kartaindywidualnych.doc

(85 KB) Pobierz
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA

KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA

 

1. Imię, imiona i nazwisko: …………………………………………………………………………………………………………………………

 

2. Szkoła i klasa: ……………………………………………………………………………………………

 

3. Data założenia karty, rok szkolny, wiek ucznia: ………………………………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

4. Dane rodziców/ prawnych opiekunów, do których ma być kierowana korespondencja:……………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………

 

5. Podstawa założenia karty: informacja dotycząca opinii/ orzeczenia z datą lub informacją o potrzebie objęcia ucznia pomocą psychologiczno- pedagogiczną stwierdzoną w wyniku działań pedagogicznych; podkreślić:

 

a) opinia Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej

b) orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania

c) informacje o stanie zdrowia

d) rozpoznane niepowodzenia szkolne

e) ryzyko wystąpienia specyficznych trudności w nauce

f) rozpoznane predyspozycje i uzdolnienia

g) doradztwo edukacyjno- zawodowe

h) inne : …………...……………………………………………………………………………………………………………

 

6. Diagnoza wynikająca z opinii/ orzeczenia PPP lub rozpoznania dokonanego przez nauczycieli i specjalistów w szkole:

 

a) obszary rozwojowe ucznia – ogólna sprawność fizyczna, stan zdrowia, sprawność rąk, zmysłów, komunikowanie się i artykulacja

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

b) sfera poznawcza – zakres opanowania treści programowych, osiągnięcia, trudności, techniki uczenia się

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

c) sfera emocjonalno- społeczna – radzenie sobie z emocjami, relacje z dorosłymi, z rówieśnikami

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

d) uzdolnienia, zainteresowania, pasje

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

7. Obszary, w których uczeń potrzebuje pomocy psychologiczno- pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne:

 

a) niepełnosprawność

b) niedostosowanie społeczne

c) zagrożenie niedostosowaniem społecznym

d) szczególne uzdolnienia

e) specyficzne trudności w uczeniu się

f) zaburzenia komunikacji językowej

g) choroba przewlekła

h) sytuacja kryzysowa lub traumatyczna

i) niepowodzenia edukacyjne

j) zaniedbania środowiskowe:

- sytuacja bytowa ucznia i jego rodziny

- sposób spędzania wolnego czasu

- kontakty środowiskowe

- trudności adaptacyjne

- różnice kulturowe. wyznaniowe

- zmiana środowiska edukacyjnego

- kształcenie za granicą

- inne ……………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EFEKTYWNOŚĆ UDZIELONEJ POMOCY PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ W OKRESIE …………………………………

 

FORMA POMOCY

EFEKTYWNOŚĆ

Pozytywne i negatywne skutki oddziaływań, przypuszczalne przyczyny powodzeń i niepowodzeń zrealizowanych działań

Zajęcia rozwijające uzdolnienia

 

 

 

 

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze

 

 

 

 

Zajęcia specjalistyczne:

- logopedyczne

- korekcyjno- kompensacyjne

- socjoterapeutyczne/ psychoterapeutyczne

- rewalidacyjne

- resocjalizacyjne

 

 

Zajęcia z doradztwa zawodowego

 

 

 

 

Porady i konsultacje dla uczniów

 

 

 

Porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia dla rodziców

 

 

Porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia dla nauczycieli

 

 

Inne formy pomocy

 

 

 

 

 

FORMY DALSZEJ POMOCY PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ ZALECANE PRZEZ ZESPÓŁ I ZATWIERDZONE PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY

 

Formy pomocy

Sposób udzielania pomocy

Okres trwania pomocy

Wymiar godzin

 

Zajęcia rozwijające uzdolnienia

 

 

 

 

 

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze

 

 

 

 

 

Zajęcia specjalistyczne:

- logopedyczne

- korekcyjno- kompensacyjne

- socjoterapeutyczne/

psychoterapeutyczne

- rewalidacyjne

resocjalizacyjne

 

 

 

 

Zajęcia z doradztwa zawodowego

 

 

 

 

 

Porady i konsultacje dla uczniów

 

 

 

 

 

Porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia dla rodziców

 

 

 

 

Porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia dla nauczycieli

 

 

 

 

Inne formy pomocy

 

 

 

 

Podpis koordynatora:                                              Podpis dyrektora szkoły:

 

…………………………………..                        ……………………………………………

 

 

 

FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO- PEDAGOGICZNEJ

ZALECANE PRZEZ ZESPÓŁ I ZATWIERDZONE PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY

 

Formy pomocy       

Sposób udzielania pomocy

Okres trwania pomocy

Wymiar godzin

 

Zajęcia rozwijające uzdolnienia

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin