Daewoo Tico.pdf

(852 KB) Pobierz
1
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0002
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: DAEWOO TICO
A. Marka pojazdu: DAEWOO - FSO Motor
B. VIN (3 pierwsze znaki): KLY
C. Typ, model, (nazwa handlowa): TICO
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 3S11
E. Odmiany: PM, DX, SL, SX (zależne od wyposażenia)
F. Rodzaj: samochód osobowy
G. Podrodzaj: samonośne, zamknięte, 5-drzwiowe
H. Przeznaczenie: nieokreślone
I. Numer homologacji krajowej MT i GM: 1438
J. Przykład VIN-u: KLY3S11BDTC509832
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru: KLY3S11BDTC
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer identyfikacyjny pojazdu
(VIN), stanowiący numer nadwo-
zia (podwozia), składa się z 17
znaków i jest wybity na przegro-
dzie czołowej w części środko-
wej.
2
Położenie numeru silnika:
W samochodach wyprodukowa-
nych przed 03.1994. nr silnika
umieszczony jest na dolnej po-
wierzchni kadłuba, w tylnej części
silnika, od strony przegrody
czołowej. Od 03.1994 nr silnika
jest umieszczony na dolnej po-
wierzchni kadłuba, w przedniej
części silnika w okolicy filtra
oleju, widoczny po zdjęciu tablicy
rejestracyjnej.
Uwaga. Numer silnika znajduje
się w zaznaczonym polu i jego
umiejscowienie może ulec zmia-
nie, z powodu zmian konstrukcyj-
nych kadłuba silnika.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
Data:
kwiecień
1999 r.
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Fax: 0-22/811-09-06
1
280476980.042.png 280476980.043.png 280476980.044.png 280476980.045.png 280476980.001.png 280476980.002.png 280476980.003.png 280476980.004.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0002
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: DAEWOO TICO
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na przegrodzie czołowej ko-
mory silnika, po prawej stronie.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Sposób kodowania wg systemu
VIN. Symbol znajdujący się na 10
miejscu oznacza model roku.
--
5
Masa własna:
[kg]
640
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
[kg]
1015
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
Data:
kwiecień
1999 r.
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Fax: 0-22/811-09-06
280476980.005.png 280476980.006.png 280476980.007.png 280476980.008.png 280476980.009.png 280476980.010.png 280476980.011.png 280476980.012.png 280476980.013.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0002
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: DAEWOO TICO
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie:
[kg]
500
1
[kN]
5.00
[kg]
515
2
[kN]
5.15
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy:
z hamul-
cem:
[kg]
-----------------
Samochód nie jest przysto-
sowany do ciągnięcia przy-
czepy.
bez hamul-
ca:
[kg]
-----------------
11 Największa
liczba
miejsc:
do siedze-
nia
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
135 R 12-65S
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
155/70 R 12-65S
14
Ciśnienie
w kołach
przednich:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
0.18
Dotyczy nominalnego roz-
miaru opon.
Dla rozmiaru opon
155/70R12- 65S wartość
ciśnienia w kołach przód/tył
wynosi 0.19 Mpa
obciążenie max.
[MPa]
0.18
Ciśnienie
w kołach
tylnych:
obciążenie do 3
osób
[MPa]
0.18
obciążenie max.
[MPa]
0.18
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
143
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
Data:
kwiecień
1999 r.
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Fax: 0-22/811-09-06
280476980.014.png 280476980.015.png 280476980.016.png 280476980.017.png 280476980.018.png 280476980.019.png 280476980.020.png 280476980.021.png 280476980.022.png 280476980.023.png 280476980.024.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0002
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: DAEWOO TICO
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej
[cm/10m]
13
[%]
1.3
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
----------------
[%]
----------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
23
[%]
2.3
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
Brak danych producenta.
--
[cm/10m]
ok. 20
[%]
ok. 2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
5.08
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
1.62
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
Data:
kwiecień
1999 r.
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Fax: 0-22/811-09-06
280476980.025.png 280476980.026.png 280476980.027.png 280476980.028.png 280476980.029.png 280476980.030.png 280476980.031.png 280476980.032.png 280476980.033.png 280476980.034.png
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr S-0002
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: DAEWOO TICO
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
Brak danych producenta.
[ o ]
6 o
26 Rozstaw
kół:
przednich:
[mm]
1220
tylnych:
[mm]
1200
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
1 ± 2
Wielkość regulowa-
na.
Warunki pomiaru: pojazd
gotowy do jazdy (uzupeł-
nione płyny, pełny zbiornik
paliwa)
[ o ]
0 o 6' ± 11'
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[ o ]
0 o 30' ± 1 o
Wielkość nieregu-
lowana.
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[ o ]
3 o 30' ± 1 o
Wielkość nieregu-
lowana.
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy.
[ o ]
12 o 50'
Wielkość nieregu-
lowana.
31 Zbieżność kół tylnych:
Oś sztywna.
Wielkość nieregu-
lowana.
[mm]
BD
--
[ o ]
BD
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
Oś sztywna.
Wielkość nieregu-
lowana.
[ o ]
BD
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół,
[mm]
24
Wg. przepisów MT i GM
Brak danych producenta
lub tzw. offset:
[ o ]
BD
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi,
[mm]
18
Wg. przepisów MT i GM
lub tzw. setback
[ o ]
BD
Brak danych producenta
35 Skrętność
kół przed-
nich:
koło we-
wnętrzne:
[ o ]
40 o
koło ze-
wnętrzne:
[ o ]
35 o
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów:
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń przeprowa-
dzających pomiar metodą
EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
Data:
kwiecień
1999 r.
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Fax: 0-22/811-09-06
280476980.035.png 280476980.036.png 280476980.037.png 280476980.038.png 280476980.039.png 280476980.040.png 280476980.041.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin