zwycieska przewaga w biznesie.pdf
(
621 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Zwycięska przewaga w
biznesie"
Darmowa publikacja dostarczona przez
www.ebooki.jelcyn.com
Copyright by Złote Myśli & Paweł Wiącek, rok 2011
Autor: Paweł Wiącek
Tytuł: Zwycięska przewaga w biznesie
Data: 29.12.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
Spis treści
Wstęp ...........................................................................................................................7
Efektywność naszych działań to klucz do sukcesu ..................................................8
1
Przyczyny zdobywania i utraty klientów.......................................................................9
Poznaj mocne strony swojego biznesu .................................................................10
Poznaj słabe strony swojego biznesu ...................................................................16
Troska o klienta ....................................................................................................19
Troska o partnera biznesowego ...........................................................................20
Postępowanie w wypadku utraty partnera biznesowego..............................21
2
Jeśli nie musisz, nie konkuruj! ....................................................................................27
Analiza SWOT.......................................................................................................28
3
Kreatywna sprzedaż ...................................................................................................33
Pokazuj ludziom korzyści, a nie cechy produktu...................................................33
Gra sprzedaży ......................................................................................................37
Wiarygodność oraz jednostki satysfakcji .............................................................39
Doradztwo w sprzedaży.......................................................................................40
Zainteresowanie klienta dzwoniącego .................................................................41
Uczciwa propozycja..............................................................................................44
Entuzjazm w sprzedaży........................................................................................45
Ubranie w sprzedaży bezpośredniej.....................................................................46
Idealny przekaz handlowy ...................................................................................46
4
Wprowadzenie irmy w świat internetu......................................................................49
Krok pierwszy: strona internetowa ......................................................................49
Daj się odnaleźć, czyli widoczność w internecie.............................................52
Krok drugi: zintegrowanie z naszą stroną internetową usługi Google Analytics ...54
Zakładka pierwsza: „przegląd użytkowników”...............................................56
Zakładka druga: „nakładka mapy” .................................................................58
Zakładka trzecia: „przegląd źródeł odwiedzin”...............................................59
Krok trzeci: niech Cię zobaczą, czyli omówienie korzyści płynących
z Google AdWords................................................................................................60
Założenie konta Google AdWords ..................................................................63
Stworzenie kampanii reklamowej .................................................................65
Koniec formalności — czas na korzyści ........................................................80
Statystyki kampanii reklamowych ................................................................84
Krok czwarty: pozycjonowanie strony, czyli więcej za mniej ................................92
Facebook..............................................................................................................99
Podsumowanie ..................................................................................................101
5
Strategie podnoszące sprzedaż w internecie ............................................................103
Sprzedaż produktów w internecie — czyli daj się pokochać .............................103
YouTube .............................................................................................................108
Marketing szeptany ...........................................................................................109
Daj klientowi wartość dodaną, która nic nie kosztuje.........................................111
Daj to, co stanowi wartość, zwiększ sprzedaż, zdobądź e-mail klienta...............112
Zrób dobre wrażenie i zatrzymaj klienta ............................................................113
Osamotnienie użytkownika w internecie ...........................................................116
Przydatne informacje oraz porady .....................................................................117
6
Skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów .................................................119
Dialog z klientem ...............................................................................................122
7
Techniki wywierania wpływu na ludzi......................................................................127
Reguła wzajemności ..........................................................................................127
Pisk, wrr.............................................................................................................129
Reguła społecznego dowodu słuszności.............................................................130
Reguła konsekwencji .........................................................................................132
Zasada kontrastu ...............................................................................................134
Zasada niedostępności.......................................................................................135
8 Zasady i rady, o których naprawdę warto pamiętać ........................ 139
Polowanie na grube ryby ...................................................................................139
Dotrzyj do klienta, zanim będzie potrzebował Twoich usług ..............................140
Umiejętność taktownej sprzedaży .....................................................................141
Daj klientowi więcej, niż się od Ciebie oczekuje .................................................142
Sposób na wygrywanie przetargu i sprzedaż produktu klientowi,
który nie chce go od nas kupić, a kupuje od kogoś innego .................................143
W poszukiwaniu wzajemnych korzyści ..............................................................145
Praktyczne rady .................................................................................................145
9. Zarządzanie czasem oraz wyznaczanie celów ...........................................................147
Cele ...................................................................................................................147
Zarządzanie czasem ...........................................................................................149
10 Podsumowanie.........................................................................................................153
Pomocne narzędzia ..................................................................................................155
Plik z chomika:
AndrzejBursztynowicz
Inne pliki z tego folderu:
ale urwal.pdf
(2465 KB)
allegrowy super sprzedawca.pdf
(1155 KB)
analiza fmea procesu.pdf
(1097 KB)
69 goracych zabaw dla par.pdf
(1189 KB)
365 dni do sukcesu.pdf
(1045 KB)
Inne foldery tego chomika:
bajki
Dokumenty
Galeria
informatyka
PARP
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin