iso publikacje.doc

(260 KB) Pobierz
Miejska Biblioteka Publiczna

Miejska Biblioteka Publiczna

Centrum Informacji
Technicznej i Biznesowej


ul. Żytnia 71
10-823 Olsztyn - Dajtki
tel. (0-89) 527-85-50, 527-84-68

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek   9.00 - 18.00
sobota   9.00 - 14.00


centrum@wbp.olsztyn.pl

 

 

Tytuł:

ISO 9000. System jakości.
Przygotowanie do auditu
certyfikacyjnego

Autor:

J. Kanholm

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1998

Cena:

45,00 zł

okladka

 


Książka ta wyjaśnia dokładnie, co przedsiębiorstwo musi zrobić w poszczególnych
działach, aby wdrożyć system jakości ISO 9000 oraz odnieść sukces w audicie
certyfikacyjnym. Każde wymaganie - niezależnie od tego jak dwuznaczne lub
kontrowersyjne - jest omówione. Znaleźć tu można setki rad i wskazówek, a także
przykłady praktycznych rozwiązań. Znajdują się w niej także przykłady sytuacji
auditowych, ilustrujących na co auditorzy patrzą, czego szukają, jakich technik
auditowania używają oraz, jak się zachowują w specyficznych sytuacjach. Dzięki
temu, że zostało wyraźnie sprecyzowane, co będzie, a co nie będzie
zaakceptowane przez auditorów, książka ta staje się swego rodzaju modelem
zgodności z ISO 9000.


Spis treści:
  1. Wstęp
  2. Cele i metody
  3. Kierownictwo
  4. Dział sprzedaży
  5. Dział projektowania
  6. Planowanie produkcji
  7. Dział zakupów
  8. Strefa odbioru dostaw
  9. Strefa magazynowania
10. Działy produkcji
11. Sterowanie jakością
12. Pakowanie i wysyłka
13. Serwis i obsługiwanie
14. Szkolenie
15. Dokumentacja i zapisy
16. Zapewnienie jakości


Tytuł:

ISO 9000.
Wdrażanie w Twojej firmie.
Samouczek dla pracowników

Autor:

J. Kanholm

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1998

Cena:

12,00 zł

okladka

 


Książka ta zawiera ogólny kurs szkoleniowy na temat systemów jakości ISO 9000.
Jest przeznaczona do szkolenia pracowników w firmach stosujących system
jakości ISO 9000 lub wdrażających go i przygotowujących się do certyfikacji.
W samouczku wyjasniono normy ISO 9000, a także jak funkcjonuje system jakości
i jak powinien każdy pracownik przygotować siebie i swoje stanowisko pracy do
auditu certyfikacyjnego. Samouczek całkowicie spełnia wymagania z zakresu
szkolenia pracowników, mającego na celu zrozumienie i stosowanie systemu
jakości ISO 9000.


Spis treści:
  1. ISO 9000. System jakości
  2. Normy ISO 9000
  3. Audit ISO 9000
  4. Jakość Terminologia
  5. Test


Tytuł:

ISO 9000.
Wymagania bez tajemnic.
Przewodnik

Autor:

J. Kanholm

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1998

Cena:

42,00 zł

okladka

 


W książce zidentyfikowano i wyjaśniono 65 różnych wymagań zawartych
w normach ISO 9000. W tej kompletnej i wyczerpującej liście kontrolnej nic
nie zostało pominięte. Wymagania są formułowane w postaci określonych
działań, które powinny być podjęte, w celu zapewnienia zgodności. Każde
wymaganie jest podane w zwięzłej formie, napisane wytłuszczonym drukiem
i zaopatrzone w wyjaśnienia interpretacyjne, procedury, zapisy i praktyczne
wskazówki dotyczące prowadzenia auditu, związanego z określonym
wymaganiem. Każda z tych kwestii jest wyjaśniona pod własnym tytułem.
Ta dobrze uporządkowana książka stanowi idealną informację w zrozumieniu
i interpretacji norm ISO 9000.


Spis treści:
  1. Odpowiedzialność kierownictwa
  2. System jakości
  3. Przegląd umowy
  4. Sterowanie projektowaniem
  5. Nadzór nad dokumentacją i danymi
  6. Zakupy
  7. Nadzorowanie wyrobu dostarczonego przez klienta
  8. Identyfikacja i identyfikowalność wyrobu
  9. Sterowanie procesem
10. Kontrola i badania
11. Nadzorowanie wyposażenia do kontroli, pomiarów i badań
12. Status kontroli i badania
13. Nadzorowanie wyrobu niezgodnego z wymaganiami
14. Działania korygujące i zapobiegawcze
15. Postępowanie z wyrobem, przechowywanie, pakowanie, zabezpieczenie
      i dostarczenie
16. Nadzorowanie zapisów dotyczących jakości
17. Wewnętrzne audity jakości
18. Szkolenie
19. Serwis
20. Metody statystyczne


Tytuł:

ISO 14000 i ISO 9000

Autor:

B. Rothery

Wydawnictwo:

Agencja Informacji
Wydawniczych IPS

Rok wydania:

1999

Cena:

52,00 zł

okladka

 


Ta profesjonalnie napisana książka zawiera praktyczne wskazówki dotyczące
wyboru, projektowania i wdrażania procedur zarządzania środowiskowego
koniecznych do uzyskania certyfikacji ISO 14000. To obowiązkowa lektura dla
dyrektorów ds. środowiska oraz dla tych członków najwyższego kierownictwa,
którzy troszczą się o środowisko zgodne z logiką ekonomiczną, a jednocześnie chcą
zapewnić korzystną pozycję przedsiębiorstwa wśród konkurentów.


Spis treści:
  1. Jak korzystać z książki
  2. Rynek i środowisko przemysłowe
  3. ISO 9000
  4. Dokumentacja ISO 9000
  5. ISO 9000 a przemysł chemiczny
  6. ISO 14000 - norma dotycząca zarządzania środowiskowego
  7. Początkowy przegląd środowiskowy (Initial Environmental Review - IER)
  8. Rejestr Przepisów
  9. Program Zarządzania Środowiskowego
10. Rejestr Oddziaływania na Środowisko oraz Księga Nadzoru
      i Monitorowania (Register of Environmental Effects and Control and
      Monitoring Manual)
11. Ocena cyklu życia wyrobu
12. Auditowanie systemów
13. Przepisy dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa
14. Program Odpowiedzialnego Postępowania (Responsible Care
      Programme - RCP)
15. Szkolenie pracowników
16. Wdrażanie normy
17. Certyfikacja


Tytuł:

Strategia jakości
w marketingu przemysłowym

Autor:

M. Urbaniak

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1998

Cena:

42,00 zł

okladka

 


Autor tej nowatorskiej publikacji starał się na tle całościowych rozważań
nad marketingiem przemysłowym, zaakcentować problematykę jakości
- jej rolę w podejmowaniu decyzji rynkowych w planowaniu strategii dystrybucji,
benchmarketingu, a także w procesach komunikacji i systemach logistycznych.
Książka przeznaczona jest dla specjalistów z zakresu marketingu, jakości
i zakupów w przedsiębiorstwach, a także dla studentów kierunków ekonomicznych
szkół wyższych oraz słuchaczy
studiów podyplomowych.


Spis treści:
  1. Uwarunkowania marketingu przemysłowego
  2. Jakość produktów i usług na rynku przemysłowym
  3. Komunikacja na rynku dóbr przemysłowych
  4. Rola jakości w procesie podejmowania decyzji w marketingu przemysłowym
  5. Działania związane z dystrybucją i finansowaniem transakcji na rynku
      przemysłowym


Tytuł:

Techniki menedżerskie
w TQM

Autor:

K. Szczepańska

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1999

Cena:

38,00

okladka

 


Książka ta dostarcza kadrze kierowniczej praktycznych narzędzi do wykorzystania
w procesie praktycznego wdrażania koncepcji jakości w firmie. Zaprezentowane
metody poprzedza szkic istoty procesu rozwiązywania problemów i podejmowania
decyzji w organizacji. Charakterystyka tych podprocesów zarządzania służyć ma
lepszemu przygotowaniu kadry kierowniczej do dokonywania wyboru określonych
narzędzi w zarządzaniu jakością, dostosowanych do danej sytuacji decyzyjnej.
Książka może posłużyć zwiększeniu skuteczności wprowadznia zmian w systemie
zarządzania w obszarze jakości oraz stanowi uzupełnienie systemowego podejścia
do jakości w standardach międzynarodowych.


Spis treści:
  1. Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
  2. Siedem starych narzędzi jakości
  3. Siedem nowych narzędzi jakości
  4. Siedem narzędzi wspomagających


Tytuł:

Z ISO 9000 pod rękę

Autor:

T. Błeszyńki

Wydawnictwo:

Wydawnictwa Normalizacyjne
ALFA-WERO

Rok wydania:

1997

Cena:

14,50 zł

okladka

 


Książka ma na celu przybliżyć treść słynnej na całym świecie serii norm
międzynarodowych ISO 9000 wszystkim niezbyt zorientowanym w specyficznej
problematyce systemów jakości. Nie jest ona więc adresowana do profesjonalistów,
lecz przeznaczona jest dla szerszego kręgu społeczeństwa. Autor próbuje wyjasnić
na czym polega system jakości, po co on jest i pomaga w zrozumieniu jego wymagań.
Zadanie to ułatwiają pełne humoru rysunki.


Spis treści:
  1. Wymagania dotyczące systemu jakości
  2. Odpowiedzialność kierownictwa
  3. System jakości
  4. Przegląd umowy
  5. Sterowanie projektem
  6. Nadzór nad dokumentacją i danymi
  7. Zakupy
  8. Nadzorowanie produktu dostarczonego przez klienta
  9. Identyfikacja i identyfikowalność wyrobu
10. Sterowanie procesem
11. Kontrola i badania
12. Nadzorowanie wyposażenia do kontroli, pomiarów i badań
13. Status kontroli i badania
14. Nadzorowanie wyrobu niezgodnego z wymaganiam...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin