pl_TransformacjaHR_2008.pdf
(
1494 KB
)
Pobierz
95556853 UNPDF
Human Capital Advisory Services
Transformacja funkcji
kadrowej
Tworzenie wartości dla klienta
Deloitte to jedna z najszybciej rozwijających się globalnych firm doradczych na świecie, świadcząca usługi w obszarach
konsultingu, audytu, doradztwa podatkowego i finansowego. Dzięki dogłębnej znajomości wszystkich sektorów
gospodarki i dostępowi do najnowszych zasobów wiedzy, ponad 350-osobowy zespół konsultantów w Polsce tworzy
rozwiązania dostosowane do możliwości i specyfiki funkcjonowania każdej branży czy firmy. Grupa doradztwa Human
Capital pomaga klientom budować podnoszące wartość firmy rozwiązania w zakresie m.in. opracowywania strategii
kadrowych, zarządzania talentami w organizacjach, ustalania polityki i systemów wynagrodzeń, transformacji funkcji
HR, zarządzania zmianą oraz wsparcia zarządzania kadrami poprzez systemy informatyczne.
Doświadczenia Deloitte wyraźnie potwierdzają tezę, że podstawą sukcesu w walce o przewagę konkurencyjną
jest efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim. Nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi implikuje
szereg oczekiwań co do umiejętności i kompetencji współczesnych działów HR. Aby zbudować efektywne kosztowo
i podnoszące wartość firmy rozwiązania w zakresie zarządzania ludźmi, konieczne jest unikalne połączenie rozumienia
biznesu, kompetencji i ściśle kadrowej wiedzy, jak również technologii informatycznych. Świadcząc kompleksowe
usługi realizujemy także badania i opracowujemy analizy i raporty, tworząc tym samym kapitał intelektualny dla swoich
klientów.
Niniejszy dokument stanowi własność intelektualną Deloitte Business Consulting SA oraz Deloitte Advisory sp. z o.o.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, publiczne wykorzystanie raportu (lub jego fragmentu) wymaga uprzedniej, pisemnej
zgody Deloitte Business Consulting SA lub Deloitte Advisory sp. z o.o.
Transformacja funkcji kadrowej
Tworzenie wartości dla klienta
Spis treści
Kraje biorące udział w badaniu
4
Kontakt
5
Wstęp
6
1. Wyniki badania
9
2. Transformacja funkcji kadrowej – tworzenie wartości dla klienta
10
3. Transformacja funkcji kadrowej – motywy rozpoczęcia i korzyści
14
4. Organizacja HR – usługi świadczone klientom
16
5. Role kadrowe i ich szczegółowe obowiązki
23
6. Standaryzacja i doskonalenie procesów i usług kadrowych
27
7. Rozwiązania technologiczne wspierające procesy i usługi kadrowe
30
8. Transformacja funkcji kadrowej – najlepsze praktyki
32
9. Transformacja funkcji kadrowej – podróży ciąg dalszy
34
Załącznik 1: Funkcja kadrowa – główne obszary odpowiedzialności
37
Załącznik 2: Transformacja funkcji kadrowej – przesłanki i główne korzyści
38
Załącznik 3: Skala najlepszych praktyk HR
40
Załącznik 4: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych badaniem
42
3
Transformacja funkcji kadrowej
Tworzenie wartości dla klienta
Kraje biorące udział w badaniu
4
Transformacja funkcji kadrowej
Tworzenie wartości dla klienta
Kontakt
Artur Kaźmierczak, Director
Dyrektor grupy doradztwa Human Capital
Tel.: +48 (22) 511 0190
Fax: +48 (22) 511 0813
akazmierczak@deloitteCE.com
Ewa Banachowicz, Senior Manager
Grupa doradztwa Strategy & Operations
Tel,:+48 (22) 5110535
Fax: +48 (22) 511 0813
ebanachowicz@deloitteCE.com
Małgorzata Wnęk-Kolaska, Manager
Grupa doradztwa Human Capital
Tel.: +48 (22) 511 0995
Fax: +48 (22) 511 0813
mwnekkolaska@deloitteCE.com
5
Plik z chomika:
arkadius27
Inne pliki z tego folderu:
Aspekty prawne oceniania pracownikĂłw.doc
(40 KB)
Diagnoza czynników wspierających zaangażowanie i efektywność pracowników.doc
(48 KB)
e-book - zarzadzanie zasobami ludzkimi.pdf
(257 KB)
Informatyka w zarzÄ…dzaniu zasobami ludzkimi.doc
(69 KB)
Jak uniknąć błędów w ocenie 360 stopni.doc
(189 KB)
Inne foldery tego chomika:
Business Coaching
Coaching - misja życia
Coaching mistrzowski
Harvard Business Essentials - Coaching i Mentoring
James_A_F_Stoner_-_Kierowanie
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin