KIPU przykład.doc

(121 KB) Pobierz
ZASADY TERAPII PEDAGOGICZNEJ

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia-  KIPU

 

1. Imię( imiona) i nazwisko ucznia

………………………………………………………..

……………………………………………………….

2. Szkoła/ przedszkole ……………………………………………………

……………………………………………………. nr…………w……………………………………… klasa/grupa......................................................

……………………………………………………..

3.a Podstawa objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną :

opinia, orzeczenie, rozpoznanie.

opinia psychologiczno-pedagogicznej

Nr………z dnia……………………wydana przez……………………………………………. …………………………………………………         w ………………………………………………

ze względu na:

 

dysleksję rozwojową pod postacią dysleksji i dysortografii

3. bRozpoznanie potrzeb rozwojowych /edukacyjnych                           i możliwości psychofizycznych

-dokonane przez nauczyciela

-dokonane  na podstawie opinii /orzeczenia :

 

Nieharmonijny rozwój poszczególnych funkcji inteligencji. Sprawność intelektualna na poziomie przeciętnym Obniżona sprawność funkcji percepcyjno-motorycznych: percepcji wzrokowej, słuchowej, sprawności graficznej Trudności w uczeniu się języków obcych, geografii, arytmetyki, chemii, historii

 

4. Zakres  wymaganej pomocy psychologiczno- pedagogicznej                    z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne;

 

Niepowodzenia edukacyjne, zaburzenia   funkcji percepcyjno-motorycznych

 

 

5.   Zalecane przez Zespół formy                    i sposoby udzielania pomocy psychologiczno                 - pedagogicznej

Zespół- okresy udzielania pomocy

 

 

 

 

6.   Ustalone przez dyrektora  formy                         i sposoby udzielania pomocy psychologiczno       - pedagogicznej

Dyrektor                    - okresy wymiar godzin

Zajęcia dydaktyczno           - wyrównawcze

 

zajęcia dydaktyczno           -wyrównawcze na etap edukacyjny

 

 

Zajęcia dydaktyczno                 -wyrównawcze

1 godzina tygodniowo

Zajęcia specjalistyczne : korekcyjno                      -kompensacyjne 

na etap edukacyjny

 

Zajęcia specjalistyczne :

korekcyjno                               -kompensacyjne 

2 godziny tygodniowo

Porady i konsultacje  dla ucznia

 

w zależności od potrzeb

 

Porady i konsultacje  dla ucznia

w zależności od potrzeb

 

Porady i konsultacje  dla rodziców

 

w zależności od potrzeb

 

 

Porady i konsultacje          dla rodziców

w zależności od potrzeb

 

Podpisy członków Zespołu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podpis dyrektora

 

 

7. Ocena efektywności pomocy psychologiczno- pedagogicznej udzielanej uczniowi ( rezultaty z udzielonych form  pomocy – zgodne z podstawą programową                            - trudnościami edukacyjnymi  i adaptacyjnymi, np. informacje zawarte w orzeczeniu, obserwacja, wywiad , rozmowy analiza wytworów ucznia)        

 

Ustalona  forma  i sposób udzielania pomocy psychologiczno                                   -pedagogicznej

Ocena Zespołu

1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

 

 

 

 

 

 

2. Zajęcia specjalistyczne:

- terapia pedagogiczna,                 zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

 

 

 

 

 

3. Porady i konsultacje  dla ucznia

 

 

 

 

 

4. Porady i konsultacje  dla rodziców

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8Terminy spotkań Zespołu (nie rzadziej niż dwa razy w roku)

9.   Podpisy osób biorących udział                    w  spotkaniu Zespołu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin