test 1.doc

(36 KB) Pobierz
Z

Z.N.K. (W.R.REDEEN.) ADAPTACJA 2006

 

JEŻELI UWAŻA PANI/PAN, ŻE DANE STWIERDZENIE JEST PRAWDZIWE PROSZĘ ZAKREŚLIĆ LITERĘ (P). W PRZYPADKU UZNANIA STWIERDZENIA ZA NIEPRAWDZIWE PROSZĘ ZAKREŚLIĆ LITERĘ (N). DZIĘKUJEMY.

 

 

 

1. Humor najczęściej rozładowuje napięcie w pracy.                                                          P  N

2. Osoby, które zachęcają do wyboru przewodniczącego bardzo często same chcą zostać

    wybrane.                                                                                                                           P  N

3. Rysowanie na papierze na ogół pomaga słuchać.                                                            P  N

4. Ludzie nie lubią słuchać i czytać o tym, z czym się nie zgadzają.                                   P  N

5. Plotki nigdy nie są godne uwagi.                                                                                      P  N

6. Porozumiewanie się jest łatwe.                                                                                         P  N

7. Ci, którzy nie słuchają, na ogół nie są zainteresowani spotkaniem.                                 P  N

8. Jeżeli ktoś nie przestaje mówić, oznacza to, że ma do przekazania dużo

    ważnych informacji.                                                                                                         P  N

9. Ludzie przeważnie zapominają o tym , co ich nie interesuje.                                          P  N

10. Sposób, w jaki się stoi, jest ważną formą komunikacji.                                                 P  N

11. Uważne słuchanie jest rzeczą naturalną.                                                                        P  N

12. Mówienie w sposób przekonywający należy do najważniejszych umiejętności 

      w skutecznej komunikacji.                                                                                             P  N

13. Jeżeli  zranione zostały czyjeś uczucia, komunikacja była nieskuteczna.                     P  N

14. Uśmiech nie zawsze oznacza zadowolenie.                                                                   P  N

15. Osoba przychodząca na spotkanie jako pierwsza jest na ogół najbardziej

      nim zainteresowana.                                                                                                       P  N

16. Nie należy zachęcać osób małomównych do zabierania głosu.                                     P  N

17. Ludzie dający się najłatwiej przekonać to prawie zawsze ci, którzy najszybciej

      pojmują.                                                                                                                          P  N

18. Ubiór odzwierciedla osobowość.                                                                                    P  N

19. Osoba dobrze rozumiejąca dane zagadnienie  przeważnie umie dobrze je

      zakomunikować.                                                                                                             P  N

20. Osoba, która na zebraniu siedzi na „szczycie stołu” może usiłować dominować

      nad innymi.                                                                                                                     P  N

21. Sposób, w jaki wypowiada się dane słowo , wpływa na jego znaczenie.                       P  N

22. Kiedy ludzie obawiają się krytyki, skłonni są mniej mówić.                                          P  N

23. W większości przypadków ciszę można rozumieć jako zgodę.                                      P  N

24. Osoba, która najwięcej mówi, zapewne usiłuje zdominować innych.                            P  N

25. Znaczenie słów rzadko jest przyczyną nieporozumień.                                                  P  N

26. Najlepszym sposobem na wyrażenie  złości jest podniesienie głosu.                             P  N

27. Ludzie przeważnie lepiej się porozumiewają, kiedy są w dobrym nastroju.                   P  N

28. Osoby otwarte mogą się dogadać o wiele łatwiej niż osoby skryte.                                P  N 

29. Jeżeli ktoś jest zły, przeważnie mniej mówi.                                                                   P  N

30.Siadanie najdalej od stołu może oznaczać najmniejsze zainteresowanie tematem.         P  N

31. Jeżeli polecenie zostało dobrze zrozumiane, prawie zawsze zostanie

      wykonane.                                                                                                                        P  N

32. Samo słuchanie o cudzych kłopotach nie ma większego sensu, chyba, że jesteś

      w stanie coś doradzić.                                                                                                      P  N

33. Krzyczenie na ludzi nigdy niczego nie daje.                                                                   P  N

34. Wyciągnięcie się na krześle może oznaczać brak uwagi.                                              P  N       

35. Częste spoglądanie na zegarek oznacza zapewne chęć opuszczenia spotkania.            P  N

36. Członek zespołu wciąż proponujący różne sposoby załatwiania spraw zmniejsza

      efektywność zespołu.                                                                                                      P  N

37. Częste i głośne powtarzanie swojego stanowiska jest najskuteczniejszym sposobem

      przeforsowania go.                                                                                                         P  N

38. Rozglądanie się na wszystkie strony podczas gdy ktoś mówi oznacza brak

      zainteresowania tematem.                                                                                              P  N

39. Ludzie, którzy mniej mówią, mają mniej do zaoferowania.                                          P  N

40. Osoba, która chce podejść do tablicy może usiłować zdominować  innych                 P  N

41. Złość można wyrazić w taki sposób, że odbiorca zrozumie ją i zaakceptuje.               P  N

42. Ze strachu przed ośmieszeniem ludzie mogą twierdzić, że rozumieją temat,

      podczas gdy tak nie jest.                                                                                                P  N

43. Za skuteczność komunikacji odpowiada wyłącznie mówiący.                                     P  N

44. Uczucie wyrażone w trakcie komunikacji może być ważniejsze od

       wypowiedzianych słów.                                                                                               P  N

45. Człowiek inteligentny powinien zrozumieć informację za pierwszym razem.             P  N

46. Zażarty spór jest na ogół oznaką skutecznej komunikacji.                                            P  N

47. Przejęzyczenie, n. p. użycie złego słowa, może oznaczać szczerość uczuć.                 P  N

48. Pomiędzy kłócącymi się rzadko dochodzi do skutecznej komunikacji.                        P  N

49. Podnoszenie głosu może oznaczać entuzjazm.                                                              P  N

50. Wyraz twarzy mówiącego może zmienić znaczenie wypowiadanych słów.                 P  N

51. Osoba zadająca wiele pytań nie rozumie zagadnienia tak dobrze, jak osoba

      pytająca mało.                                                                                                                P  N

52. Jeżeli ludzie czegoś nie zrozumieją, prawie zawsze to powiedzą.                                P  N

53. W czasie spotkań należy unikać sporów.                                                                      P  N

54. Skinięcia głową w trakcie słuchania przeważnie oznaczają zainteresowanie.              P  N

55. Uniesienie brwi może spowodować zamilknięcie mówiącego.                                    P  N

56. Osoby posiadające bogate słownictwo mogą porozumieć się o wiele łatwiej.             P  N

57. Jeżeli tylko to możliwie, informację należy przekazywać ustnie, a nie pisemnie.       P  N

58. Brak wiadomości to dobra wiadomość.                                                                        P  N

59. Ludzie często porozumiewają się nie zauważając tego.                                               P  N

60. Czasem nawet najdrobniejsze gesty znaczą tyle samo co słowa.                                 P  N

   

Zgłoś jeśli naruszono regulamin