K. Przedworska = Praktyczny Marketing w Małej Firmie (Full 215 str).pdf
(
2159 KB
)
Pobierz
702100324 UNPDF
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Wydawnictwo Złote Myś
li
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.01.2009
Tytuł: Praktyczny marketing w małej firmie
Autor: Kornelia Przedworska
Wydanie I
ISBN: 123-45-6789-123-4
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.....................................................................................19
PORK podstawą działań marketingowych
.
.......................................................19
Zacznij od siebie!
.
.............................................................................................20
4 szkoły organizacji czasu
.
.............................................................................21
Metoda pierwsza — ABC
.
..........................................................................21
Metoda Eisenhowera
.
...............................................................................21
Metoda ABCDE
.
........................................................................................22
Metoda czwarta — moc teczek
.
................................................................23
Realizacja i kontrola swoich działań
.
...........................................................24
Twoja firma
.
.......................................................................................................24
Analiza
.
..........................................................................................................28
Co i kiedy?
.
................................................................................................28
Komu i na jakich warunkach?
.
.................................................................29
Diagnoza
.
.......................................................................................................33
Metoda SWOT
.
..........................................................................................33
Prognoza
.
.......................................................................................................38
Prognoza długookresowa
.
........................................................................38
Prognoza krótkookresowa
.
.......................................................................39
Kontrola i jej waga
.
.......................................................................................43
Przewaga na rynku
.
...........................................................................................45
Organizacja, czyli struktura firmy
.
....................................................................47
ROZDZIAŁ 3:
4P W TWOJEJ FIRMIE... A MOŻE 5?
.
..............................................53
Marketing-mix
.
..................................................................................................53
Czym jest produkt dla Ciebie i
..............................................55
Jak skalkulować konkurencyjną cenę
.
..............................................................63
Dystrybucja Twoich produktów
.
.......................................................................70
Tradycyjne kanały sprzedaży
.
.......................................................................70
WSTĘP
.
..............................................................................................8
ROZDZIAŁ 1:
MARKETING I MAŁA FIRMA
.
..........................................................10
Mała-wielka inspiracja
.
.....................................................................................10
Co nieco o MSP
.
.................................................................................................12
Co mówi Ci skrót MSP?
.
................................................................................12
Definicja małej firmy
.
....................................................................................12
Bonusy dla MSP
.
............................................................................................13
Co Ci da AIP?
.
............................................................................................14
Zalety i wady małych firm
.
............................................................................15
Zalety
.
........................................................................................................15
Wady
.
.........................................................................................................16
Do przemyślenia
.
...........................................................................................18
ROZDZIAŁ 2:
WAGA PLANOWANIA, ORGANIZOWANIA, REALIZOWANIA
I KONTROLI
Twojego
klienta?
.............86
Zasada spójności wizerunku
.
............................................................................86
Nazwa, czyli firma
.
........................................................................................87
Marka
.
...........................................................................................................88
Logo i kolory
.
.................................................................................................89
Papier firmowy
.
.............................................................................................93
Korespondencja
.
............................................................................................95
Ty i Twój personel...
.
.........................................................................................96
Sposoby komunikowania się z klientem
.
.....................................................96
Magia pierwszego wrażenia... i ostatniego
.
..................................................97
Zrobisz dobre pierwsze wrażenie, jeśli...
.
................................................99
Wywrzesz pozytywne ostatnie wrażenie, gdy...
.
....................................100
Rozmowa osobista
.
.....................................................................................100
Rozmowa telefoniczna
.
...............................................................................103
Przywitaj się i przedstaw przez telefon — skutecznie
.
...........................104
Dalsze scenariusze...
.
..............................................................................105
Podsumowując
.
.......................................................................................106
Dzwoni telefon w Twojej firmie
.
.................................................................107
Kilka rad, aby wykorzystać połączenia
WIZERUNKU
............................107
Korespondencja pocztą/faksem
.
................................................................108
Kilka uwag na temat listów i faksów
.
.....................................................109
Korespondencja elektroniczna
.
...................................................................110
Kilka uwag dotyczących korespondencji elektronicznej
.
.......................112
ROZDZIAŁ 5:
GDZIE SZUKAĆ KLIENTA?
.
............................................................115
Teczka z kontaktami
.
........................................................................................115
Najpierw stwórz bazę kontaktów
.
...........................................................115
Forma bazy
.
.............................................................................................116
Gdzie szukać potencjalnych klientów
.
.............................................................118
Osobowe źródła informacji i nie tylko...
.
....................................................118
Książki telefoniczne
.
....................................................................................118
Panorama Firm i baza vCards
.
................................................................119
przychodzące
Wybieramy kanał dystrybucji
.
......................................................................72
WWW i e-sklep
.
........................................................................................74
Aukcje internetowe
.
..................................................................................74
Wypromuj się skutecznie
.
.............................................................................75
Po co się promować?
.
................................................................................75
Budżet i narzędzia promocji
.
........................................................................76
Reklama
.
....................................................................................................77
Promocja sprzedaży/uzupełniająca
.
.........................................................77
Sprzedaż osobista
.
....................................................................................78
Sponsoring, public relations i publicity
.
..................................................79
Strategie push i pull
.
......................................................................................81
Jak zaplanować promocję?
.
..........................................................................82
A co z tym piątym P?
.
........................................................................................83
ROZDZIAŁ 4:
JAK CIĘ WIDZĄ INNI —
SZTUKA
BUDOWY
.......................126
Klient z polecenia
.
........................................................................................127
Materiały prasowe, prasa branżowa
.
..........................................................128
Ogłoszenia i przetargi
.
.................................................................................129
ROZDZIAŁ 6:
JAK ZDOBYĆ KLIENTA?
.
...............................................................131
Na co zwracać uwagę w rozmowie z
Cię
firmy?
...............................................131
Motywy
.
.......................................................................................................132
Zysk
.
........................................................................................................132
Obrót
.
.......................................................................................................133
Bezpieczeństwo
.
......................................................................................133
Wygoda
.
...................................................................................................134
Duma
.
......................................................................................................134
Współzawodnictwo
.
................................................................................135
Ciekawość
.
...............................................................................................135
Typy osobowości klienta
.
.............................................................................135
Flegmatyk
.
...............................................................................................136
Melancholik
.
............................................................................................137
Choleryk
.
..................................................................................................137
Sangwinik
.
...............................................................................................138
Metaprogramy
.
............................................................................................139
Metaprogram „od/ku”
.
...........................................................................140
Metaprogram „ja/inni”
.
..........................................................................140
Metaprogram „autorytet zewnętrzny/wewnętrzny”
.
.............................141
Metaprogram „ogół/szczegół”
.
...............................................................142
Styl poznawczy (zmysły)
.
.............................................................................143
Wzrokowiec
.
............................................................................................144
Słuchowiec
.
..............................................................................................144
Dotykowiec
.
.............................................................................................145
Kinestetyk
.
...............................................................................................145
Dopasowanie podczas rozmów
.
..................................................................146
Sposób i ton rozmowy
.
............................................................................147
Doświadczenia, jakie ma klient (hobby i nie tylko)
.
..............................148
Przygotowanie oferty
.
......................................................................................149
5 etapów skutecznej sprzedaży
.
..................................................................150
Nawiązanie kontaktu
.
.............................................................................150
Analiza potrzeb klienta
.
..........................................................................150
Prezentacja oferty
.
...................................................................................151
Odparcie zastrzeżeń
.
...............................................................................152
Sfinalizowanie oferty i działania posprzedażowe
.
..................................153
A gdy klient powie „nie”, czyli
.................................153
„Kosze” zależne od Ciebie
.
......................................................................154
„koszy”
Yellow Pages
.
...........................................................................................124
Polskie Książki Telefoniczne
.
..................................................................125
Ditel
.
........................................................................................................125
Wyszukiwarki internetowe
.
.........................................................................125
Co musisz zrobić, aby
odnaleźć
interesujące
klientem?
różne
rodzaje
Plik z chomika:
kodi7
Inne pliki z tego folderu:
Artur Affek - Dzwonisz, Sprzedajesz! (143 str).pdf
(1536 KB)
Anna Jarczyk - Moja Firma (full 134 str).pdf
(763 KB)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.pdf
(128460 KB)
Pozyskiwanie kapitału - Podstawowe formy i możliwości zdobycia kapitału - T. Nędzi, B. Cegłowski.pdf
(15396 KB)
Skuteczny wniosek - czyli jak wydoić unijną krowę (full 251 str).pdf
(3242 KB)
Inne foldery tego chomika:
Transport
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin