Poniższy materiał podlega Klauzuli Ogólnego Dostępu (Open Game Content) i jest licencjonowany do publicznego użytku na warunkach Open Game License v1.0a.
Epicka premia do rzutów obronnych: Bazowa premia do rzutów obronnych twojego bohatera nie rośnie po awansie na 20. poziom. Otrzymuje on za to kumulatywną premię epicką +1 do wszystkich rzutów obronnych na każdym parzystym poziomie powyżej 20., co podano w Tabeli: Epickie rzuty obronne i premie do ataku. Za każdym razem, gdy atut, klasa prestiżowa czy inne zasady odwołują się do bazowej premii do rzutu obronnego, wykorzystaj sumę bazowej premii do rzutu obronnego i epickiej premii do rzutu obronnego.
Epicka premia do ataku: Analogicznie, nie rośnie też bazowa premia do ataku postaci powyżej 20. poziomu, ale bohater otrzymuje kumulatywną premię epicką +1 do wszystkich ataków na każdym nieparzystym poziomie powyżej 20., co podano w Tabeli: Epickie rzuty obronne i premie do ataku. Określając, czy śmiałek spełnia wymagania atutu, klasy prestiżowej czy innej reguły wymagającej minimalnej bazowej premii do ataku, zsumuj jego bazową premię do ataku i epicką premię do ataków.
Maksymalna ranga w umiejętnościach klasowych: Maksymalna ranga, jaką bohater może posiadać w umiejętności klasowej, równa jest poziomowi postaci +3.
Maksymalna ranga w umiejętnościach międzyklasowych: W przypadku umiejętności międzyklasowych maksymalna ranga wynosi 1/2 maksymalnej rangi w umiejętności klasowej.
Atuty: Wszyscy bohaterowie otrzymują jeden atut na każdym poziomie podzielnym przez 3 (21., 24., 27. i tak dalej). Są to atuty dodatkowe, niezależne od atutów premiowych zapewnianych przez klasy.
Zwiększanie atrybutu: Osiągając poziom podzielny przez 4 (20., 24., 28. i tak dalej), bohater podnosi wartość jednego ze swoich atrybutów o 1. Gracz decyduje, która cecha postaci zostanie zwiększona.
Tabela: Epickie rzuty obronne i premie do ataku
Poziom postaci
Epicka premia do rzutów obronnych
Epicka premia do ataku
21.
+0
+1
22.
23.
+2
24.
25.
+3
26.
27.
+4
28.
29.
+5
30.
Większość zamieszczonych tu tabel podaje informacje do pewnego poziomu (zwykle 30.), ale nie oznacza to wcale, że taki jest limit awansu. Ogólnie rzecz biorąc, możesz założyć, że wszystkie informacje podane w tabelach można rozwinąć w nieskończoność.
Tabela: Korzyści wynikające z epickiego poziomu i doświadczenia
PD
Maksymalna ranga w umiejętnościach klasowych
Maksymalna ranga w umiejętnościach międzyklasowych
Atuty
Zwiększanie atrybutu
20.
190 000
23
11 i 1/2
—
5.
210 000
24
12
8.
231 000
25
12 i 1/2
253 000
26
13
276 000
27
13 i 1/2
9.
6.
300 000
28
14
325 000
29
14 i 1/2
351 000
30
15
10.
378 000
31
15 i 1/2
7.
406 000
32
16
435 000
33
16 i 1/2
11
karolinaklecha.kk