wyrazenia_dzwiekonasladowcze.pdf

(145 KB) Pobierz
Graphic1
Polecenie
Po uprzednim rozci!ciu kartki wzdłu# zaznaczonej linii nauczyciel kładzie na stole trzy
obrazki ze zwierz!tami. Dziecko otrzymuje wyrazy d$wi!kona%ladowcze, czyta je
i przyporz&dkowuje do obrazków zwierz&t. Nast!pnie terapeuta kładzie na stole kartki
z napisami, a dziecko przyporz&dkowuje im odpowiednie rysunki.
Prowadz&cy zaj!cia powinien za ka#dym razem zmienia' zestawy rysunków, aby
dziecko nie nauczyło si! ich na pami!'.
Nauczyciel rozkłada rysunki oraz kartki z napisami i mówi:
(nauczyciel pokazuje wyra#enie KOKO).
Gdzie to b!dzie?
(dziecko kładzie
kartk! z napisem pod rysunkiem kury).
Przeczytaj
(nauczyciel pokazuje wyra#enie MIAU).
Gdzie to b!dzie?
(dziecko kładzie
kartk! z napisem pod rysunkiem kota).
Nauczyciel kładzie kartki z napisami podaje dziecku kolejno obrazki zwierz&t
i mówi:
Gdzie to b!dzie?
( ziecko szuka wła%ciwej kartki z napisem i kładzie obok rysunek).
Przykładowe strony pochodz& z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
Przeczytaj
d
HAU HAU
MIAU
KO KO
PI PI
©
MOJE SYLABKI 1
13
59447679.043.png 59447679.044.png 59447679.045.png 59447679.046.png 59447679.001.png 59447679.002.png 59447679.003.png 59447679.004.png 59447679.005.png 59447679.006.png 59447679.007.png 59447679.008.png 59447679.009.png 59447679.010.png 59447679.011.png 59447679.012.png 59447679.013.png 59447679.014.png
MU
BE
I I I
SY
©
MOJE SYLABKI 1
14
59447679.015.png 59447679.016.png 59447679.017.png 59447679.018.png 59447679.019.png 59447679.020.png 59447679.021.png 59447679.022.png 59447679.023.png 59447679.024.png 59447679.025.png 59447679.026.png 59447679.027.png 59447679.028.png 59447679.029.png 59447679.030.png 59447679.031.png 59447679.032.png 59447679.033.png 59447679.034.png 59447679.035.png 59447679.036.png 59447679.037.png 59447679.038.png 59447679.039.png 59447679.040.png 59447679.041.png 59447679.042.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin