Bohaterowie-epiccy.rtf

(255 KB) Pobierz

Poniższy materiał podlega Klauzuli Ogólnego Dostępu (Open Game Content) i jest licencjonowany do publicznego użytku na warunkach Open Game License v1.0a.

Bohaterowie epiccy

Epicka premia do rzutów obronnych: Bazowa premia do rzutów obronnych twojego bohatera nie rośnie po awansie na 20. poziom. Otrzymuje on za to kumulatywną premię epicką +1 do wszystkich rzutów obronnych na każdym parzystym poziomie powyżej 20., co podano w Tabeli: Epickie rzuty obronne i premie do ataku. Za każdym razem, gdy atut, klasa prestiżowa czy inne zasady odwołują się do bazowej premii do rzutu obronnego, wykorzystaj sumę bazowej premii do rzutu obronnego i epickiej premii do rzutu obronnego.

Epicka premia do ataku: Analogicznie, nie rośnie też bazowa premia do ataku postaci powyżej 20. poziomu, ale bohater otrzymuje kumulatywną premię epicką +1 do wszystkich ataków na każdym nieparzystym poziomie powyżej 20., co podano w Tabeli: Epickie rzuty obronne i premie do ataku. Określając, czy śmiałek spełnia wymagania atutu, klasy prestiżowej czy innej reguły wymagającej minimalnej bazowej premii do ataku, zsumuj jego bazową premię do ataku i epicką premię do ataków.

Maksymalna ranga w umiejętnościach klasowych: Maksymalna ranga, jaką bohater może posiadać w umiejętności klasowej, równa jest poziomowi postaci +3.

Maksymalna ranga w umiejętnościach międzyklasowych: W przypadku umiejętności międzyklasowych maksymalna ranga wynosi 1/2 maksymalnej rangi w umiejętności klasowej.

Atuty: Wszyscy bohaterowie otrzymują jeden atut na każdym poziomie podzielnym przez 3 (21., 24., 27. i tak dalej). Są to atuty dodatkowe, niezależne od atutów premiowych zapewnianych przez klasy.

Zwiększanie atrybutu: Osiągając poziom podzielny przez 4 (20., 24., 28. i tak dalej), bohater podnosi wartość jednego ze swoich atrybutów o 1. Gracz decyduje, która cecha postaci zostanie zwiększona.

 

Tabela: Epickie rzuty obronne i premie do ataku

Poziom postaci

Epicka premia do rzutów obronnych

Epicka premia do ataku

21.

+0

+1

22.

+1

+1

23.

+1

+2

24.

+2

+2

25.

+2

+3

26.

+3

+3

27.

+3

+4

28.

+4

+4

29.

+4

+5

30.

+5

+5

Większość zamieszczonych tu tabel podaje informacje do pewnego poziomu (zwykle 30.), ale nie oznacza to wcale, że taki jest limit awansu. Ogólnie rzecz biorąc, możesz założyć, że wszystkie informacje podane w tabelach można rozwinąć w nieskończoność.

Tabela: Korzyści wynikające z epickiego poziomu i doświadczenia

Poziom postaci

PD

Maksymalna ranga w umiejętnościach klasowych

Maksymalna ranga w umiejętnościach międzyklasowych

Atuty

Zwiększanie atrybutu

20.

190 000

23

11 i 1/2

5.

21.

210 000

24

12

8.

22.

231 000

25

12 i 1/2

23.

253 000

26

13

24.

276 000

27

13 i 1/2

9.

6.

25.

300 000

28

14

26.

325 000

29

14 i 1/2

27.

351 000

30

15

10.

28.

378 000

31

15 i 1/2

7.

29.

406 000

32

16

30.

435 000

33

16 i 1/2

11

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin