1.Jakość,kontrola jakośći,zabezpiebzenie jakości,Jakość:projektowa,wykonania,wyrobu,procesu,systemu,eksploatacyjna.Klasa,Zapewnienie jakości,polityka jakości,cele jakościowe,sterowanie jakością,klijent,przebieg procesu,ocena cech wyrobu,Miara jakości
2.Fazy polityki jakości,niezawodność,wsp.normalizacji,metocy porównawcze,Metoda alternatywna,badanie,etapy badania,istota sterowania jakością,odpowiedzialność.
3.Działania korygujące,11 etapów z życia wyrobu,Do sterowania jakością potrzebne jest,poziom,opis zamówienia,wymagania w stosunku do wskaźnika,koncepcja,Akcepcja,wykonanie,przetworzenie,czynności pilotowe,
4.Etapy tworzenia tablicy,metody analizy przyczyn i skutków wad,analizę dokonujemy w etapach,przygotowanie zespołu,określenie ryzyka,wdrożenie działań zapobiegawczych,FMEA,10zasad zapewniającyh dobrą wspólpracę pomiędzy zamawiającym a dostawcą,ocena dostawcy.
5. Ocena AQL,ocena partji z uwzględnieniem wad,metoda idealnego poddostawcy,,jakość dostaw,realna jakość wyeobu,Czynniki wpływające na jakość wyrobu,jakość organizacji.
6.Cykl Delinga,formy kontroli,etap eksploatacji,remont bieżący ,średni,kapitalny,cechy wyrobu,
7.SJ w systemie marketingowym,metody statyczne w SJ,narzędzia w SJ,karty kontrolne,arkusz kontrolny,histogramy,metody organizatorskie( wykres pokrewieństwa)
8.(sposób tworzenia wykresu,wykres tutu dzewo,diagram tavlicowy,tablicowa analiza danych,analiza sieciowa,sposób postępowania przy przygotowaniu diagramu,księga jakości,polityka jakości,proceduryjakościowe
.
koma300