Demontaż kokpitu i górnej części deski rozdzielczej.pdf

(1429 KB) Pobierz
Części przygotowane, więc bierzemy się do roboty
Demontaż kokpitu.
1. Zaczynamy odkręcenia akumulatora, a następnie od demontażu rzeczy, których odkręcać nie
trzeba, a więc:
- demontujemy panel z przyciskami po lewej stronie kierownicy (od tempomatu, gadaczki i ESP)
988955757.003.png 988955757.004.png
- elementy kokpitu znajdujące się po jego lewej stronie i prawej, które w czasie jazdy przykrywają
boczki drzwi - jeśli jest wyłącznik poduszki pasażera to odłączamy wtyczkę
- wyjmujemy popielniczkę, czytnik kart, panel od Climatronica
- wyjmujemy wyświetlacz od radia/nawigacji oraz czujnik nasłonecznienia wnętrza
- wyjmujemy radio oraz półeczkę/sterownik nawigacji znajdującą się nad radiem
- odpinamy lampki oświetlające podłogę po stronie kierowcy i pasażera
- głośniki wysokotonowe
- przycisk Start-Stop
2. Demontujemy osłony przeciwsłoneczne, a następnie najpierw przesuwając do góry, a później do
wnętrza demontujemy tapicerkę przykrywającą słupki A
988955757.005.png
3. Odkręcamy tunel środkowy (dwie śrubki znajdujące się za panelem Climatronica oraz dwie z
tyłu po jego obu stronach), zdejmujemy mieszek od dźwigni ręcznego i przesuwamy tunel jak
najdalej się da do tyłu.
988955757.006.png
4. Przystępujemy do odkręcania:
- 4 śruby znajdujące się po bogach kokpitu
988955757.001.png
988955757.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin