Google AdSense.pdf
(
2195 KB
)
Pobierz
47336558 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Google AdSense. Poznaj sekrety Google”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote
Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 7.05.2008
Tytuł: „Google AdSense. Poznaj sekrety Google” (fragment utworu)
Autor: Andrzej Herzberg
Projekt okładki: Andrzej Herzberg
Korekta: Mateusz Chłodnicki
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
OD AUTORA................................................................................4
CZĘŚĆ I.............................................
.......................................
11
1. CO TO JEST GOOGLE ADSENSE...................................................12
2. ZANIM ZACZNIESZ..................................................................14
3. PRZYGOTUJ WITRYNĘ.............................................................16
4. ZGŁOSZENIE WITRYNY.............................................................27
5. REKLAMA KONTEKSTOWA NA TWOJEJ STRONIE..............................34
6. CO ZAMIAST „USŁUG DOBROCZYNNYCH”......................................50
7. NAUCZ SIĘ CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ RAPORTY.............................52
PODSUMOWANIE
......
.............................................
.............
..
.....61
CZĘŚĆ II
...................................................................................
65
1. WYBIERZ DOBRY TEMAT
...........................................................
66
2. PSYCHOLOGIA „OGLĄDACZA”
....................................................
82
3. ZASADA MAGNESU
..................................................................
96
4. GDZIE UMIEŚCIĆ SWOJĄ STRONĘ?
..............................................
113
5. KIERUJ UWAGĘ GOŚCIA TAM GDZIE CHCESZ.
.................................
115
6. ADSENSE DLA WYSZUKIWANIA
..................................................
135
PODSUMOWANIE
......................................................................
140
CZĘŚĆ III
.................................................................................
142
1. POZYCJA W WYSZUKIWARKACH A TWOJE ZAROBKI
.........................
143
2. CROSSLINKING – CZYLI WYMIANA LINKÓW
....................................
158
3. OBJĘTOŚĆ SERWISU A TWOJE ZAROBKI
.......................................
172
4. REKLAMA, REKLAMA
..............................................................
175
5. KANAŁY. JAK JE WYKORZYSTAĆ DLA PODNIESIENIA
TWOJEGO DOCHODU?
.................................................................
195
6. CO WIEDZĄ INNI?
..................................................................
198
7. 12 SPOSOBÓW NA EFEKTYWNE ZARABIANIE Z
GOOGLE ADSENSE
.........
205
8. PRZYKŁADY DOCHODOWYCH WITRYN
.........................................
222
9. JAK ZREALIZOWAĆ WYPŁATĘ?
..................................................
225
PODSUMOWANIE
......................................................................
230
CZĘŚĆ IV
................................................................................
232
..................................................................................
233
1. SŁOWA KLUCZOWE A CENY REKLAM
...........................................
234
3. A CO Z KONKURENCJĄ?
..........................................................
259
4. BADANIA I EKSPERYMENTY
.......................................................
262
5. A MOŻE ZAGRANICĄ
...............................................................
279
PODSUMOWANIE
......................................................................
283
WSTĘP
GOOGLE ADSENSE –
darmowy fragment –
kliknij po więcej
Andrzej Herzberg
●
str.
4
WSTĘP
Wyszukiwarka
internetowa Google rozpoczęła swoją ekspansję w 1999
roku (rok po założeniu przez Larry Page’a i Sergey Briana firmy Google
Inc.). W stosunkowo krótkim czasie, bo już w 2004 firma kontrolowała
80% światowego rynku wyszukiwarek. Według danych z lutego 2005
Google
indeksuje
już ok. 8,05 miliarda stron www. Imponujące prawda?
Nie mniej imponujące są genialne posunięcia marketingowe Google Inc.
W 2003 roku został uruchomiony pionierski system
Google
AdSense
umożliwiający, w ramach programu partnerskiego, odpłatne
zamieszczanie reklam przez webmasterów na swoich stronach www. Po
niespełna dwóch latach reklamy z Google opanowały Internet. Dlaczego
tak się stało? Najważniejszy powód to oczywiście zarobki dla właścicieli
stron internetowych. W przypadku popularnych witryn to bardzo poważne
kwoty... Sięgające nawet kilkunastu tysięcy dolarów miesięcznie!
AdSense
jest programem
PPC
(
ang. Paid Per Click
). Właściciel strony za
kliknięcie w reklamę, przez odwiedzającą jego witrynę osobę, otrzymuje
wynagrodzenie od kilku centów nawet do kilkudziesięciu dolarów.
Błyskotliwa koncepcja programu to przede wszystkim forma reklamy. W
systemie preferowane są linki tekstowe, a narzędzia stworzone przez
programistów Google pozwalają partnerowi idealnie wkomponować
reklamy w strukturę graficzną swojej witryny. Wklejenie kilku linii kodu
spowoduje wyświetlanie odpowiednio sformatowanych boksów z linkami
tekstowymi, a co najważniejsze, ich zawartość będzie uzależniona od
treści strony. Jeśli w swoim serwisie opisujesz np. samochody, możesz
spodziewać się reklam z branży motoryzacyjnej. Na tym właśnie polega
kontekstowość
reklam Google.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Andrzej Herzberg
GOOGLE ADSENSE –
darmowy fragment –
kliknij po więcej
Andrzej Herzberg
●
str.
5
Reklama kontekstowa wykorzystuje unikalną technologię, która pozwala
specjalnemu
robotowi sieciowemu
(Mediapartners-Google/2.1)
przeanalizować zawartość Twojej witryny (strony internetowej) i wysłać
informacje do głównego programu. Następnie, w bazie danych
Google
zostanie wyszukany tekst reklamy sponsora, zainteresowanego
zamieszczeniem informacji na stronach o takiej właśnie zawartości.
W końcu specjalny skrypt spowoduje wyświetlenie wyszukanych w ten
sposób reklam. Zdaniem wielu ekspertów, to dzięki unikalnej
technologii
wyświetlania reklam zależnych od treści witryny
(reklam
kontekstowych) program zdobył tak duże uznanie webmasterów. Osoba
odwiedzająca witrynę tematyczną często poszukuje konkretnych
informacji i ofert z danej branży. Jeśli trafi na link do interesującego
zagadnienia jaka będzie reakcja? Oczywiście klik! I kasa dla Ciebie! Taka
koncepcja ma również głęboki sens dla reklamujących się firm. Kampania
reklamowa może zostać skierowana do właściwej
grupy
docelowej
A jak kształtują się zarobki webmasterów? Trudno na to pytanie
odpowiedzieć jednoznacznie. Zarobki zależne są od wielu czynników ale
oczywiste jest, że największą szansę na wysokie dochody mają witryny
notujące sporą ilość wejść. Popularne witryny zarabiają duże pieniądze.
Wystarczy przyjrzeć się stronom, które można znaleźć w pierwszej
dziesiątce wyświetleń wyników w wyszukiwarkach. Większość z nich
zamieszcza reklamy
Google
.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Andrzej Herzberg
, a
reklamodawca zapłaci wyłącznie za rzeczywiste wejścia na swoją stronę.
Plik z chomika:
PiligrimLangel
Inne pliki z tego folderu:
Google AdSense.pdf
(2195 KB)
E-spolecznosc.pdf
(1026 KB)
Jak zdobyć dopłaty z UE na rozwój biznesu.pdf
(1060 KB)
Niezawodne strategie wygrywania w sieci.pdf
(1206 KB)
E-book biznes, e-biznes, zarabianie, praca, marketing.zip
(50894 KB)
Inne foldery tego chomika:
Biznesplan - business plan
Listy - Czasopisma - Dokumenty
Wzory CV i listów motywacyjnych po polsku oraz w różych językach obcych
Wzory umów
Управління конкурентноспроможністю підприємства
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin