KIPU przykład dla 5-6-latka.doc

(37 KB) Pobierz
Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia Data opracowania………………

Karta  Indywidualnych  Potrzeb  Ucznia                   Data opracowania………………

Imię i Nazwisko

 

…………………………………………….

Data urodzenia

Rok szkolny

Nazwa Placówki

 

 

Klasa/grupa

Powód założenia  KIPU:

 

 

 

 

              Dla  dziecka 5-6 letniego.

 

 

Zakres w którym uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej

 

a)      Stan zdrowia – nadpobudliwość psychoruchowa.

 

 

      b)  Deficyty rozwojowe w zakresie:

           - sprawności graficznej

           - koordynacji wzrokowo-ruchowej

           - percepcji i pamięci słuchowej

           - mowy

 

 

 

 

 

Zalecane formy, sposoby i czas trwania udzielanej pomocy.

 

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (do czasu zakończenia roku szkolnego 2011/2012)

 

Indywidualne zajęcia logopedyczne (do czasu zakończenia roku szkolnego 2011/2012)

 

Zajęcia terapeutyczne kierujące aktywnością ruchową dziecka i poprawiające jego zdolność skupienia uwagi i koncentracji (do czasu zakończenia roku szkolnego2011/2012):

- rytmika

- muzykoterapia

- zajęcia relaksacyjne

- zajęcia integrujące z grupą

- zajęcia stymulujące rozwój społeczno-emocjonalny

- dogoterapia

- zajęcia ruchowe-basen

 

Ponadto w trakcie całego pobytu dziecka w przedszkolu konieczna jest realizacja wskazań do pracy z dzieckiem nadpobudliwym zawartych w opinii nr 4 z dn……..

 

 

 

 

Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i czas trwania udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin, w którym poszczególne formy

będą realizowane.

 

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (do czasu zakończenia roku szkolnego 2011/2012)

- 1 godzina w tygodniu

Indywidualne zajęcia logopedyczne ( do czasu zakończenia roku szkolnego 2011/2012)

- 1 godzina w tygodniu

Zajęcia terapeutyczne kierujące aktywnością ruchową dziecka i poprawiające jego zdolność skupienia uwagi i koncentracji (do czasu zakończenia roku szkolnego 2011/2012):

- rytmika, 1 godzina w tygodniu z grupą

 

- zajęcia relaksacyjne- codziennie w trakcie zajęć z grupą lub indywidualnie (15-20 min)

- zajęcia integrujące z grupą- 30 min. w tygodniu

- zajęcia stymulujące rozwój emocjonalno-społeczny – 30 min. w tygodniu

- basen 1 godz. w tygodniu

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     Data i podpis dyrektora

Terminy spotkań zespołu.

 

……………………………..

……………………………….

……………………………….

Skład zespołu

 

Koordynator……………………………………

Członkowie zespołu

………………………………………………….

…………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

Data………………

 

 

 

 

 

 

Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej

(po zakończeniu udzielonej pomocy)

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Skład zespołu

 

Koordynator…………………………….

Członkowie zespołu

………………………………………

………………………………………..

……………………………………….

 

 

 

 

Data………………

 

 

 

 

Opracowano w składzie:

Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ”WOM” w Częstochowie

           Aleksandra  Klimza

Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 w Częstochowie

           Magdalena Znosko – Abratańska

Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Częstochowie

            Ewa  Majchrzak

Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 3 w Częstochowie

            Jadwiga Żytniak

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin