ore_kip karta indyw potrzeb.doc

(75 KB) Pobierz
Narzędzia /przykłady wzorów do zastosowania w pracy zespołów wspierających uczniów ze SPE, można je modyfikować dla potrzeb szkoły zgodnie z założeniami rozporządzeń/

Ośrodek Rozwoju Edukacji

Narzędzia /przykłady wzorów  do  zastosowania w pracy  zespołów wspierających  uczniów  ze  SPE, można  je  modyfikować dla  potrzeb szkoły zgodnie  z  założeniami  rozporządzeń/

WZÓR 1

 

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia

 

IMIĘ (IMIONA) I NAZWISKO UCZNIA…………………………………………………..………..

 

Nazwa przedszkola/szkoły lub placówki zakładającej Kartę ………………………………………….

Oznaczenie klasy, do której uczęszcza uczeń  …………

 

Podstawowe informacje stanowiące podstawę założenia Karty

- orzeczenia o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,

Data wydania orzeczenia………………… Numer orzeczenia………….

 

-  orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania

Data wydania orzeczenia………………… Numer orzeczenia………….

 

- opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej

Data wydania opinii………………… Numer opinii………….

 

- Informacja o potrzebie objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną  na podstawie rozpoznania dokonanego przez zespół

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Zakres, w którym uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zalecenia zespołu:

 

Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Sposoby pomocy psychologiczno-pedagogicznej

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Okresy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla określonych wcześniej form i sposobów

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Terminy spotkań zespołu

………………………………………

………………………………………

………………………………………

………………………………………

………………………………………

 

podpisy osób biorących udział w spotkaniu zespołu

 

Ustalenia dyrektora

 

Formy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej z podaniem wymiaru godzin

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Sposoby pomocy psychologiczno-pedagogicznej

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Okresy udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla określonych wcześniej form i sposobów

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Podpis dyrektora

 

 

Ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Data……………………………………

 

 

                                                                                                                     
                                                    Podpisy osób uczestniczących w spotkaniu zespołu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WZÓR 2

 

 

Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia

 

IMIĘ (IMIONA) I NAZWISKO UCZNIA…………………………………………………..………..

 

Nazwa przedszkola/szkoły lub placówki zakładającej Kartę ………………………………………….

Dane kontaktowe szkoły zakładającej Kartę (adres, telefon, e-mail) ………………………………………………..

Data założenia Karty ……………………………….

 

Rok szkolny………………Oznaczenie klasy, do której uczęszcza uczeń  …………Wiek ucznia ………………..

 

 

Język, w którym uczeń się komunikuje (ważny w przypadku obcokrajowców) ……………………………………………………………

 

Dane kontaktowe do rodziców:

MATKA: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail i adres do korespondencji

 

OJCIEC

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail i adres do korespondencji

 

Do kogo mają być kierowane informacje (proszę podkreślić właściwe):

-        do obojga rodziców,

-        tylko do matki

-        tylko do ojca

-        do prawnego opiekuna

ROZPOZNANIE

Diagnoza wynikająca z:

- orzeczenia o potrzebie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,

Data wydania orzeczenia………………… Numer orzeczenia………….

 

-  orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania

Data wydania orzeczenia………………… Numer orzeczenia………….

 

- opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej

Data wydania opinii………………… Numer opinii………….

 

Informacja o potrzebie objęcia ucznia pomocą psychologiczno-pedagogiczną  na podstawie rozpoznania dokonanego przez zespół

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Informacje o funkcjonowaniu ucznia oraz  zakres w którym uczeń wymaga pomocy (wynikające z dokumentacji dziecka oraz z rozpoznania dokonanego przez nauczycieli i specjalistów w szkole)

 

Każdy z opisywanych obszarów powinien zawierać opis zaobserwowanych mocnych stron dziecka, umiejętności dziecka trudności i/lub uzdolnień

 

 

 

Obszar funkcjonowania

Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze

(wpływ na naukę i sytuację szkolną dziecka)

Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze

Uwagi

Ogólna sprawność fizyczna dziecka (motoryka duża)

 

 

 

Sprawność rąk dziecka (motoryka mała)

 

 

 

Zmysły (wzrok, słuch, czucie, węch, równowaga) i integracja sensoryczna

 

 

 

Komunikowanie się oraz artykulacja

 

 

 

Sfera poznawcza (opanowanie technik szkolnych, zakres opanowanych treści programowych, osiągnięcia i trudności)

 

 

 

Sfera emocjonalno-społeczna (radzenie sobie z emocjami, relacje z dorosłymi, relacje z rówieśnikami,

 

 

 

Samodzielność i  możliwości w zakresie samodecydowania

 

 

 

Uzdolnienia

 

 

 

Stan zdrowia dziecka

 

 

 

Inne obszary ważne z punktu widzenia funkcjonowania ucznia:

 

 

 

 

 

 

Szczegółowe informacje o stanie zdrowia i sprawności dziecka wpływające na funkcjonowanie w szkole

1. Przejawy choroby, które mogą wpływać na samopoczucie i/lub bezpieczeństwo dziecka, albo ważne informacje dotyczące sprawności ucznia

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2. Ważne wskazania i przeciwwskazania medyczne (m.in. związane z podawaniem leków, dietą itp.)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. Inne wskazania

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Pomoc potrzebna uczniowi w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego (wsparcie potrzebne uczniowi do planowania dalszej edukacji i kariery zawodowej – dotyczy uczniów w gimnazjum i s...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin