Top.Gear.S11E02.WS.PDTV.XviD-COUNCiL.txt

(44 KB) Pobierz
00:00:01:movie info: XVID  640x352 25.0fps 697.4 MB|/SubEdit b.4066 (http://subedit.com.pl)/
00:00:05:T�umaczenie i Synchro - www. tgfansite. pl
00:00:09:Pobrano z www.topgear.vgh.pl|Z A P R A S Z A M Y !
00:00:12:Dzisiaj: Dynamiczna Kontrola Jazdy w Audi testowana do granic mo�liwo�ci w Alpach.
00:00:17:Sprawdzamy skomplikowane systemy na naszym torze.
00:00:22:I Mercedes 190mph Black na skraju Walii.
00:00:31:TOP GEAR
00:00:37:Bardzo wam dzi�kuj�! Dzi�kuj�!
00:00:40:Cze�� i tak �|dzisiaj i tylko dzisiaj, zrobimy show tylko i wy��cznie o samochodach. O tak!
00:00:49:W �adnym z program�w, �aden z nas nie sp�on�� ani nic w tym stylu. Nie.
00:00:54:A p�niej staniemy przed Cool Wall.
00:00:57:Wr�cili�my.
00:01:00:Ale zaczynamy od tych dw�ch.
00:01:04:Widzicie, wcale nie tak dawno temu, kiedy szukali�cie szybkiego, czterodrzwiowego sportowego auta na co dzie� mieli�cie do podj�cia bardzo prost� decyzj�.
00:01:14:Na jedno okr��enie toru Nurburgring wybraliby�cie super ostre Mitsubishi Evo, a w podr� do domu wsiedliby�cie w komfortow� Subaru Imprez�.
00:01:22:W ka�dym razie, teraz ukaza�y si� nowe wersje obu tych samochod�w.
00:01:28:Zacznijmy od Subaru.
00:01:33:Dobrze, ma dr��ek zmiany bieg�w, kierownic� i kluczyk wi�c wygl�da na normalny w�z.
00:01:39:Ale nim nie jest, poniewa� zanim rusz� musz� wybra� poziom kontroli trakcji.
00:01:45:To oznacza, �e musimy si� zag��bi� w ustawienia dynamicznego systemu kontroli.
00:01:48:Nast�pnie macie do wyboru gdzie chcecie skierowa� moc z silnika, na przednie lub na tylne ko�a.
00:01:58:Mo�ecie u�y� ustawie� automatycznych lub ustawi� to r�cznie
00:02:02:do wyboru jest sze�� opcji.
00:02:04:Kiedy uporasz si� z tym musisz wybra� rodzaj przeniesienia nap�du.
00:02:11:Lekko sportowy, bardzo sportowy lub inteligentny.
00:02:18:To jest bardziej skomplikowane ni� kom�rka mojej c�rki!
00:02:21:Szczerze, B�d� zaskoczony je�eli nie b�dziecie go prowadzi� u�ywaj�c czego� takiego.
00:02:27:Ale nie b�dziecie.
00:02:31:Ten samoch�d to nie jest futro Eskimos�w.
00:02:33:Pochodzi z t�d gdzie ludzie je robi�, a p�niej id� do sklepu by je kupi�.
00:02:41:Ale �ycie nie jest prostsze w nowym Mitsubishi Evo X.
00:02:47:Mam ze sob� jego instrukcj� obs�ugi, oto i ona.
00:02:51:Poniewa� jest tu przycisk kt�ry wy��cza ASC.
00:02:55:Dobrze, rozdzia� czwarty, wers 56.
00:02:59:Sygna� operacyjny mo�e by� emitowany z silnika w nast�puj�cych przypadkach.
00:03:05:D�wi�k w��cza si�, gdy sprawdzana jest poprawno�� dzia�ania ASC...
00:03:13:Du�o p�niej
00:03:17:Zmiana szybko�ci skr�tu przy skr�conych ko�ach przez wciskanie peda�u gazu
00:03:24:Kto to w og�le napisa�!?
00:03:27:Je�eli go naci�niesz� Nie rozumiem.
00:03:30:O nie! Czekaj.
00:03:31:Teraz ju� wiem!
00:03:35:Ustawia si� tutaj po jakim pod�o�u jedziemy, po asfalcie, szutrze lub �niegu.
00:03:44:Wi�c, oba te samochody s� skomplikowane.
00:03:46:Oba s� japo�skie.
00:03:47:Oba maj� cztery siedzenia.
00:03:50:Oba maj� turbin�.
00:03:52:Oba maj� nap�d na cztery ko�a.
00:03:54:Oba narodzi�y si� w �wiecie wy�cig�w.
00:03:57:Oba rozp�dzaj� si� do setki w czasie poni�ej pi�ciu sekund i oba maj� pr�dko�� maksymaln� 240 km/h.
00:04:07:Wi�c, aby znale�� r�nic�, przygotowa�em prosty test z udzia�em ma�ej grupki rajdowych entuzjast�w.
00:04:16:Wiem, �e to nie jest zbyt realistyczne.
00:04:18:Rozumiecie, ten na ko�cu, na przyk�ad, jest... dziewczyn�.
00:04:22:Entuzja�ci rajd�w w prawdziwym �yciu co zrobi� z� tym.
00:04:27:To jest w�a�nie to, co mam na my�li.
00:04:30:Swoj� drog�, kto ogl�da rajdy w telewizji wie, �e kibice uwielbiaj� przebywa� tak blisko akcji, jak to tylko mo�liwe.
00:04:39:Wi�c chc� teraz sprawdzi� jak blisko mog� przejecha� obok nich w obu autach, w po�lizgu, nie powalaj�c �adnego na ziemi�.
00:04:48:OK, Mitsubishi pierwsze.
00:04:51:Zatrudni�em czternastolatka, �eby ustawi� dla mnie komputer.
00:04:56:Zobaczmy co si� stanie.
00:05:06:W moim pierwszym podej�ciu, min�em ich w odleg�o�ci jednego centymetra!
00:05:10:A to sprowadzi�oby wielki u�miech na twarzach kibic�w.
00:05:14:Teraz czas na Subaru.
00:05:17:Ruszamy.
00:05:26:Oh, niestety nastolatek �le dobra� ustawienia, wi�c pojecha�em zbyt szeroko.
00:05:31:Kibice ci�gle �yj�.
00:05:35:Zdecydowa�em si� na kolejny przejazd.
00:05:39:Skr�cam, bez gazu, zarzuca ty�em, o tak!
00:05:46:To jest twarz kolesia, kt�ry straci� sw�j termos.
00:05:49:�eby podnie�� go na duchu spr�buj� jeszcze raz.
00:05:51:Skr�cam, bez mocy
00:05:56:Posz�o tak �le, �e nie nadaje si� to do ogl�dania w rodzinnym gronie.
00:06:01:W dawnych czasach r�nica mi�dzy Evo i Imprez� by�a niezauwa�alna, byli jak Chelsea i Manchester United.
00:06:07:Lecz teraz...
00:06:10:Nowe modele s� jak Chelsea i...
00:06:14:Hahaha za s�abo znam si� na pi�ce no�nej!
00:06:16:Hmm... Jaka dru�yna gra na czerwono?
00:06:19:I nie jest tak dobra jak Chelsea?
00:06:21:Nottingham Forest.
00:06:27:Pora�ka Subaru nie jest spowodowana tylko moim testem.
00:06:32:B�d�my szczerzy, mo�emy?
00:06:33:Jest brzydszy ni� rana wojenna.
00:06:40:Jest zbyt mi�kki i chwiejny.
00:06:46:Brzmi...
00:06:50:..jakby je�dzi� na Mogadonie.
00:06:55:I jedynym powodem, dlaczego kosztuje 25,000 funt�w jest to, �e jest mniej luksusowy...
00:07:01:Nie mam poj�cia... jak egipska ubikacja.
00:07:10:Wi�c skoncentrujmy si� nad Mitsubishi.
00:07:18:To na pewno nie jest egipski wychodek.
00:07:23:Ma ekran TV i nawigacj�.
00:07:26:To wykresy ukazuj�ce �redni� pr�dko��|i zu�ycie paliwa w ci�gu ostatnich dw�ch godzin.
00:07:31:I mo�e by� u�ywany do ogl�dania film�w z Twojego iPod�a.
00:07:36:Ale nie my�lcie, �e ten samoch�d jest skierowany do ludzi,|kt�rzy nie s� jeszcze za starzy na jazd�.
00:07:49:Doskonale wida� to, gdy robi� nim k�eczka wok� Subaru.
00:07:53:Jest za ostry, zbyt wyra�ny, du�o lepiej wygl�da.
00:08:01:A silnik w modelu FQ 360 ma tyle mocy,|�e m�g�bym jecha� z piszcz�cymi oponami do ko�ca �wiata.
00:08:19:W samochodach takich jak Ferrari albo Lamborghini|pokonuj� ten zakr�t z pr�dko�ci� 100km/h.
00:08:25:W Evo mam na liczniku 160.
00:08:30:To takie proste.
00:08:37:To nieprawdopodobne i wiecie co?
00:08:40:Nie ma na �wiecie innego samochodu, kt�ry prowadzi si� tak dobrze.
00:08:44:Nawet, kiedy si� rozbijasz, on dalej jedzie przed siebie.
00:08:50:My�la�em, �e nie mo�liwe jest zrobi� czterodzwiowy w�z,|kt�ry b�dzie bardziej ekscytuj�cy od Evo IX,|ale z Evo X � uda�o im si� to!
00:09:14:Dobrze, przekona�e� nas. To jest auto do kupienia.
00:09:16:O nie! Musia�by� by� pijany i z�y, �eby to zrobi�.|O Bo�e!
00:09:20:Nie, powa�nie, jest perfekcyjny na torze.
00:09:22:W przeciwie�stwie do starych Evo, jest tak�e bardzo komfortowy na drodze,|nie potrzebuje serwisu co kilometr,|a co do zbiornika paliwa � jest jak pipeta.
00:09:32:Rozpracowa�em go.
00:09:34:Je�eli b�dziesz nim szala�, opr�nisz zbiornik po 80 kilometrach.
00:09:39:Aha. To co bym zrobi� to kupi� tego, kt�ry ma troszk� mniej mocy.
00:09:44:S�ucham, Mniej mocy?
00:09:45:Tak, mniej mocy.
00:09:46:Czy jest lekarz na sali?
00:09:48:Powa�nie, zg�d� si� ze mn�, OK?|Ten ma 300 koni a nie jak ten - 360, wi�c zajedzie dalej na jednym baku. OK?
00:09:54:Ma sze�� bieg�w, a nie pi��.
00:09:56:Wygl�da dok�adnie tak samo, ma t� sam� pr�dko�� maksymaln� i tak samo si� prowadzi.
00:10:01:Tak, ale... I kosztuje 6,000 funt�w mniej od niego.
00:10:05:Tak, Ale Subaru kosztuje 7,000 funt�w mniej od tamtego.
00:10:09:Ale jest wiele rzeczy ta�szych od niego.
00:10:11:Chcia�by�, �eby wszczepili Ci operacyjnie dziurk� od klucza do Twojej moszny?
00:10:14:To bardzo tanie.
00:10:16:Nie!
00:10:18:Widzisz, moje argumenty przewa�aj�.
00:10:19:Teraz sprawd�my, kt�ry jest szybszy na torze.
00:10:23:Je�eli to b�dzie Subaru, b�dziesz wygl�da� jak idiota.
00:10:28:Troch� si� tym martwi�, ale pomimo to,|oddajemy go w r�ce, naszemu oswojonemu kierowcy wy�cigowemu.
00:10:33:Niekt�rzy twierdz�, �e ka�dy jego paznokie� u nogi jest identyczny jak kobiecy sutek....
00:10:40:..i �e my�li, �e karta kredytowa jest czym� w rodzaju p�atk�w �niadaniowych.
00:10:46:Wszystko co o nim wiemy, to to, �e zw� go Stig.
00:10:49:Subaru pierwsze, i ruszy�.
00:10:52:Nie, czekajcie.
00:10:54:Oh, ci�gle ustawia komputer, zrozumcie go.
00:10:56:Ruszy�! W��czamy stoper.
00:10:58:Za�o�� si�, �e Stig ustawi� wi�cej mocy na tylne ko�a.
00:11:01:Wi�c podstaw� ma z Forda Escorta.
00:11:04:Widzicie jak zarzuca ty�em?
00:11:06:W pierwszy zakr�t, to na pewno rozbudzi�o by fan�w.
00:11:12:Wygl�da jakby Stig chcia� wej�� w Eltona. Oczywi�cie nie dos�ownie.
00:11:17:Chicago, czysto, ale niezbyt szybko.
00:11:20:Impreza to hatchback, we�cie to pod uwag�.
00:11:23:Wci�� wygl�da jak zamy�lony krwio�erczy bullterier.
00:11:26:Troch� nadsterowno�ci i pisku opon, to nie wr�y dobrze.
00:11:33:Teraz prosta... zobaczmy co da si� wycisn�� z tego 2,5 litrowego boxera.
00:11:39:Ostro przy oponach.
00:11:41:Dwa zakr�ty w lewo.
00:11:42:Zarzuca nim.
00:11:45:Zbli�a si� do zakr�tu Gambon.
00:11:47:Jeszcze bardziej nim zarzuca, jak w samochodach rajdowych z lat 70� i przecina met�.
00:11:51:Czas na Evo.
00:11:54:Co on robi?
00:11:56:Jest gotowy.
00:11:57:No i ruszy�! Jedziemy!
00:11:59:Aby by�o sprawiedliwie, u�ywamy tej s�abszej wersji.
00:12:01:Ma 300 koni, czyli tyle samo co Subaru.
00:12:04:Oczywi�cie Evo tak jak powiedzia�em jest lepsze.
00:12:07:Pierwszy zakr�t. Szeroko ale wygl�da dobrze.
00:12:12:I w przeciwie�stwie do Subaru, nie przypomina ty�ka hydraulika.
00:12:17:Chicago bardzo ostro. Hammerhead, Subaru nie poradzi�o sobie dobrze, czy Evo pojedzie lepiej?
00:12:22:Najecha� na linie, to samob�jca.
00:12:26:Czysto, dobra linia, ma�y po�lizg przy wyj�ciu.
00:12:31:Na prawd� rozkr�ca ten dwulitrowy silnik do granic mo�liwo�ci.
00:12:35:Dalej Stig, szybciej!
00:12:37:Po�piesz si�! Sk�ada si� do przedostatniego zakr�tu.
00:12:39:Stig jedzie jak szalony japo�ski robot.
00:12:43:Przez Gambon, drift i przekracza lini� mety...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin