Veto! Zestaw startowy, druga edycja - Osmanowie.pdf

(3706 KB) Pobierz
758365598 UNPDF
K a r t a f r a K c j i
OSMANOWIE
Skarb: 17
+3
Każdy Niewierny może agitować jeżeli
zapłaci za agitację 2 . Jeżeli masz
w kompanii 3 postaci lub Karmazyna
to agitacja Niewiernymi kosztuje 1
Wpływ Polityczny:
R Z i odłóż 1 do puli, by zmienić
każdej ziemi o 1.
Wielka Manipulacja: D dobierz 10
Starter 2010
758365598.005.png 758365598.006.png 758365598.007.png 758365598.008.png
E f E K t
D żihad
Tylko fanatyzm czyni życie ludzkie nieśmiertelnym.
K azimierz P rzerwa- T etmajer
Usuwany . R na początku fazy gry.
Do końca rundy modyikatory sztychów
zagrywane na twoich Niewiernych
podwajane.
ilustr.: tomasz tworek
Starter 2010
758365598.001.png
E f E K t
W imię A llaha
Jak świat światem ludzie w imię tego
lub innego boga nawzajem się mordują.
Unikat . D dołącz do swojej karty
frakcji. R kiedy przeciwnik wystawia
postać dobierz kartę do dworu.
ilustr.: Paweł Głodek
Starter 2010
758365598.002.png
E f E K t
Z drugiego szeregu
Nie zawsze trzeba sięgać po miecz...
C zagraj na swojego Karmazyna
i zaznacz go, jeśli masz dwa nieza-
znaczone oddziały w grze: dobierz ze
wspólnej puli tyle , ile wynosi cecha
tego Karmazyna .
ilustr.: Piotr arendzikowski
Starter 2010
758365598.003.png
E f E K t
B ujdy i bajania
Camelum videbis saltantem
R gdy przeciwnik zagrywa kartę
efektu. efekt nie działa i jest odrzucany.
ilustr.: Krzysztof rogulski
Starter 2010
ilustr.:
758365598.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin