centrum@wbp.olsztyn.pl
Tytuł:
ISO 9000. System jakości.Przygotowanie do auditucertyfikacyjnego
Autor:
J. Kanholm
Wydawnictwo:
Wydawnictwa NormalizacyjneALFA-WERO
Rok wydania:
1998
Cena:
45,00 zł
Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnychdziałach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audiciecertyfikacyjnym. Każde wymaganie - niezależnie od tego jak dwuznaczne lubkontrowersyjne - jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a takżeprzykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacjiauditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technikauditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dziękitemu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będziezaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelemzgodności z ISO 9000.
Spis treści: 1. Wstęp 2. Cele i metody 3. Kierownictwo 4. Dział sprzedaży 5. Dział projektowania 6. Planowanie produkcji 7. Dział zakupów 8. Strefa odbioru dostaw 9. Strefa magazynowania10. Działy produkcji11. Sterowanie jakością12. Pakowanie i wysyłka13. Serwis i obsługiwanie14. Szkolenie15. Dokumentacja i zapisy16. Zapewnienie jakości
ISO 9000.Wdrażanie w Twojej firmie.Samouczek dla pracowników
12,00 zł
Książka ta zawiera ogólny kurs szkoleniowy na temat systemów jakości ISO 9000.Jest przeznaczona do szkolenia pracowników w firmach stosujących systemjakości ISO 9000 lub wdrażających go i przygotowujących się do certyfikacji.W samouczku wyjasniono normy ISO 9000, a także jak funkcjonuje system jakościi jak powinien każdy pracownik przygotować siebie i swoje stanowisko pracy doauditu certyfikacyjnego. Samouczek całkowicie spełnia wymagania z zakresuszkolenia pracowników, mającego na celu zrozumienie i stosowanie systemujakości ISO 9000.
Spis treści: 1. ISO 9000. System jakości 2. Normy ISO 9000 3. Audit ISO 9000 4. Jakość Terminologia 5. Test
ISO 9000.Wymagania bez tajemnic.Przewodnik
42,00 zł
W książce zidentyfikowano i wyjaśniono 65 różnych wymagań zawartychw normach ISO 9000. W tej kompletnej i wyczerpującej liście kontrolnej nicnie zostało pominięte. Wymagania są formułowane w postaci określonychdziałań, które powinny być podjęte, w celu zapewnienia zgodności. Każdewymaganie jest podane w zwięzłej formie, napisane wytłuszczonym drukiemi zaopatrzone w wyjaśnienia interpretacyjne, procedury, zapisy i praktycznewskazówki dotyczące prowadzenia auditu, związanego z określonymwymaganiem. Każda z tych kwestii jest wyjaśniona pod własnym tytułem.Ta dobrze uporządkowana książka stanowi idealną informację w zrozumieniui interpretacji norm ISO 9000.
Spis treści: 1. Odpowiedzialność kierownictwa 2. System jakości 3. Przegląd umowy 4. Sterowanie projektowaniem 5. Nadzór nad dokumentacją i danymi 6. Zakupy 7. Nadzorowanie wyrobu dostarczonego przez klienta 8. Identyfikacja i identyfikowalność wyrobu 9. Sterowanie procesem10. Kontrola i badania11. Nadzorowanie wyposażenia do kontroli, pomiarów i badań12. Status kontroli i badania13. Nadzorowanie wyrobu niezgodnego z wymaganiami14. Działania korygujące i zapobiegawcze15. Postępowanie z wyrobem, przechowywanie, pakowanie, zabezpieczenie i dostarczenie16. Nadzorowanie zapisów dotyczących jakości17. Wewnętrzne audity jakości18. Szkolenie19. Serwis20. Metody statystyczne
ISO 14000 i ISO 9000
B. Rothery
Agencja InformacjiWydawniczych IPS
1999
52,00 zł
Ta profesjonalnie napisana książka zawiera praktyczne wskazówki dotyczącewyboru, projektowania i wdrażania procedur zarządzania środowiskowegokoniecznych do uzyskania certyfikacji ISO 14000. To obowiązkowa lektura dladyrektorów ds. środowiska oraz dla tych członków najwyższego kierownictwa,którzy troszczą się o środowisko zgodne z logiką ekonomiczną, a jednocześnie chcązapewnić korzystną pozycję przedsiębiorstwa wśród konkurentów.
Spis treści: 1. Jak korzystać z książki 2. Rynek i środowisko przemysłowe 3. ISO 9000 4. Dokumentacja ISO 9000 5. ISO 9000 a przemysł chemiczny 6. ISO 14000 - norma dotycząca zarządzania środowiskowego 7. Początkowy przegląd środowiskowy (Initial Environmental Review - IER) 8. Rejestr Przepisów 9. Program Zarządzania Środowiskowego10. Rejestr Oddziaływania na Środowisko oraz Księga Nadzoru i Monitorowania (Register of Environmental Effects and Control and Monitoring Manual)11. Ocena cyklu życia wyrobu12. Auditowanie systemów13. Przepisy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa14. Program Odpowiedzialnego Postępowania (Responsible Care Programme - RCP)15. Szkolenie pracowników16. Wdrażanie normy17. Certyfikacja
Strategia jakościw marketingu przemysłowym
M. Urbaniak
Autor tej nowatorskiej publikacji starał się na tle całościowych rozważańnad marketingiem przemysłowym, zaakcentować problematykę jakości- jej rolę w podejmowaniu decyzji rynkowych w planowaniu strategii dystrybucji,benchmarketingu, a także w procesach komunikacji i systemach logistycznych.Książka przeznaczona jest dla specjalistów z zakresu marketingu, jakościi zakupów w przedsiębiorstwach, a także dla studentów kierunków ekonomicznychszkół wyższych oraz słuchaczystudiów podyplomowych.
Spis treści: 1. Uwarunkowania marketingu przemysłowego 2. Jakość produktów i usług na rynku przemysłowym 3. Komunikacja na rynku dóbr przemysłowych 4. Rola jakości w procesie podejmowania decyzji w marketingu przemysłowym 5. Działania związane z dystrybucją i finansowaniem transakcji na rynku przemysłowym
Techniki menedżerskiew TQM
K. Szczepańska
38,00
Książka ta dostarcza kadrze kierowniczej praktycznych narzędzi do wykorzystaniaw procesie praktycznego wdrażania koncepcji jakości w firmie. Zaprezentowanemetody poprzedza szkic istoty procesu rozwiązywania problemów i podejmowaniadecyzji w organizacji. Charakterystyka tych podprocesów zarządzania służyć malepszemu przygotowaniu kadry kierowniczej do dokonywania wyboru określonychnarzędzi w zarządzaniu jakością, dostosowanych do danej sytuacji decyzyjnej.Książka może posłużyć zwiększeniu skuteczności wprowadznia zmian w systemiezarządzania w obszarze jakości oraz stanowi uzupełnienie systemowego podejściado jakości w standardach międzynarodowych.
Spis treści: 1. Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów 2. Siedem starych narzędzi jakości 3. Siedem nowych narzędzi jakości 4. Siedem narzędzi wspomagających
Z ISO 9000 pod rękę
T. Błeszyńki
1997
14,50 zł
Książka ma na celu przybliżyć treść słynnej na całym świecie serii normmiędzynarodowych ISO 9000 wszystkim niezbyt zorientowanym w specyficznejproblematyce systemów jakości. Nie jest ona więc adresowana do profesjonalistów,lecz przeznaczona jest dla szerszego kręgu społeczeństwa. Autor próbuje wyjasnićna czym polega system jakości, po co on jest i pomaga w zrozumieniu jego wymagań.Zadanie to ułatwiają pełne humoru rysunki.
Spis treści: 1. Wymagania dotyczące systemu jakości 2. Odpowiedzialność kierownictwa 3. System jakości 4. Przegląd umowy 5. Sterowanie projektem 6. Nadzór nad dokumentacją i danymi 7. Zakupy 8. Nadzorowanie produktu dostarczonego przez klienta 9. Identyfikacja i identyfikowalność wyrobu10. Sterowanie procesem11. Kontrola i badania12. Nadzorowanie wyposażenia do kontroli, pomiarów i badań13. Status kontroli i badania14. Nadzorowanie wyrobu niezgodnego z wymaganiam...
sonko_21