mnemobiznes.pdf
(
3880 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"MNEMObiznes"
Darmowa publikacja dostarczona przez
www.ebooki.jelcyn.com
Copyright by Złote Myśli & Andrzej Bubrowiecki, rok 2012
Autor: Andrzej Bubrowiecki
Tytuł: MNEMObiznes
Data: 29.12.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
Spis treści
Wstęp ........................................................................................................ 7
Rozdział 1. Pamięć eksperta ..............................................................11
Mapy myśli — źródło informacji ..............................................................12
Jak stworzyć mapę myśli na temat produktu .........................................17
Eksperckie umiejętności...............................................................................18
Techniki pracy umysłowej ...........................................................................19
Szybkie czytanie
......................................................................................... 20
Podstawowe techniki pamięciowe
............................................................. 21
Kartoteka Przydatnej Wiedzy (KPW)
.................................................... 22
Inteligencja werbalna
................................................................................ 24
Bogata wyobraźnia
................................................................................... 25
Rozdział 2. Pamięć dla sukcesu.......................................................... 27
Rozdział 3. Mechanizmy działania pamięci....................................31
Zapamiętywanie jako proces ....................................................................38
Kodowanie
...................................................................................................38
Przechowywanie
.........................................................................................39
Przywoływanie
............................................................................................39
Wnioski
....................................................................................................... 43
Warunkowanie klasyczne........................................................................... 45
Pamięć płci .................................................................................................... 47
Rozdział 4. Pamiętam cię. Zapamiętywanie twarzy i nazwisk .... 51
Nastawienie mentalne ................................................................................ 52
Koncentracja na osobie .............................................................................. 53
Spostrzegawczość ....................................................................................... 54
Twórcza praca wyobraźni ......................................................................... 56
Baza danych klienta.................................................................................... 58
Tworzenie mapy myśli — baza danych klienta..................................... 60
Rozdział 5. Prawa zapamiętywania w marketingu i sprzedaży . 61
Efekt początku i końca................................................................................ 61
Prawo skojarzeń........................................................................................... 65
Reguła wyjątkowości ................................................................................... 67
Prawo powtórek........................................................................................... 75
Zasada aktywności poznawczej ............................................................... 77
Prawo elaboracji ......................................................................................... 78
Ruch
.............................................................................................................. 79
Szczegółowość
............................................................................................ 79
Obrazy pozytywne
.................................................................................... 79
Kolory
.......................................................................................................... 80
Humor
.......................................................................................................... 80
Zmysłowość
................................................................................................. 80
Liczby
........................................................................................................... 81
Rola emocji w zapamiętywaniu ................................................................ 82
Rozdział 6. Sprzedaż przez lewą i prawą półkulę ....................... 89
Lewa półkula ................................................................................................ 90
Prawa półkula .............................................................................................. 92
Rozdział 7. Sprzedaż wszystkimi zmysłami ..................................... 97
Wzrok ............................................................................................................ 97
Słuch ............................................................................................................... 98
Węch............................................................................................................100
Smak.............................................................................................................102
Dotyk............................................................................................................102
Typ wizualny...............................................................................................103
Typ audytywny...........................................................................................104
Typ kinestetyczny.......................................................................................105
Rozdział 8. Techniki pamięciowe w rozmowie handlowej
i w prezentacjach...........................................................................113
Rozmowa w stanie alfa ............................................................................113
Obraz potrzeb klienta..............................................................................115
Jak narysować mapę potrzeb klienta?..................................................120
Rodzaje pytań w komunikacji z klientem ..............................................121
Kompas sprzedaży....................................................................................124
Zapamiętana prezentacja .......................................................................127
Podsumowanie. Jak przeprowadzić rozmowę handlową godną
zapamiętania ........................................................................................128
Etap pierwszy. Przygotowanie się do rozmowy ..................................130
Etap drugi. Przywitanie się z klientem ..................................................132
Etap trzeci. Rozpoczęcie rozmowy .........................................................133
Etap czwarty. Rozpoznanie potrzeb ......................................................134
Etap piąty. Prezentacja rozwiązania ....................................................137
Etap szósty. Zamknięcie sprzedaży .......................................................139
Strategia 3 A..............................................................................................139
Rozdział 9. Prezentacja w formie wystąpienia ............................141
Przygotowanie............................................................................................141
Wygląd .......................................................................................................144
Mowa ciała .................................................................................................144
Ton głosu......................................................................................................145
Użycie multimediów...................................................................................146
Rozdział 10. Metafora w marketingu.............................................147
Równowaga ................................................................................................149
Przemiana ...................................................................................................150
Podróż..........................................................................................................151
Natura..........................................................................................................152
Więź.............................................................................................................152
Rozdział 11. Marketing narracyjny ................................................157
Rozdział 12. Kreatywny sprzedawca.............................................165
Wybrane metody twórczego myślenia ..........................................171
Burza myśli ..................................................................................................171
Kreatywny przewodnik.............................................................................172
Słowo na zakończenie........................................................................173
Plik z chomika:
ed1280
Inne pliki z tego folderu:
365 dni do sukcesu.pdf
(1045 KB)
3 kroki do wolnosci finansowej.pdf
(628 KB)
46 zasad zdrowego rozsadku.pdf
(617 KB)
69 goracych zabaw dla par.pdf
(1189 KB)
abc madrego rodzica droga do sukcesu.pdf
(807 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ! Paczki RAR autorów [spakowane epub, mobi] ! -
!!!!Książki na Kindle
!Książki .Epub
!Książki .Mobi
a-d
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin