Krieg the relentless
Krieg Bezlitosny
Tylko Czarnoksięski Król
Hordy różnych stworów
Krieg Bezlitosny jest umieszczany na cmentarzu tylko, jeśli zostanie zabity atakiem ignorującym umiejętność Nieśmiertelny. W przeciwnym wypadku wraca do Warowni Hegemona na początku następnego tygodnia.
Słudzy
6 Szkieletów, 2 Straszliwe Szkielety
Kar-Amag-Atoth
Tylko Książę Demonów
ZAGŁADA!
Kiedykolwiek Kar-Amag-Atoth zburzy miasto, Hegemon zdobywa pięć znaczników podboju.
1 Demon, 4 Czarnoksiężników,
1 Straszliwy Czarnoksiężnik
Kratz the Plague
Kratz zwana Zarazą
Tylko Władca Zwierzoludzi
Brak
Kratz zwana Zarazą może ruszyć do dwóch szlaków tygodniowo jeśli nie niesie żadnego Przedmiotu Misji.
4 Nożoskrzydłych, 2 Straszliwych Nożoskrzydłych
Lord Merick Farrow
Każdy Awatar
15 Zagrożenia
Lord Merick Farrow wymaga zagrania pięciu żetonów podboju mniej, jeśli w grze jest już Sir Alric Farrow.
4 Szkielety, 3 Czarnoksiężników,
1 Mantikora
Slaggorrath
Tylko Pajęcza Królowa
Mistrz Pułapek
Jeśli Slaggorrath jest w odległości jeden, dwa lub trzy szlaki od bohaterów, może natychmiast poruszyć się do ich lokacji zamiast wykonywać normalny ruch na ten tydzień.
4 Pająki, 3 Straszliwe Pająki
Thadd the destroyer
Thaadd Niszczyciel
Tylko Tytan
Współczynnik obrony miasta jest zmniejszony o jeden, jeśli miasto jest oblężone przez Thaadd’a Niszczyciela
2 Ogry, 1 Straszliwy Ogr
Dar Hilzernod
Tylko Wielki Jaszczur
Specjalne (zobacz poniżej)
Dar Hilzernod może zostać zagrany tylko na Złotym poziomie kampanii.
Jeśli Dar Hilzernod może wykonać rzut dla rozstrzygnięcia oblężenia, to automatycznie osiąga sukces.
Kiedy Dar Hilzernod jest aktywowany, rzuć czarną kością mocy na początku rundy Hegemona. Na Przypływ Mocy, każdy bohater na planszy otrzymuje 1 ranę (ignorująca pancerz). Nie można uniknąć tej rany.
Brak Sług
Gata the white death
Gata Biała Śmierć
Gata może być zagrany tylko na Srebrnym lub wyższym poziomie kampanii.
Kiedy Gata potyka się z bohaterami, rzuć czarną kością mocy. Każdy wynik inny niż pudło oznacza zasadzkę na bohaterów.
Lady Eliza Farrow
Błyskotliwy Dowódca
Lady Eliza Farrow wymaga zagrania trzech żetonów podboju mniej za każdego innego „Farrow’a” w grze.
3 Piekielne Ogary, 1 Naga,
1 Straszliwy Pająk
Sir Alric Farrow
Sir Alric Farrow rozpoczyna kampanię już w grze (za darmo), będąc w Warowni Hegemona.
2 Zwierzoludzi, 2 Nożkoskrzydłych, 2 Piekielne Ogary, 1 Czarnoksiężnik
Krieg Bezlitosny posiada zdolność Regeneracji 3 oraz Zatrucia.
Za każdym razem gdy Krieg zada co najmniej jedną raną (po uwzględnieniu pancerza), trafiony bohater traci całe swoje zmęczenie.
Kar-Amag-Atoth posiada zdolność Strach 2, Aura 3 oraz Niepowstrzymany (Unstoppable).
Za każdym razem gdy Kar-Amag-Atoth zada morderczy cios bohaterowi, Hegemon otrzymuje dwa dodatkowe żetony podboju.
Kratz zwana Zarazą posiada zdolność Latanie, Zatrucie oraz Przebicie 10.
Dodatkowo żaden bohater w promieniu 6 pól od Kratz nie może być w żaden sposób leczony.
Lord Merick Farrow posiada
+6 zasięgu oraz Rozprysk 1.
Lord Merick Farrow może zapłacić pięć punktów ruchu aby teleportować się na dowolne pole w jego polu widzenia.
Slaggorrath posiada zdolność Zatrucie oraz Pajęczyna.
Zamiast normalnego ataku, Slaggorrath może wykonać atak, który dosięga każdego bohatera z żetonem pajęczyny. Taki atak ma Przebicie 2 zamiast Pajęczyny, chybia tylko na rezultat pudła i nie może być unikany.
Thasdd Niszczyciel posiada zdolność Dalekosiężne Uderzenie oraz Odrzucenie.
Jeśli Thaadd zada choć jedną ranę bohaterowi (po uwzględnieniu pancerza), rzuć czarną kością mocy. Jeśli wyrzucisz przypływ mocy, ten bohater musi wybrać i odrzucić jeden z używanych właśnie przedmiotów.
Dar Hilzernod ma Latanie i Zionięcie.
Ataki Dara Hilzernoda mają nastepującą cechę:
~~: Każdy bohater objęty tym atakiem traci według swojego wyboru 1 zmęczenia (jeśli może) lub 2 rany (ignorujące pancerz). Ta umiejętność może być użyta wielokrotnie.
Gata ma zdolność Płaszcz Cieni.
Jeśli Gata zada choć 1 obrażenie bohaterowi (po uwzględnieniu pancerza), rzuć czarną kością mocy. Jeśli wyrzucisz pudło, bohater natychmiast ginie, niezależnie od dotychczasowych ran i pancerza.
Lady Eliza Farrow dodaje wszystkim przyjaznym figurkom w zasięgu 6ciu pól +2 do zasięgu i obrażeń.
Lady Eliza Farrow posiada zdolność Płaszcz Cieni.
Sir Alric Farrow posiada zdolność Żelazna Skóra, Regeneracja 5 oraz Niepowstrzymany.
damper