…………………………… r.
………………………………….,
………………………………….
…………………………….
Rezydent Biura Podróży
Reklamacja
Dotyczy:
– wycieczki do ……………. w dniach ………………………… r.
(umowa nr …………………….., zawarta w dniu ………………………… r.).
Niniejszym reklamuję miejsce zakwaterowania zapewnione mi podczas ww. imprezy turystycznej, a także realizowany podczas niej program zwiedzania, jako niezgodne z zawartą umową.
Dnia ………………….. zostałam zakwaterowana w …………… w ……..-gwiazdkowym hotelu „…………”, mimo że, zgodnie z umową, miałam zamieszkać w ……-gwiazdkowym hotelu „………….”. Pilotka, która odebrała naszą grupę z lotniska, tłumaczyła, że w hotelu „……” nastąpiło spięcie instalacji elektrycznej, więc jedną dobę będziemy musieli spędzić w hotelu „…………..t” – dopóki awaria nie zostanie usunięta. Z uwagi na fakt, że mimo upływu ……… dni, moje miejsce zakwaterowania nadal nie zostało zmienione, wnoszę o zapewnienie mi noclegów w hotelu „………………”, a jeśli nie jest to możliwe – w innym, znajdującym się w pobliżu hotelu …….-gwiazdkowym. Jednocześnie domagam się zwrotu …………….. zł ceny wycieczki z tytułu zamieszkiwania przez …………….doby w hotelu niższej kategorii.
Jednocześnie reklamuję odbyty w dniu dzisiejszym rejs po ……………. Zgodnie z umową, miał on trwać …….. godzin, z półgodzinną przerwą na obiad. Tymczasem trwał on zaledwie godzinę, a żaden posiłek nie został zapewniony. W związku z tym domagam się spełnienia świadczenia zastępczego w postaci darmowej wycieczki fakultatywnej na …………. (wraz z posiłkiem), podczas pobytowej części niniejszej imprezy turystycznej w …………… (czyli w dniach ………… br.) lub zwrotu …………….. zł ceny wycieczki.
Potwierdzam przyjęcie reklamacji w dniu...................
........................................................... ………………………..
(podpis przedstawiciela biura podróży) (podpis reklamującego)
mamba83