3.
●Wykorzystanie kompute-
ra i internetu w rozwija-
niu swoich zainteresowań
oraz w pracy z dziećmi.
●Notatki,zagadnienia wyko-
rzystane za pomocą internetu
●Dyskietki.
4.
●Prowadzenie zajęć
w obecności opieku-
na stażu oraz pani
Dyrektor.
●Opracowanie scenariu-
szy zajęć-dostosowanie
ich do potrzeb dzieci
specjalnej troski;
●Konsultacja,analiza.
●Dwa
razy
w roku
●Adnotacje w dzienniku
zajęć,dokumentacja zajęcia,
zdjęcia w prowadzonym
albumie,kaseta video,prace
dzieci.
5.
●Prowadzenie
konspektów zajęć
z dziećmi specjalnej
troski.
●Odnotowywanie zajęć
w zeszycie;
●Miesięczne podsumo-
wanie postępów każdego
dziecka specjalnej troski
w zakresie rozwoju
intelektualnego.
●Cały
okres
stażu
●Pełne notatki oraz zapisy
w zeszytach.
Aga7675