alternatywny - Jakub Wicher.pdf
(
1366 KB
)
Pobierz
117577009 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 27.04.2006
Tytuł: Marketing alternatywny
Autor: Jakub Wicher
Wydanie I
ISBN: 83-7494-122-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Ilustracja na okładce: Jacek Jaśkowiak
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
PATRONAT MEDIALNY:
Epr.pl to wortal public relations
i komunikacji marketingowej.
Skierowany jest do specjalistów PR
i marketingu odpowiedzialnych za
kontakty z mediami i zajmujących się
budową wizerunku firmy wobec jej
klientów, inwestorów i pracowników.
PRoto.pl jest wortalem tematycznym
poświęconym środowisku public
relations. Informuje o nowościach
w branży, dostarcza praktycznych
wskazówek oraz prezentuje
różnorodne osiągnięcia naukowe
z dziedziny public relations w Polsce
i na świecie.
MediaRun.pl to pierwszy w Polsce
portal internetowy w całości
poświęcony mediom, marketingowi,
reklamie, public relations oraz
Internetowi. W serwisie MediaRun.pl
codziennie publikowane są
najważniejsze wiadomości z branży
medialnej z Polski oraz ze Świata.
Bankier.pl jest czołowym polskim
portalem finansowym. Każdego dnia
dostarcza aktualne informacje
gospodarcze oraz pomaga podejmować
trafne decyzje finansowe.
SPIS TREŚCI
KRÓTKA HISTORIA MARKETINGU ALTERNATYWNEGO
...............6
Wygrywają kreatywni
...................................................................................................6
Upadek Imperium
.........................................................................................................7
Wojna Światowa o klienta
.............................................................................................7
Nowa Era
......................................................................................................................8
Podium w Twoim zasięgu
.............................................................................................8
Alternatywa
...................................................................................................................9
Dwa fronty rynku
..........................................................................................................9
Tryumf nowej ery
........................................................................................................10
Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
.......................................................10
MARKA I LANS
................................................................................12
XXI wiek – wiek abstrakcji
.........................................................................................12
Zarządzanie wartością niematerialną
.........................................................................13
Podbój świadomości
....................................................................................................13
Skuteczna transmisja
..................................................................................................14
Aby klient poprosił o dokładkę
....................................................................................15
Nie szmery bajery
........................................................................................................15
Zmęczony rynek
.........................................................................................................16
Znokautuj konkurencję
...............................................................................................16
Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
.......................................................17
Poniesieni przez emocje
..............................................................................................18
Ideologia marki
...........................................................................................................19
Jak uczynić produkt kultowym?
..................................................................................19
Likwidacja przeszkód dla innowacji
...........................................................................26
I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
...................................................................................27
Lansuję się, więc jestem
..............................................................................................28
Cement bytów abstrakcyjnych
....................................................................................29
Skromni zbierają resztki ze stołu
................................................................................29
Dzieło Twojego życia
...................................................................................................30
Zacznij budować swoją markę
....................................................................................30
Niezmordowany zapał
.................................................................................................32
Zysk dla wytrwałych
....................................................................................................32
Nigdy nie spoczywaj na laurach
..................................................................................33
Wejdź w inne dziedziny
..............................................................................................33
MARKETINGOWE FUNDAMENTY
..................................................34
Reklama mobilna
........................................................................................................34
Materiały reklamowe
..................................................................................................35
Dodatki do strony internetowej
..................................................................................36
Sklep internetowy
.......................................................................................................39
Pozycjonowanie stron internetowych
........................................................................40
Marketing internetowy
...............................................................................................43
Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
................................................44
Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
.................................................................46
Marka dla młodzieży
...................................................................................................48
Przydatne adresy
.........................................................................................................51
SAMODZIELNE BADANIA RYNKU
..................................................55
Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
.........................................................................56
Zbadaj konkurencję
....................................................................................................66
Zbadaj swoich klientów
...............................................................................................73
Opracowanie ankiet
....................................................................................................85
Plik z chomika:
hosaka.one
Inne pliki z tego folderu:
Legendarne Strategie Liderów Network Marketingu.pdf
(162 KB)
Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń - ebook.pdf
(2188 KB)
Jak stworzyć OFERTĘ której nie można się oprzeć.pdf
(104 KB)
Strategie free marketingu - Andrzej Smoleń - ebook.pdf
(671 KB)
Strategie marketingowe na rynku politycznym.pdf
(366 KB)
Inne foldery tego chomika:
ABC Rodzica
Backpacker Magazine
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin