przechytrzyć social media ebook.pdf

(23280 KB) Pobierz
1015223572.001.png
Spis treci
O autorze .............................................................................................................11
Wprowadzenie ....................................................................................................13
1
Starcie internetowych gigantów ........................................................................21
Rozwój Facebooka .............................................................................................................. 22
Problem Google .................................................................................................................. 27
Artyleria Google ................................................................................................................. 30
Nadchodzące rozstrzygnięcie ........................................................................................... 31
2
Nowe wpywy w wyszukiwaniu i social media ................................................35
Ewolucja algorytmu społecznościowego ......................................................................... 36
Twórcy trendów na Facebooku ........................................................................................ 37
Jak zostać twórcą trendów na Facebooku ....................................................................... 40
Stwórz bazę fanów ....................................................................................................... 41
Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu ............................ 44
Reklamy na Facebooku ............................................................................................... 47
Pogoń Google za twórcami trendów ............................................................................... 51
Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów ................................................... 54
3
Odkrycia spoecznociowe i kontekstowe ........................................................57
Odkrycia społecznościowe ................................................................................................ 58
W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych ........ 60
Bogatsze opisywanie znacznikami ............................................................................. 61
Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy ................................................ 63
Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności .................................... 64
Bardziej spersonalizowane oferty .............................................................................. 64
Propozycje prezentów urodzinowych ....................................................................... 64
Odkrycia kontekstowe ....................................................................................................... 65
Wykorzystanie odkryć kontekstowych ........................................................................... 68
8 Przechytrzy social media
4
Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu ....... 71
Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................................. 73
Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego:
metody wyszukiwania i sprzedaży ................................................................................ 76
Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje
statusu potencjalnych klientów .............................................................................. 77
Zidentyfikuj nicki wybranych klientów ................................................................... 78
Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi ............................................................. 79
Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy ...................................... 82
Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 .............................................. 83
Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 ....................................... 85
Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................... 87
5
Aspekt spoecznociowy a aspekt lokalny ....................................................... 89
Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google ......... 91
Miejsce w katalogu ...................................................................................................... 93
Linki ............................................................................................................................... 94
Odległość od szukającego ........................................................................................... 94
Nazwa firmy ................................................................................................................. 95
Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników .................................................. 96
Recenzje ........................................................................................................................ 97
Interakcje społecznościowe ........................................................................................ 97
Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji ................................................................... 97
Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym ............................................................ 102
Dane społecznościowe a spotkania lokalne .................................................................. 104
6
Czerpanie zysków z mediów spoecznociowych ............................................ 107
Jak stać się wartościowym ............................................................................................... 108
Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe .................................................... 111
Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi ....................................................... 112
Zasada 2.: Poznaj swoje medium ............................................................................. 113
Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi ............................................... 115
Zasada 4.: Proponuj sprzedaż .................................................................................. 121
Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod,
a potem inwestuj wszystko w to, co działa ......................................................... 123
Zarabianie w każdym medium ....................................................................................... 124
Spis treci
9
7
Moliwoci danych spoecznociowych ..........................................................131
„Ludzka Pandora” ............................................................................................................ 133
Dane społecznościowe ratują życie ................................................................................ 136
Jak działają „ludzie podobni do Ciebie” ........................................................................ 138
Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd ........................140
Facebook a przyszłość danych społecznościowych ..................................................... 143
8
Zdominowanie reklam na Facebooku ...............................................................145
Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy ......................................................... 146
Jak myśleć o reklamach na Facebooku .......................................................................... 148
Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku ..................... 153
Dobierz pasującą grafikę ........................................................................................... 154
Jasno nawołuj do działania ....................................................................................... 154
Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów ............................................................. 154
Nie zanudzaj użytkowników .................................................................................... 155
Używaj emocjonalnego języka ................................................................................. 155
Bądź pozytywny ......................................................................................................... 156
Uprość język ............................................................................................................... 157
Nie pożądaj seksownych grafik ................................................................................ 157
Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych ............................... 157
Nagradzaj swoich fanów ........................................................................................... 157
Dobre i złe reklamy .......................................................................................................... 158
Dobre reklamy ............................................................................................................ 158
Złe reklamy ................................................................................................................. 160
Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż ......................................................... 163
Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów
i zamieniania ich w klientów ....................................................................................... 166
9
Przechytrzy wszystko inne .............................................................................171
Przyciąganie uwagi na YouTubie ................................................................................... 172
Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu .............................................................. 176
Przemawiać do sukcesu ................................................................................................... 178
Zbuduj swoją biografię .............................................................................................. 178
Przemawiaj, gdzie się da ........................................................................................... 180
Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji ....................................................... 181
Zgłaszaj udział w wielu konferencjach .................................................................... 181
Twórz kreatywne prezentacje ................................................................................... 181
Zarządzanie swoją reputacją w internecie .................................................................... 183
Kilka słów końcowych ..................................................................................................... 184
10 Przechytrzy social media
1015223572.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin