29 Walentynki.pdf
(
2832 KB
)
Pobierz
212139810 UNPDF
Scenariusze zabaw walentynkowych
Zabawy rozwijające sprawność ruchową
Podaj serce z rąk do rąk
1. Cele:rozwijaniesprawnościikoordynacjiruchowej;
2.Czastrwania:15minut;
3.Rekwizyty:balonikwkształcieserca;
4.Opis:nauczycielprosidzieci,abyustawiłysięwkole,samnatomiast
stajewjegośrodku.Tłumaczyprzedszkolakom,żeichzadaniem
będzierzucaniebalonkiemmiędzysobą,alewtakisposóbbyosoba,
którastoiwśrodkukoła(napoczątkunauczyciel)goniezłapała.
Jeżelijednakjejsiętouda,zamieniasięzosobą,któraniefortunnie
rzuciłabalonikiteraztoona–stojącwśrodkukoła–musizrobić
wszystkożebyznówtrafiłwjejręce.Uwaga:zabawęmożna
zmodyfikować,jeżelidzieci,którychrzutzostałprzechwyconyprzez
osobęznajdującąsięwśrodkukołaniebędąjejzmieniać,aledoniej
dołączać.Wtedyzabawabędziestawałasiętrudniejszazkażdym
kolejnymprzedszkolakiem,któryznajdziesięwśrodkukoła.
www.haribo.com
Scenariusze zabaw walentynkowych
Zabawy rozwijające sprawność ruchową
Tor przeszkód z serduszkiem
1. Cele:rozwijaniesprawnościikoordynacjiruchowejorazumiejętności
współpracyzpartneremzadania;
2. Czastrwania:30minut;
3. Rekwizyty:balonikiwkształcieserca(po1naparę),dużeklocki,
obręcze,jabłkazprzymocowanymidoogonkównitkami;
4. Opis:nauczycielprosidzieci,abydobrałysięwparyirozdajekażdej
znichpobalonikuwkształcieserca.Tłumaczy,zeichzadaniem
będziepokonaniewalentynkowegotoruprzeszkód,alewtaki
sposób,byprzezcałyczastrwaniawyścigudwieosobytrzymały
balonik.Naznakwychowawcy,którymierzyczas,parykolejno
ruszajązliniistartuiwykonująkolejnezadania:
•przejścieprzezrządobręczy,tak,żebyżadnejznichnieominąć,
•przeskokinadwieżyczkamizdrewnianychklockówlubdużych
klockówLego(wysokośćokoło10cm)takżebyżadnejznichnie
przewrócić,
•ugryzieniewiszącegonanitcejabłkaprzezjednodzieckozpary
(drugiepowinnodbaćoto,bybalonikcałyczasdotykałobuosób).
Zwyciężatapara,którapokonatorprzeszkódwnajkrótszymczasie.
www.haribo.com
Scenariusze zabaw walentynkowych
Zabawy rozwijające sprawność ruchową
Zabawa na zakończenie
Walentynkowyquiz
1. Cele:rozwijanieumiejętnościpracywgrupie,pracanadszybkością
odpowiedzi,sprawdzenieznajomościbajek;
2. Czastrwania:20minut;
3. Rekwizyty:balonikiwkształcieserc,tablicalubdużakartkado
zapisywaniawyników;
4. Opis:nauczycielprosidzieci,abypodzieliłysięna3-4osobowe
drużynyizapowiada,żezadaniemkażdejznichbędzie
odpowiedzenienajaknajwiększąliczbępytańzwiązanych
zbohateramiznanychbajek.Drużyna,któraznaodpowiedźmusi
podnieśćdogórybalonik–jeżelizrobitojakopierwszamożeudzielić
odpowiedzi.
Przykładowepytania:
• Kogoobudziłksiążę?
• Jakmanaimięogr,któryzakochałsięwFionie?
• Jakakrólewnamieszkałazsiedmiomakrasnoludkami?
• JaknazywałasięprzyjaciółkaMyszkiMiki?
• WkimzakochałsięOsioł?
• ZkimprzyjaźniłasiępszczółkaMaja?
• Ktozgubiłszklanypantofelek?
.
www.haribo.com
I
www.haribo.com
I ............................................
www.haribo.com
I ............................................
Plik z chomika:
Lim0nka
Inne pliki z tego folderu:
1.pdf
(1129 KB)
2.pdf
(886 KB)
3.pdf
(759 KB)
4 Boże Narodzenie.pdf
(701 KB)
5.pdf
(1675 KB)
Inne foldery tego chomika:
Ćwiczenia
Zrób to z Haribo
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin