fppmz77.pdf

(20513 KB) Pobierz
7321380 UNPDF
7321380.003.png
­REDAKCYJNE­ :Wstępniak: bySLip&Kerlik
Długozastanawiałemsię,comamtunapisać,w
końcuotrzymałemzaszczytnapisaniawstępniaka.
Chciałbymprzedewszystkimpodziękowaćkilku
osobom(Lunatyk,Wix,Reap)którepomogłymi
zebraćmateriałydozłożeniategonumeru­bez
nichzpewnościąniezdążyłbymnawyznaczony
termin.Comogęjeszczedodać?Przekonałemsię,
żeskładaniePDFatowcalenietakałatwasprawa,
jaknapoczątkumisięwydawałoinawetzłożenie
jakiejśgłupiejgazetkimożezabraćsporoczasuz
naszegożycia. |Kerlik|
Odsiebiedodamjeszcze,żepodziękowanianależą
się także(powinienemchybanawetnapisać
głównie)Kerlikowizapoświęconyczas i
zaangażowanie.Jakonsamnapisał,numerywPDF
wymagadużowięcejzachodu,dlategozwielkim
zainteresowaniemoczekujemywaszychopiniina
temattego,czysięWampodobają,cobyście
ewentualniewnichzmienili,amożeuważacie,że
czaspoświęconynaichprzygotowanietoczas
wyrzuconywbłoto?Piszcie!Czekamynawasze
maile, wypowiedzi na naszym forum
(forum.fppmz.pl),czychociażbykomentarzena
stroniezinu(www.fppmz.pl).
OczekującWaszychopiniiniepozostajeminic
innego,jakżyczyćWammiłegoobcowaniaz
bieżącymnumerem.Doprzeczytaniawkolejnym
numerzeFPPMZ! |SLip|
MateriałyzawartewFPPMegaZinieniemogąbyćwcałościlubczęściowo
kopiowane, fotokopiowane, reprodukowaneczy też tłumaczonebez
pisemnejzgodyAutoratekstuiRedaktoraNaczelnegoFPPMegaZinu.
ZabraniasiękopiowaniawcałościlubczęściowokoduHTMLi/lubgrafiki.
RedakcjanieponosiodpowiedzialnościzabłędnedziałaniekoduHTML,
czyteż programówzawartychwFPPMegaZinie.Nieudzielamyteż
informacjinatematkoduHTML,grafikii/lubzamieszczanychprogramów.
Redakcjaniezwracamateriałówniezamówionychorazzastrzegasobie
prawodoredagowaniaiskracaniatekstów.Wszelkieznakifirmowei
towarowesązastrzeżoneprzezichwłaścicieliizostałyużytewyłączniew
celachinformacyjnych.
|2|
7321380.004.png
­REDAKCYJNE­:RekrutacjaiRedakcja:
:SPISTRE CI:
NACZELNI:
SLip ::­­­­­­­­­­slip@cdaction.pl
Maniak::­­­­­­­­­­maniak@fppmz.pl
*REDAKCYJNE:
- Wst2pniak- (02)
- Stopka redakcyjna & Rekrutacja - (03)
REDAKTORZY:
Adam_Lunatyk::­­­­adam_lunatyk@op.pl
BiancoNeri ::­­­­bianconeri_90@o2.pl
BroVar ::­­­­brovar@fppmz.pl
Catwoman ::­­­­mona.krak@poczta.fm
c0m4r ::­­­­c0m4r@tlen.pl
Emboss ::­­­­emboss@wp.pl
jaQb ::­­­­jaQb@fppmz.pl
Kerlik ::­­­­Kerlik@fppmz.pl
RamzesXIII ::­­­­Ramzes_XIII@fppmz.pl
Reaperius ::­­­­Reaperius@fppmz.pl
Thompson ::­­­­duke51@poczta.onet.pl
*ZAPOWIEDZI:
- The Hunt - (04)
- Assassin's Creed - (06)
- Parszywa 13 - (09)
*RECENZJE:
- Portal - (14)
- Code of Honor - (17)
- Total Overdose - (19)
- Star Trek Voyager Elite Force - (22)
*INNE:
- Mortyr - Trylogia - (25)
WSPÓŁPRACOWNICY:
A.Domański ::­­­­andrewonline@gazeta.pl
Bigos ::­­­­
Jaden ::­­­­jaden.korr@wp.pl
sH1n ::­­­­nowyxxx@o2.pl
Wix ::­­­­wixedih@yahoo.pl
*FELIETONY:
- Rewolucji nie b2dzie - (30)
FPPMegaZin#77
GFX::­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Kerlik
Okładka::­­­­­­­­­­­­­­Kerlik
DTP::­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­Kerlik
Korekta::­­­­­­­­­­­­­­­­Catwoman&Maniak
Jakzwyklewitamwszystkimwrekrutacji.;)
Zdajesię żetocotutajpiszęmajakieśznaczenie,boostatniomieliśmy
napływ"świeżejkrwi"doredakcji ­ już terazwidać żerubryka
"Współpracownicy"powolisię rozrasta,apowinnobyć jeszczelepiej.
Niechtowasniezniechęca­nieograniczamyliczby"miejsc"­wkwestii
redaktorówzawszebyliśmywyznawcamizałożenia"imwięcejtymlepiej"
Wdalszymciąguposzukujemywyłączniewriterów.Reszta"stanowisk"jest
jużobsadzona.:P
Czegowymagamyodkandydatów?Przedewszystkimznajomościgier.Nie
obędziesię takżebezumiejętnościsprawnego(iwmiarębezbłędnego!)
pisaniapopolsku.Niemniejważnesątakżechęci.Niezmuszamynikogo
dopisania,gdyżbyłobytopoprostupozbawionesensu.Jeślimaciejakieś
pytania,wątpliwości,albojesteściezdecydowanidołączyćdonas­piszcie
namójadres.Zawszeodpowiadam.
Maniak
|3|
7321380.005.png 7321380.006.png
­ZAPOWIEDZI­ :TheHunt: byAndrzejDomański
Gienku,WielkiBratzapraszaciędo
pokojuzwierzeń.
zadaniedowykonania–musisz
odnaleźć izrobićdobrzeAnatolowi.
Wróć!Maszmuzrobićkuku,anie
dobrze.Brońjestschowanawsałatce
ziemniaczanejzasedesem.
widać,autorzyzaczerpnęliniecoz
niezwykległośnejikontrowersyjnej
gry,Manhunt.Tamrównieżgłówny
bohaterbyłzwierzynąiswegorodzaju
gwiazdątelewizji.
Mamyrok2025.Dawnotemuodbyły
sięMistrzostwaEuropywpiłcenożnej
naboiskachwPolsceiUkrainie,nie
byłokońca świata,naszepaństwo
przeżywa kolejny już cud
gospodarczy,premierzastanawiasię
nadzniesieniemwizdlaAmerykanów
chcącychodwiedzićnaszkraj.Taka
jestmojawizjaprzyszłości.
Innąwizjęmająnatomiastprogramiści
zrosyjskiegostudiaOrionSoftware,
twórcym.in.HellforcesczyDusk­12.
Przestępczość wRosji osiągnęła
nieprawdopodobny poziom, więc
postanowionosobieztymporadzić,
łączącprzyjemnezpożytecznym.Big
Brotherpodawany jestwnieco
ostrzejszej formie. Każdemu
kryminaliście wszczepiany jest
implant,dziękiktóremumożebyć
śledzony.Przezkogo?Przezbandy
najemników,którenaniegopolują.
Mabyć bardzobrutalnie.Wysoka
oglądalnośćgwarantowana.
Głównybohater gry żyje sobie
spokojnie,siadającczasamiwfotelui
oglądająctenchoryreality­
show.Niestety,wwyniku
pomyłkisamstajesię jego
uczestnikiem. Odtąd jego
jedynymcelembędziewalkao
przetrwanieoraz,wwolnym
czasie, zbieranie dowodów
swojejniewinności. Żadnego
ratowania świata czy
przyjmowania serii z
karabinunaklatęprzez
bohatera obdarzonego
nadnaturalnymimocami
niebędzie.Kierować
będziemypoczynaniami
zwykłego obywatela,
wyjętegowprostzszarej
rzeczywistości. A
wszystko to w
mrocznychkanałachina
ulicachMoskwy. Jak
WTheHuntgłównymsposobemna
przeżycie
Gienku,WielkiBratmadlaciebie
|4|
7321380.001.png
­ZAPOWIEDZI­ :TheHunt:
mabyćskradaniesię.Autorzymówią
o tym, że samostrzelanienie
wystarczy, aby przetrwać.Aby
uatrakcyjnić rozgrywkę,
zaimplementowanyzostaniespecjalny
systemegzekucji,któremająbyćprzez
tobardzoefektowne.Wyobraźmy
sobieteż taką sytuację:niemamy
żadnej broni, rozglądamy się,
podnosimyzziemicokolwiek:kamień,
cegłę, jakąś rurkę, zachodzimy
przeciwnikaodtyłujakpartyzant…I
już jednegowrogamniej, amy
jesteśmywposiadaniujakiejśbroni.A
wszystkotodziękiobecnościAGEIA
PhysX.Autorzyzapowiadają też, że
możliwebędziezniszczenieniemal
każdegoprzedmiotunaplanszylub
użycie go jako narzędzia
eksterminacji.Przeciwnicyzkolei
mają reagować nakażdyszmer i
cienie,więcmaniebyć łatwo.
nacieszyć się urokamigry, trzeba
będzieposiadaćkomputerwyposażony
wprocesor3GHz,1GiBRAMu,kartę
graficznąze128MiBpamięcioraz3
GiBmiejscanadysku.Premieragry
jestplanowananapierwszykwartał
2008roku.
Anatolu,Wielki Brat jest pod
wrażeniem.Muszę przyznać, że
szczwanyzciebielis.Tasztuczkaz
udawaniemszczurawkanalebyła
niesamowita.Tozjedzenietrutki i
udawaniezdechłego...
Opróczkampaniidlajednegogracza,
TheHuntzawieraćbędziemultiplayer
z trybami Deathmatch, Team
DeathmatchiSurvival.Abywpełni
|5|
7321380.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin