{178}{237}To ca�kiem du�a produkcja. {238}{302}Ci�ko jest filmowa�|w prawdziwym wi�zieniu. {303}{386}To stare miejsce.|Wi��e si� z nim wiele historii. {387}{499}Aktorzy pracuj� na ma�ej powierzchni. {527}{651}Rozmieszczenie o�wietlenia,|kamer i mikrofon�w... {652}{715}jest problemem nieomal geometrycznym. {716}{754}W celach panuje upa�. {755}{838}To wyzwanie zar�wno|fizyczne, jak i psychiczne. {839}{966}To jest wi�zienie.|Wszystko si� mo�e zdarzy�. {1480}{1567}"Prison Break" to opowie��|o dw�ch braciach. {1568}{1668}Jeden z nich siedzi w celi �mierci. {1669}{1829}Jedynym sposobem na uwolnienie go|jest ucieczka z wi�zienia. {1845}{1951}Uwa�am, �e powinien pan|pozna� wi�zienie od �rodka. {1952}{2024}Michael dostaje si� do|tego samego wi�zienia, {2025}{2125}aby pom�c bratu w ucieczce. {2146}{2249}Pierwszym problemem by�o|znalezienie odpowiedniego wi�zienia. {2250}{2336}Potrzebowali�my miejsca z charakterem. {2337}{2464}150-letnia historia Joliet|oferuje ponur� autentyczno��, {2465}{2549}kt�rej nie mo�na podrobi�... {2547}{2643}na planie filmowym w Burbank. {2593}{2665}To wi�zienie zamkni�to|ledwie kilka lat temu. {2666}{2769}Budowanie dekoracji jest ekscytuj�ce,|ale praca w prawdziwym miejscu... {2770}{2808}to prawdziwa magia. {2809}{2879}Trzymali tu pod kluczem|Johna Wayne'a Gacy. {2880}{2944}To nie jest zwyczajny plan filmowy. {2945}{3095}To nie �adna podr�ba.|Sprawia wra�enie azylu lub wariatkowa. {3133}{3201}Upa� daje si� nam we znaki. {3202}{3299}- Nie ma klimatyzacji.|- Upa� jak diabli. {3300}{3444}Kiedy wchodzi si� do cel|nagle uderza w cz�owieka piekielny gor�c. {3445}{3576}Pierwszego dnia jedna osoba|zemdla�a z powodu upa�u. {3577}{3621}To by�o otrze�wiaj�ce. {3622}{3664}Otworzy� cel� 40. {3665}{3800}[Wentworth, m�w wyra�nie,|bo nic tu nie rozumiem.] {3817}{3933}Michael zaczyna testy nowego narz�dzia, {3934}{4008}dzi�ki kt�remu odkr�ci umywalk�... {4009}{4099}i b�dzie m�g� wyj�� z celi. {4100}{4168}Otworzy� cel� 40! {4169}{4212}Oficer Bellick, {4213}{4307}kt�ry ma oko na Michaela,|jest w drodze do celi. {4308}{4372}A je�li znajdzie|t� �rub� na pod�odze, {4373}{4461}ca�y plan p�jdzie psu w dup�. {4462}{4509}Haywire, w�a� do �rodka. {4510}{4599}Bellick przedstawia Haywire'a. {4600}{4737}Mojego nowego wsp�wi�nia,|przeniesionego z psychiatryka. {4738}{4821}Wystarczy spojrze� mu w oczy|i od razu wida�, {4822}{4939}�e nie b�dzie sposobu,|aby si� z nim dogada�. {4905}{5033}Michael nie ma zamiaru|wtajemnicza� Haywire'a w plan ucieczki, {5034}{5144}ale to z kolei utrudnia|dalsze kopanie. {5145}{5293}Zdajemy sobie spraw�, �e bohater|staje przed nierozwi�zywalnym problemem. {5294}{5389}Lubi� kamery. Uwa�am, �e|widzowie powinni zobaczy� jak najwi�cej. {5390}{5440}Rzeczy, kt�rych nie ma w scenariuszu. {5441}{5538}Komu� trz�s� si� r�ce,|kto� inny chce co� ukry�. {5539}{5610}Spos�b, w jaki bohaterowie spogl�daj�. {5611}{5699}Wszyscy byli�my �ci�ni�ci|w ciasnym pomieszczeniu. {5700}{5776}Cz�onkowie ekipy|podczas kr�cenia trudnych scen... {5777}{5814}ocierali si� �okciami. {5815}{5914}Trudno kr�ci� ma�e pomieszczenia|w ma�ych pomieszczeniach. {5915}{6012}W celi mie�ci�y si� najwy�ej|dwie osoby, kamera, {6013}{6084}oraz operator.|Filmowanie by�o bardzo trudne. {6085}{6201}O�wietlenie planu jest niemal|problemem geometrycznym. {6202}{6337}Ci�ko to dopasowa�|razem ze sprz�tem d�wi�kowc�w. {6370}{6470}Zbudowali�my cel� z usuwanymi �cianami. {6471}{6572}Gdy potrzebowali�my konkretnego uj�cia|mogli�my usun�� kt�r�� z nich. {6573}{6610}Wtedy byli�my w stanie kr�ci�. {6611}{6734}�ciany by�y usuwane, gdy|potrzeba by�o konkretnego uj�cia. {6735}{6860}A gdy potrzeba by�o innego|wk�adali �cian� na swoje miejsce... {6861}{6910}i kr�cili pomi�dzy nimi. {6911}{7000}Gdzie si� da�o, pr�bowa�em|kr�ci� bez usuwania �cian. {7001}{7086}Usun�li�my tyln� �cian�,|by kamera mia�a wi�cej miejsca. {7087}{7230}Aktorzy grali na w�skiej powierzchni|pomi�dzy ��kiem i �cian�. {7231}{7263}Kraty by�y zamkni�te. {7271}{7324}Widzicie mnie z ksi��k�, {7325}{7434}a dopiero, co macha�em|kluczem przy kiblu. {7435}{7504}- Otworzy� cel� 40.|- S�yszy, �e otwieraj� cel�. {7505}{7619}O�wietlamy to uj�cie tak,|�e wok� wida� kilka r�nych �wiate�, {7620}{7719}a w szczeg�lno�ci to,|kt�re o�wietla �cian�. {7720}{7868}Scena, w kt�rej nieomal go �api�|jest wizualnie dra�ni�ca. {7879}{8020}- Scofield. - Zdecydowa�em si�|na przyciemnione o�wietlenie. {8035}{8173}Takie rozwi�zanie by�o sensowne|ze wzgl�du na rozmiar celi. {8212}{8286}Zamkn�� cel� 40! {8287}{8388}Wsp�lnie zdecydowali�my o|zag�szczeniu atmosfery. {8389}{8478}Najwa�niejsze w tej scenie|by�y dialogi z Haywirem. {8479}{8573}W scenariuszu by�a|bardzo d�uga rozmowa. {8574}{8660}Tego nie chc� widzie�, tego s�ysze�,|no i nie sypiam. {8661}{8751}W tym momencie liczba graczy|si� powi�kszy�a. {8752}{8802}S�ysza�em, �e D.B. Cooper to ty. {8803}{8872}Lepiej bym to ja by� ci co� winny|ni� na odwr�t. {8873}{8951}W tym wi�zieniu wszystko|przechodzi przeze mnie. {8952}{9051}Jestem tu najwi�kszym przechujem. {9001}{9101}Przyszli po mnie, John.|Ja przychodz� do ciebie. {9102}{9215}- W�tpi�.|- By�o wiele dialog�w na temat... {9216}{9269}antagonizm�w mi�dzy bohaterami. {9270}{9344}'Co jest z tob� nie tak?'|'Ja jestem w porz�dku.' {9345}{9463}Brzmia�o to na jedno kopyto.|Postanowili�my, �e... {9464}{9621}wi�kszym zagro�eniem dla niego|b�dzie posta�, kt�ra nic nie m�wi. {9633}{9741}/EFEKT KO�COWY|Otworzy� cel� 40! {9743}{9837}Znalaz�em ci nowego kumpla, Scofield. {9838}{9944}Dostawa z psychiatryka.|A tylko ty mia�e� wakat... {9946}{10039}- Psychiatryk?|- Co� ci si� nie widzi? {10040}{10178}Droga wolna. Skrzynka skarg i wniosk�w|stoi przed tob� otworem. {10179}{10218}Jestem dumny z tego,|jak to wygl�da. {10219}{10337}Na pewno nie utrudni�em sobie|znalezienia kolejnej pracy. {10338}{10369}Haywire! Do �rodka! {10370}{10434}Dla mnie, ka�da scena|to jaka� historia. {10435}{10532}Ka�da scena ma pocz�tek,|�rodek i koniec. {10533}{10652}Dzieje si� wiele rzeczy.|Szczeg�y, kt�re maj� wp�yw na �ycie. {10653}{10747}- To jest pi�kno serialu.|- Zamkn�� cel� 40! {10748}{10812}Serial ma potencja�,|by by� czym� wyj�tkowym. {10813}{10910}Ta scena ma wa�ne|znaczenie dla ca�o�ci. {10911}{11028}Postaraj si� nie patrze�|mu prosto w oczy. {11029}{11134}Ten fragment daje poj�cie|o napi�ciu i niebezpiecze�stwie, jakie... {11135}{11234}charakteryzuj� ten serial. {11280}{11430}/{c:$ffd400}Napiski tradycyjnie wystukane|/{c:$ffd400}przez kochanego i niezast�pionego Quentina. {11441}{11631}/{c:$ffd400}Wdzi�czne fanki mog� przysy�a� swoje|/{c:$ffd400} nagie fotki na: quentin@bocznica.org {11632}{11832}/{c:$ffd400}Dodatek z DVD dzi�ki uprzejmo�ci:|/{c:$ffd400}http://prisonbreak.int.pl
Mi_destino