Making A Scene - Prison Break.txt

(6 KB) Pobierz
{178}{237}To ca�kiem du�a produkcja.
{238}{302}Ci�ko jest filmowa�|w prawdziwym wi�zieniu.
{303}{386}To stare miejsce.|Wi��e si� z nim wiele historii.
{387}{499}Aktorzy pracuj� na ma�ej powierzchni.
{527}{651}Rozmieszczenie o�wietlenia,|kamer i mikrofon�w...
{652}{715}jest problemem nieomal geometrycznym.
{716}{754}W celach panuje upa�.
{755}{838}To wyzwanie zar�wno|fizyczne, jak i psychiczne.
{839}{966}To jest wi�zienie.|Wszystko si� mo�e zdarzy�.
{1480}{1567}"Prison Break" to opowie��|o dw�ch braciach.
{1568}{1668}Jeden z nich siedzi w celi �mierci.
{1669}{1829}Jedynym sposobem na uwolnienie go|jest ucieczka z wi�zienia.
{1845}{1951}Uwa�am, �e powinien pan|pozna� wi�zienie od �rodka.
{1952}{2024}Michael dostaje si� do|tego samego wi�zienia,
{2025}{2125}aby pom�c bratu w ucieczce.
{2146}{2249}Pierwszym problemem by�o|znalezienie odpowiedniego wi�zienia.
{2250}{2336}Potrzebowali�my miejsca z charakterem.
{2337}{2464}150-letnia historia Joliet|oferuje ponur� autentyczno��,
{2465}{2549}kt�rej nie mo�na podrobi�...
{2547}{2643}na planie filmowym w Burbank.
{2593}{2665}To wi�zienie zamkni�to|ledwie kilka lat temu.
{2666}{2769}Budowanie dekoracji jest ekscytuj�ce,|ale praca w prawdziwym miejscu...
{2770}{2808}to prawdziwa magia.
{2809}{2879}Trzymali tu pod kluczem|Johna Wayne'a Gacy.
{2880}{2944}To nie jest zwyczajny plan filmowy.
{2945}{3095}To nie �adna podr�ba.|Sprawia wra�enie azylu lub wariatkowa.
{3133}{3201}Upa� daje si� nam we znaki.
{3202}{3299}- Nie ma klimatyzacji.|- Upa� jak diabli.
{3300}{3444}Kiedy wchodzi si� do cel|nagle uderza w cz�owieka piekielny gor�c.
{3445}{3576}Pierwszego dnia jedna osoba|zemdla�a z powodu upa�u.
{3577}{3621}To by�o otrze�wiaj�ce.
{3622}{3664}Otworzy� cel� 40.
{3665}{3800}[Wentworth, m�w wyra�nie,|bo nic tu nie rozumiem.]
{3817}{3933}Michael zaczyna testy nowego narz�dzia,
{3934}{4008}dzi�ki kt�remu odkr�ci umywalk�...
{4009}{4099}i b�dzie m�g� wyj�� z celi.
{4100}{4168}Otworzy� cel� 40!
{4169}{4212}Oficer Bellick,
{4213}{4307}kt�ry ma oko na Michaela,|jest w drodze do celi.
{4308}{4372}A je�li znajdzie|t� �rub� na pod�odze,
{4373}{4461}ca�y plan p�jdzie psu w dup�.
{4462}{4509}Haywire, w�a� do �rodka.
{4510}{4599}Bellick przedstawia Haywire'a.
{4600}{4737}Mojego nowego wsp�wi�nia,|przeniesionego z psychiatryka.
{4738}{4821}Wystarczy spojrze� mu w oczy|i od razu wida�,
{4822}{4939}�e nie b�dzie sposobu,|aby si� z nim dogada�.
{4905}{5033}Michael nie ma zamiaru|wtajemnicza� Haywire'a w plan ucieczki,
{5034}{5144}ale to z kolei utrudnia|dalsze kopanie.
{5145}{5293}Zdajemy sobie spraw�, �e bohater|staje przed nierozwi�zywalnym problemem.
{5294}{5389}Lubi� kamery. Uwa�am, �e|widzowie powinni zobaczy� jak najwi�cej.
{5390}{5440}Rzeczy, kt�rych nie ma w scenariuszu.
{5441}{5538}Komu� trz�s� si� r�ce,|kto� inny chce co� ukry�.
{5539}{5610}Spos�b, w jaki bohaterowie spogl�daj�.
{5611}{5699}Wszyscy byli�my �ci�ni�ci|w ciasnym pomieszczeniu.
{5700}{5776}Cz�onkowie ekipy|podczas kr�cenia trudnych scen...
{5777}{5814}ocierali si� �okciami.
{5815}{5914}Trudno kr�ci� ma�e pomieszczenia|w ma�ych pomieszczeniach.
{5915}{6012}W celi mie�ci�y si� najwy�ej|dwie osoby, kamera,
{6013}{6084}oraz operator.|Filmowanie by�o bardzo trudne.
{6085}{6201}O�wietlenie planu jest niemal|problemem geometrycznym.
{6202}{6337}Ci�ko to dopasowa�|razem ze sprz�tem d�wi�kowc�w.
{6370}{6470}Zbudowali�my cel� z usuwanymi �cianami.
{6471}{6572}Gdy potrzebowali�my konkretnego uj�cia|mogli�my usun�� kt�r�� z nich.
{6573}{6610}Wtedy byli�my w stanie kr�ci�.
{6611}{6734}�ciany by�y usuwane, gdy|potrzeba by�o konkretnego uj�cia.
{6735}{6860}A gdy potrzeba by�o innego|wk�adali �cian� na swoje miejsce...
{6861}{6910}i kr�cili pomi�dzy nimi.
{6911}{7000}Gdzie si� da�o, pr�bowa�em|kr�ci� bez usuwania �cian.
{7001}{7086}Usun�li�my tyln� �cian�,|by kamera mia�a wi�cej miejsca.
{7087}{7230}Aktorzy grali na w�skiej powierzchni|pomi�dzy ��kiem i �cian�.
{7231}{7263}Kraty by�y zamkni�te.
{7271}{7324}Widzicie mnie z ksi��k�,
{7325}{7434}a dopiero, co macha�em|kluczem przy kiblu.
{7435}{7504}- Otworzy� cel� 40.|- S�yszy, �e otwieraj� cel�.
{7505}{7619}O�wietlamy to uj�cie tak,|�e wok� wida� kilka r�nych �wiate�,
{7620}{7719}a w szczeg�lno�ci to,|kt�re o�wietla �cian�.
{7720}{7868}Scena, w kt�rej nieomal go �api�|jest wizualnie dra�ni�ca.
{7879}{8020}- Scofield. - Zdecydowa�em si�|na przyciemnione o�wietlenie.
{8035}{8173}Takie rozwi�zanie by�o sensowne|ze wzgl�du na rozmiar celi.
{8212}{8286}Zamkn�� cel� 40!
{8287}{8388}Wsp�lnie zdecydowali�my o|zag�szczeniu atmosfery.
{8389}{8478}Najwa�niejsze w tej scenie|by�y dialogi z Haywirem.
{8479}{8573}W scenariuszu by�a|bardzo d�uga rozmowa.
{8574}{8660}Tego nie chc� widzie�, tego s�ysze�,|no i nie sypiam.
{8661}{8751}W tym momencie liczba graczy|si� powi�kszy�a.
{8752}{8802}S�ysza�em, �e D.B. Cooper to ty.
{8803}{8872}Lepiej bym to ja by� ci co� winny|ni� na odwr�t.
{8873}{8951}W tym wi�zieniu wszystko|przechodzi przeze mnie.
{8952}{9051}Jestem tu najwi�kszym przechujem.
{9001}{9101}Przyszli po mnie, John.|Ja przychodz� do ciebie.
{9102}{9215}- W�tpi�.|- By�o wiele dialog�w na temat...
{9216}{9269}antagonizm�w mi�dzy bohaterami.
{9270}{9344}'Co jest z tob� nie tak?'|'Ja jestem w porz�dku.'
{9345}{9463}Brzmia�o to na jedno kopyto.|Postanowili�my, �e...
{9464}{9621}wi�kszym zagro�eniem dla niego|b�dzie posta�, kt�ra nic nie m�wi.
{9633}{9741}/EFEKT KO�COWY|Otworzy� cel� 40!
{9743}{9837}Znalaz�em ci nowego kumpla, Scofield.
{9838}{9944}Dostawa z psychiatryka.|A tylko ty mia�e� wakat...
{9946}{10039}- Psychiatryk?|- Co� ci si� nie widzi?
{10040}{10178}Droga wolna. Skrzynka skarg i wniosk�w|stoi przed tob� otworem.
{10179}{10218}Jestem dumny z tego,|jak to wygl�da.
{10219}{10337}Na pewno nie utrudni�em sobie|znalezienia kolejnej pracy.
{10338}{10369}Haywire! Do �rodka!
{10370}{10434}Dla mnie, ka�da scena|to jaka� historia.
{10435}{10532}Ka�da scena ma pocz�tek,|�rodek i koniec.
{10533}{10652}Dzieje si� wiele rzeczy.|Szczeg�y, kt�re maj� wp�yw na �ycie.
{10653}{10747}- To jest pi�kno serialu.|- Zamkn�� cel� 40!
{10748}{10812}Serial ma potencja�,|by by� czym� wyj�tkowym.
{10813}{10910}Ta scena ma wa�ne|znaczenie dla ca�o�ci.
{10911}{11028}Postaraj si� nie patrze�|mu prosto w oczy.
{11029}{11134}Ten fragment daje poj�cie|o napi�ciu i niebezpiecze�stwie, jakie...
{11135}{11234}charakteryzuj� ten serial.
{11280}{11430}/{c:$ffd400}Napiski tradycyjnie wystukane|/{c:$ffd400}przez kochanego i niezast�pionego Quentina.
{11441}{11631}/{c:$ffd400}Wdzi�czne fanki mog� przysy�a� swoje|/{c:$ffd400} nagie fotki na: quentin@bocznica.org
{11632}{11832}/{c:$ffd400}Dodatek z DVD dzi�ki uprzejmo�ci:|/{c:$ffd400}http://prisonbreak.int.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin