Instalacja.txt

(2 KB) Pobierz
Wracaj�c do tematu.
Program nale�y zainstalowa� z pliku trekbuddy.jad. Najpro�ciej to zrobi� kopiuj�c pliki trekbuddy jad i jar na kart� pami�ci np. do folderu:
E:\MSSEMC\Media files\other\tb\install
W ten spos�b katalog tb i podkatalogi s� widoczne w mened�erze plik�w telefonu. Nast�pnie nale�y wybra� plik z rozszerzeniem jad do instalacji (mo�esz si� upewni� co do pliku korzystaj�c z opcji Wi�cej, Informacje).
Po wybraniu katalogu docelowego i kr�tkiej instalacji programu pojawi si� komunikat czy uruchomi� aplikacj�. Nale�y wybra� Nie.
I tu w�a�ciwa cz�� odpowiedzi.
By telefon nie pyta� o potwierdzenia operacji nale�y ustawi� uprawnienia aplikacji.
Przy pomocy mened�era plik�w nale�y otworzy� folder Aplikacje lub Gry (ten kt�ry wybra�e� przy instalacji) i wskaza� Trekbuddy.
Kolejno wybra� prawym klawiszem menu Wi�cej, Uprawnienia, Odczyt danych u�ytkownika i ustawi� Nigdy nie pytaj. Identycznie nale�y ustawi� Zapis danych u�ytkownika. A je�eli nie chcesz podobnych pyta� przy pod��czaniu modu�u GPS, ��czno�� lokaln� te� mo�esz ustawi� na Nigdy nie pytaj.
Warto te� pami�ta� o utworzeniu odpowiednich katalog�w dla rejestracji �lad�w, punkt�w i profilu CMS.
Mapy kopiujemy do katalogu "maps" a punkty waypoints do "wpts".

Kiedy to wszystko zrobimy mo�emy uruchomi� aplikacj�. Przy starcie �adujemy map�. �Load Map� lub �Load Atlas� wybieramy interesuj�c� nas map� i j� �adujemy.

Teraz musimy ustawi� �cie�k� do utworzonych katalog�w na karcie aby czyta� nam punkty waypoints. Kiedy si� uruchomi to wciskamy z prawej strony ekranu klawiszem softkey "Wi�cej" potem "Settings". Przechodzimy do "Basic" i na samym dole w "Data Dir" wpisujemy �cie�k� do g��wnego katalogu plku czyli do TrekBuddy, u mnie jest tak "file:///e:/other/TrekBuddy/". Naciskamy na ok potem je�eli nie mamy GPS to przechodzimy do opcji "Location" i wybieramy "Simulator" i naciskamy ok. Teraz przechodzimy do mapy. Naciskamy na klawisz "1" i wybieramy "Waypoints" chwileczk� czekamy a� si� za�aduje i wybieramy plik z odpowiedni� liter� miasta lub ulicy. Wyszukujemy j� i kiedy ju� jest to naciskamy na "Wi�cej" i "GoTo" co powoduje i� wybrany punkt pojawia si� w �rodku ekranu
Zgłoś jeśli naruszono regulamin