Negocjacje w sprzedazy.pdf

(106 KB) Pobierz
Negocjacje w sprzedaży
„W gospodarce rynkowej firmy żyją z tego, co i jak wynegocjują. Niezależnie bowiem
od tego, jaki produkt sprzedają, ich wyniki finansowe są bezpośrednim efektem
porozumień (…)”
Robert A.Rządca, Paweł Wujec
Temat szkolenia:
Niezależnie od tego, po której stronie stołu negocjacyjnego jesteś, reprezentujesz interesy
swojej firmy. Czy kupujesz czy sprzedajesz – ważne jest doskonałe przygotowanie przed
przystąpieniem do rokowań.
Negocjacje
w sprzedaży
Serdecznie zapraszamy na szkolenie
menedżerów, specjalistów ds. sprzedaży
i wszystkich, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne
Szkolenie realizowane w
charakterze zamkniętym
Cele szkolenia:
¨
usystematyzowanie wiedzy w zakresie negocjacji w sprzedaży
¨
rozwinięcie praktycznych umiejętności negocjacyjnych
¨
opanowanie technik niezbędnych do prowadzenia skutecznego negocjowania
Termin: do uzgodnienia z
Klientem
¨
rozwój umiejętność odróżnienie wywierania wpływu od manipulacji
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy zdobędą narzędzia do sprawnego przeprowadzenia procesu negocjacji, posiądą
umiejętność wywierania wpływu oraz będą mogli przeciwstawić się próbom manipulacji.
Korzyści ze szkolenia mają walor praktyczny i są przydatne podczas codziennej pracy
negocjatora. O wysokiej jakości programu decyduje duża ilość przykładów praktycznych
i opisów zaistniałych sytuacji użytych w trakcie spotkania przez prowadzącego.
Miejsce: do uzgodnienia z
Klientem
Opłata za szkolenie
Cała grupa za dzień: 4000 zł*
*) szkolenie jest zwolnione z podatku
VAT
Określenie istoty procesu negocjacyjnego
Założenia i cele
Warunki skutecznych negocjacji w sprzedaży
Przygotowanie do negocjacji w procesie sprzedaży (10 pytań)
Schemat procesu prowadzenia negocjacji
¨ Okres poprzedzający
¨ Faza środkowa negocjacji
¨ Zakończenie negocjacji
Przegląd podstawowych strategii i technik negocjacyjnych
Odpowiednie przygotowanie warunkiem sukcesu w procesie negocjacji
¨ Czas/ Ludzie/ Relacje
Cechy i umiejętności dobrego negocjatora
¨ Gra/ Sztuka
Wywieranie wpływu a manipulacja
Techniki, narzędzia, metody i mechanizmy wywierania wpływu i manipulacji
Stosowanie zasad / reguł:
¨ Reguła kontrastu
¨ Reguła konsekwencji
¨ Zasada wzajemności
¨ Zasada dowodu społecznego
¨ Reguła niedostępności
¨ Reguła sympatii
¨ Zasada autorytetu
„Siła rażenia”
Autorytet a posłuszeństwo
Rola samooceny
Opłata obejmuje:
2 dni szkolenia (2 x 8h) w
grupie do 15 osób.
Zajęcia prowadzone
przez 1 trenera.
Materiały szkoleniowe
oraz certyfikat
ukończenia szkolenia.
Zajęcia mają charakter warsztatów, w czasie których uczestnicy biorą udział w grach,
symulacyjnych, ćwiczeniach, „burzy mózgów”.
F5 Konsulting Sp. z o.o.
Ul. Składowa 5
61-897 Poznań
T: +48 (61) 853 67 18
F: +48 (61) 853 02 95
Trenerzy współpracujący z naszą firmą to absolwenci renomowanych wyższych uczelni w
kraju i za granicą, uczestnicy wielu kursów doskonalących i pogłębiających wiedzę. Dużą
wagę przywiązujemy do tego, żeby treści szkolenia w jak najwyższym stopniu odpowiadały
rzeczywistości biznesowej, dlatego nasi trenerzy dysponują bogatym doświadczeniem,
które zawdzięczają wieloletniej pracy w biznesie w różnych branżach i na różnych
stanowiskach. Tworząc programy szkoleniowe odnosimy się do rzeczywistych potrzeb i
doświadczeń naszych Klientów, dostarczając im w tym zakresie głęboką wiedzę
merytoryczną i praktyczną .
Zapraszamy!
Ewelina Tyrawska
Departament Szkoleń
7985509.001.png 7985509.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin