Searching For Sugar Man.txt

(69 KB) Pobierz
{723}{832}# Sugar Man, won't you hurry?
{860}{958}# Cos I'm tired of these scenes
{974}{1080}# For a blue coin,|won't you bring back
{1108}{1203}# All those colours to my dreams?
{1240}{1358}# Silver magic ships, you carry
{1369}{1485}# Jumpers, coke, sweet Mary Jane
{1553}{1598}# Kapsztad, RPA
{1603}{1665}Mój pseudonim pochodzi od tej piosenki.
{1667}{1722}Podczas mojego pobytu w wojsku,
{1723}{1773}zamiast Segerman zwracali siê do mnie Sugar Man.
{1774}{1851}PóŸniej zaczêto na mnie wo³aæ Sugar,|i tak zosta³o to moj¹… ksywk¹
{1876}{2009}Minê³o 40 lat od kiedy Rodriguez|wyda³ Album Cold Fact.
{2024}{2097}W RPA by³ to bardzo popularny album.
{2099}{2166}By³ to jeden z najbardziej popularnych kr¹¿ków w historii.
{2168}{2242}Ale problem polega³ na tym,|¿e nie mieliœmy pojêcia kim by³ ten cz³owiek.
{2244}{2288}Na temat pozosta³ych gwiazd rocka,
{2289}{2319}Mieliœmy wszystkie informacje które chcieliœmy.
{2320}{2378}Ale o nim? Nie mieliœmy nic.
{2380}{2460}Dowiedzieliœmy siê, ¿e pope³ni³ samobójstwo.
{2462}{2578}Podpali³ siê na scenie i sp³on¹³ ¿ywcem|przed publicznoœci¹….
{2595}{2670}To by³o niewiarygodne.|To nie by³a zwyk³a œmieræ.
{2672}{2718}By³o to prawdopodobnie najbardziej
{2719}{2787}groteskowe samobójstwo w historii rocka.
{4027}{4147}SUGAR MAN
{4871}{4938}Utwory autorskie|Rodriguez
{5937}{6048}Pierwszy raz o nim us³ysza³em kiedy
{6050}{6110}Mike Theodore do mnie zadzwoni³ i powiedzia³‚
{6112}{6181}Jest taki artysta, którego chcia³bym ¿ebyœ ze mn¹ zobaczy³.
{6182}{6212}Dennis Coffey|Wspolproducent pierwszego albumu
{6213}{6262}Nazywa siê Rodriguez,|pracuje niedaleko rzeki Detroit.
{6277}{6384}Jest tam taki bar przy nabrze¿u.
{6386}{6419}ChodŸmy go dzisiaj zobaczyæ.
{6421}{6451}Myœlê ¿e Ci siê bardzo spodoba.
{6453}{6556}Wiêc, tej nocy, pamiêtam,|podje¿d¿amy...
{6559}{6634}do takiej raczej odizolowanej czêœci Detroit
{6636}{6685}znajduj¹cej siê na brzegu rzeki.
{6687}{6779}Mg³a unosi³a siê nad rzek¹… Czuliœmy j¹…
{6781}{6870}Weszliœmy do œrodka,|i zaraz jak tylko przeszliœmy przez próg
{6872}{6937}S³yszeliœmy dŸwiêki frachtowców
{6939}{6980}Jak przep³ywa³y przez rzekê.
{6982}{7062}To by³o jakby wyjête z powieœci|o Sherlocku Holmesie.
{7064}{7145}Wychodzisz z mg³y i wchodzisz do tego miejsca,
{7147}{7247}A tam pe³no dymu, jakby kolejna mg³a.
{7257}{7334}Bum, rozumiesz,|Œciana dymu.
{7357}{7402}Piwo i ³upiny orzeszków by³y wszêdzie.
{7403}{7447}Po prostu ogromny syf.
{7448}{7544}I nagle s³yszymy grê na gitarze.
{7558}{7588}Brzd¹kanie i bicia gitary.
{7589}{7625}Mike Theodore|Wspolroducent pierwszego albumu
{7666}{7774}Za chwilê s³yszymy g³os. Osobliwy g³os.
{7776}{7833}W koñcu przebiliœmy siê przez dym i zobaczy³em,
{7835}{7894}w dalszym rogu...
{7896}{7976}Cieñ mê¿czyzny, ale nie widzia³em jego twarzy.
{7978}{8049}Zapyta³em, O co tu chodzi"|Wiêc podeszliœmy trochê bli¿ej...
{8089}{8147}Zobaczyliœmy tego goœcia
{8148}{8205}odwróconego do nas plecami.
{8208}{8313}Wiêc gdzieœ tam w rogu widaæ|tylko jego plecy i s³ychaæ g³os.
{8328}{8414}To by³a eteryczna scena.
{8416}{8546}Mglista noc, syreny, dym tak gêsty,|¿e nic nie by³o widaæ.
{8564}{8609}I tylko ten g³os.
{8622}{8670}Mo¿e to zmusi³o do s³uchania tekstu
{8672}{8720}poniewa¿nie mo¿na by³o dojrzeæ jego twarzy.
{8722}{8787}Wtedy z nim rozmawialiœmy I doszliœmy do wniosku
{8788}{8819},¿e musimy nagraæ z nim album.
{8820}{8904}Jedyny tekœciarz o którym s³ysza³em w tym okresie,
{8908}{8992}który pisa³by tak dobrze by³ mo¿e Bob Dylan.
{9051}{9112}(# Crucify Your Mind by Rodriguez)
{9555}{9622}# Was it a huntsman or a player
{9624}{9687}# That made you pay the cost
{9689}{9758}# That now assumes relaxed positions
{9760}{9825}# And prostitutes your loss?
{9827}{9894}# Were you tortured by your own thirst
{9896}{9960}# In those pleasures that you seek
{9962}{10026}# That made you Tom the Curious
{10028}{10097}# That makes you James the Weak?
{10337}{10440}# And you claim you got something going
{10505}{10572}# Something you call unique
{10648}{10724}# But I've seen your self-pity showing
{10783}{10857}# As the tears roll down your cheeks
{10910}{10990}On by³ takim wêdruj¹cym|duchem po mieœcie.
{10992}{11079}Czasami widzia³em go gdzieœ na rogu.
{11081}{11150}Wiesz, w Detroit jest trochê opuszczonych i|zaniedbanych miejsc.
{11188}{11243}I okazjonalnie widzia³em go,
{11244}{11275}Dan DiMaggio|Barman, The Brewery
{11276}{11316}Daleko od The Brewery,|co by³o zastanawiaj¹ce,
{11318}{11396}Ale to tylko eskalowa³o t¹ jego mitologiê.
{11398}{11487}Co on tam robi? Czym on siê zajmuje?
{11489}{11599}S³ysza³em, ¿e zajmowa³ siê dachami,|Jakimiœ pracami budowlanymi.
{11601}{11675}Wydaje mi siê, ¿e tak zdobywa³ pieni¹dze w tamtym okresie.
{11677}{11740}On by³ po prostu,|I mówiê to z uczuciem,
{11743}{11799}Z szacunkiem, ale,
{11801}{11849}Myœla³em, ¿e by³ po prostu
{11865}{11966}Niewiele wiêcej, ani¿eli bezdomnym.
{11968}{12041}Kimœ w rodzaju w³óczêgi.
{12067}{12136}Nie wiedzia³em czy mia³ dom.
{12137}{12234}Wygl¹da³ jakby chodzi³ od schroniska do schroniska,|czy coœ w tym rodzaju.
{12370}{12422}Detroit w latach 70tych|by³o ciê¿kim miejscem.
{12424}{12462}Có¿, ci¹gle jest.
{12464}{12587}Sporo rozk³adu, zniszczonych domów.|Ubóstwo jest wszechobecne.
{12589}{12670}I te ulice by³y naturalnym œrodowiskiem Rodrigueza.
{12672}{12747}Za ka¿dym razem jak siê z nim spotykaliœmy|by porozmawiaæ o naszej pracy
{12750}{12843}By³o to na jakimœ rogu w jego s¹siedztwie.
{12846}{12905}Zazwyczaj nie przychodzi³ do mnie do domu.
{12907}{12980}Mówi³, Spotkajmy siê na rogu tej I tej ulicy,
{12982}{13018}Kiedy ju¿tam byliœmy.
{13020}{13095}Parkowaliœmy samochody, wysiadaliœmy,
{13097}{13130}I czekaliœmy.
{13132}{13172}Kiedy siê za nim obracaliœmy wyrasta³ jak spod ziemi.
{13174}{13209}Dopiero przyszed³.
{13211}{13279}Uwa¿aliœmy go za poetê|podupad³ej czêœci œródmieœcia.
{13281}{13367}Komponowa³ muzykê do swoich wierszy,|bêd¹cych zapisem obserwacji.
{13382}{13446}I z pewnoœci¹ by³ to bardzo odwa¿ny obraz
{13448}{13500}tego co zaobserwowa³ na ulicach Detroit.
{13502}{13586}Tego co i kogo widzia³ w swojej dzielnicy,
{13590}{13710}Przedstawi³ to to w swoich|utworach w bardzo interesuj¹cy sposób
{13728}{13813}Pracowaliœmy w studio Tera-Shirma.
{13814}{13920}Kiedy zaczyna³ graæ, samo siê wyrywa³o|Wow, ten goœæ ma to coœ.
{13922}{14050}Rodriguez, w tamtym czasie,|Mia³ wszystko co by³o potrzebne.
{14078}{14168}Wielkie nazwiska, wsparcie finansowe.|Okolicznoœci by³y w³aœciwe.
{14170}{14282}Czemu to nie wypali³o?|To pytanie, które przeœladuje mnie do tej pory.
{14284}{14372}Czy mia³ wystarczaj¹c¹ kampaniê promocyjn¹?|Czy wyst¹pi³ tyle razy ile powinien?
{14392}{14434}Czy by³ zbyt polityczny?
{14478}{14521}Czy by³o to czy tamto?
{14522}{14576}Czy powinno byæ zielone a nie pomarañczowe?
{14578}{14652}Czy powinny byæ skrzypce zamiast oboju?
{14654}{14697}Mo¿na wymieniaæ w nieskoñczonoœæ.
{14716}{14808}Koniec koñców, s³uchaj¹c jego|utworów obecnie, powiedzia³byœ
{14810}{14881}O co chodzi³o, on jest œwietny.
{14945}{14984}S³ysza³em go tylko raz,
{14986}{15093}jedn¹ z piosenek, która by³a na jego p³ycie nazywa³a siê...
{15126}{15210}The Sugar Man? To by³ Sugar Man?|Taki jest tytu³ tej piosenki?
{15222}{15243}Jerome Ferretti|Murarz
{15244}{15281}Zna³em tego goœcia, the Sugar Man.
{15282}{15362}Nazywa³ siê Volkswagen Cha...|Volkswagen Frank!
{15364}{15398}Mieszka³ zaraz na rogu.
{15401}{15452}I chodzi³o siê do Franka Volkswagen,
{15454}{15530}Chodzi³o siê ¿eby kupiæ trochê cukru, (sugar)|jeœli wiesz o czym mówiê.
{15531}{15590}(# Sugar Man - Rodriguez)
{15591}{15648}# Sugar Man, won't you hurry?
{15670}{15766}# Cos I'm tired of these scenes
{15782}{15890}# For a blue coin,|won't you bring back
{15918}{16014}# All those colours to my dreams?
{16049}{16166}# Silver magic ships, you carry
{16178}{16294}# Jumpers, coke, sweet Mary Jane
{16362}{16409}# Sugar Man
{16424}{16478}# Meta false friend
{16498}{16590}# On a lonely, dusty road
{16604}{16650}# Lost my heart
{16681}{16754}Mam tutaj trochê zdjêæ, które|chcia³bym wam pokazaæ
{16758}{16894}Pochodz¹ z czasów kiedy by³em w Anglii|razem z Rodriguezem.
{16897}{16936}Niech zobaczê.
{16937}{17018}Prawdopodobnie s¹ tutaj,|Nie wiem tylko gdzie.
{17048}{17124}To s¹ wszystkie moje zdjêcia|z czasów kiedy by³em aktorem.
{17126}{17228}To ja i Jimmy Dean w 1955.
{17229}{17330}Czekaj, chyba je znalaz³em.
{17372}{17414}Tak, s¹ tutaj.
{17441}{17509}Wow. Dobry Bo¿e, s¹ tutaj.
{17522}{17630}Wiesz, nie widzia³em tych zdjêæ od prawie 35 lat.
{17701}{17749}Jest artyst¹, który najbardziej zapad³ mi w pamiêæ.
{17751}{17789}Steve Rowland|Producent drugiego albumu
{17790}{17856}By³em producentem wielu œwietnych artystów, ale
{17902}{17950}On utkwi³ mi w pamiêci najbardziej.
{17965}{18010}Nie chodzi tylko o talent.
{18042}{18076}On jest jak...
{18088}{18160}On jest jak mêdrzec, prorok.
{18161}{18250}By³ kimœ wiêcej, ni¿tylko muzykiem.
{18266}{18326}I prawdopodobnie móg³ zajœæ naprawdê daleko
{18329}{18362}gdyby ci¹gle wystêpowa³.
{18364}{18460}Kiedy go pozna³em, powiedzieli mu,|Rodriguez, to jest Steve Rowland.
{18462}{18530}Bardzo mu siê podoba twój album.|I Rodriguez mi odpowiedzia³,
{18532}{18609}Có¿, podoba³ Ci siê Cold Facts?
{18610}{18674}Powiedzia³em, Stary, uwa¿am, ¿e jest genialny.
{18675}{18710}Absolutnie genialny.
{18712}{18802}Nie mogê uwierzyæ, ¿e ten album|zosta³ ca³kowicie niezauwa¿ony
{18805}{18866}Fantastyczny album.
{18870}{18905}Wiêc puœci³ mi...
{18906}{19006}Jego kolejny album..|W tamtych czasach to by³y kasety.
{19009}{19116}Mia³ demo swojego nastêpnego albumu,|który mia³ siê nazywaæ Coming From Reality.
{19118}{19242}Powiedzia³em, Wow, stary,|To bêdzie hit.
{19245}{19282}Œwietne utwory.
{19285}{19418}Troszkê... Troszkê inne od pozosta³ych,|ale œwie...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin