Peter Jackson`s King Kong ( PS2 ).txt

(26 KB) Pobierz
Peter Jackson`s King Kong ( PS2 )
 

 
1. Ann potrzebuje pomocy. 

Popatrz na marynarza na statku i potwierd�, �e czujesz si� dobrze (X), a nast�pnie rozkoszuj si� wycieczk� po morzu. 

2. Wyspa czaszki. 

Wsta� z ziemi i pod��aj za ekip� do jaskini. We� bro� od Hayesa i zastrzel atakuj�ce z ciemno�ci kraby. Rozbij drzwi i id� wzd�u� �cie�ki. Z�ap za jeden z obrotowych s�up�w i otw�rz drzwi. Po chwili zaatakuj� Ci� od morza kraby- zabij je i przygotuj si� na walk� z Krabem Gigantem. Staraj si� ucieka� przed nim i strzelaj tylko w jego otwarty pysk, kiedy zaryczy- inaczej nie masz szans zada� mu ran. Przejd� przez bram� i id� w g�r� �cie�ki, a� dojdziesz do skrzyni. Rozbij j� i we� shot-guna. Zabij atakuj�cego kraba i id� do przodu. Rozbij barykad� (R2) i zabij kraby. Na ziemi przed bram� zauwa�ysz d�wigni�. Podnie� j� i umie�� w obrotowym filarze, a nast�pnie otw�rz wrota. Id� przed siebie, a� do zako�czenia misji. 

3. Na cmentarzysku 

Id� przed siebie, a� zauwa�ycie drug� ��d�. W pobli�u powinno by� troch� amunicji do uzupe�nienia. Id� dalej, a� znajdziesz naczynie z ogniem. Podpal jedn� z w��czni i rzu� j� w krzaki okalaj�ce przej�cie. Id�, a� dojdziesz do kolistej groty. Zaatakuj� ci� chmara wij�w- pokonaj je oszcz�dzaj�c amunicj�- w grocie jest kilka w��czni i mn�stwo ko�ci. Id� dalej za ekip�. Kiedy znajdziesz si� na otwartej przestrzeni zaatakuj� was lataj�ce gady i krocionogi. Zabij je i przejd� po desce na drug� stron� przepa�ci. Podnie� amunicj� do pistoletu i os�aniaj Ann przed krocionogami podczas jej wspinaczki. Id� dalej po deskach. Zabij potwory czekaj�ce na szczycie wzniesienia, po czym podpal suche zaro�la. Ann wespnie si� na wzniesienie, podczas gdy ty b�dziesz musia� os�ania� j� i siebie przed atakami potwor�w. Po otwarciu si� bramy zobaczysz chmar� paj�k�w. Nabij na w��czni� jedn� z larw po prawej stronie pomieszczenia i rzu� obok stada owad�w. Kiedy rzuc� si� je��, przebiegnij przez odblokowane przej�cie. 

4. Skorpiony 

Id� przed siebie, a� do zaro�li. Ann wespnie si� na �cian� po lewej i spali je. Wejd� do wody i p�y� przed siebie, a� Ann pomo�e Ci wyj�� na brzeg. Id� za ni�, a� dotrzecie do ognia. Podpal szybko zaro�la wok� siebie. Kiedy sko�cz� si� pali�, we� amunicj� ukryt� za jednym z krzak�w i ruszaj dalej. Kiedy dojdziesz do kolejnej zapory z zaro�li, zestrzel znicz nad ni�. Id� dalej, a� zobaczysz Hayes�a. We� od niego karabin snajperski i zastrzel atakuj�ce was krocionogi. Przejd� po opuszczonym mo�cie. 

5. Przy murze 

Rozbij barykad�, zabij krocionoga i wyjd� na skaln� p�k�. W dole zobaczysz potwory biegaj�ce w zaro�lach. U�yj karabinu snajperskiego i zestrzel dwa znicze, aby da� im popali�. Zejd� na d�, zabij niedobitki i we� amunicj� ze skrzynki na �rodku pola. Id� dalej, a� miniesz drewniane mostki. Zestrzel karabinem snajperskim znicze przed sob� i id� dalej uwa�aj�c na kr�c�ce si� wsz�dzie w pobli�u potwory. Je�eli masz problemy z amunicj� staraj si� u�ywa� �ywych przyn�t (po prawej stronie otwartej przestrzeni znajdziesz par� owad�w do nabicia na w��czni�). Id� przed siebie, a� wskoczysz do fosy, a Ann p�jdzie g�r� otworzy� Ci wrota. 

6. Po�wi�cenie 

Obudzisz si� przywi�zany do pala. Zaczekaj, a� Carl przyjdzie ci� uwolni�. Nast�pnie uciekaj za nim, uwa�aj�c na spadaj�ce woko�o p�on�ce strza�y. Kiedy Carl roz�o�y kamer� wejd� w za�om po lewej stronie drogi. We� w��czni� i przygotuj si� na starcie z raportem. Po zabiciu go znajd� znicz, pod kt�rym znajduj� si� zaro�la. Str�� go i we� d�wigni�. Nast�pnie wsu� j� w jeden z filar�w przy bramie i otw�rz drzwi. Przejd� przez bram� i id� w kierunku ogniska. 

7. �ladem Konga 

Biegnij za Carlem, a� ten zostanie porwany, przez wyj�tkowo wielkiego, lataj�cego maszkarona. We� w��czni� i kieruj si� na prawo. Przy zniczu skr�� w lewo i przejd� przez strumie�. Rozbij drzwi przed sob� i id� dalej uprzednio podpaliwszy w��czni�. Zabij dwa raporty i biegnij za krzykami Carla. Zabij maszkarony i przejd� most z desek. Zaatakuj� ci� kolejne maszkarony. Przejd� przez tunel i zabij atakuj�ce ci� potwory, po czym zrzu� w��czni� skrzyni� z drzewa. We� shotguna i wejd� na kolejny most. Wespnij si� na szczyt gniazda i zastrzel wszystkie maszkarony. Zacznie na ciebie naciera� ich matka. Odczekaj przy ka�dym nalocie a� b�dzie tu� przed tob� i dopiero strzelaj. Uwa�aj na sw�j stan amunicji. Kiedy zabraknie ci pocisk�w do strzelby podnie� pistolet le��cy w gnie�dzie. Po uratowaniu Carla cofnijcie si� razem do bramy przy wodospadzie, otw�rzcie j� i przejd�cie do ogniska. 

8. Poszukiwania Hayesa 

Id� za Carlem, mi�cie paj�ki broni�ce dost�pu do d�wigni i wejd�cie na otwart� przestrze�. Podnie� w��czni� z prawej strony od wej�cia, nabij na ni� jedn� z much na lewo od wej�cia i cofnij si� do paj�k�w. Wywab je ze s�upa mi�sem i zabierz d�wigni�. We� kolejn� w��czni� i wbiegnij za Carlem do os�ony, gdzie nie dosi�gn� ci� drapie�niki. We� wisz�c� w pobliskiej skrzyni amunicj�. Zabij potwory, ale uwa�aj, bo pojawi� si� nast�pne. W�� d�wigni� w jeden z filar�w. Wejd� po schodach w kryj�wce, podpal w��czni� i zeskocz przed siebie. Spal zaro�la w ruinach naprzeciwko i we� drug� d�wigni�- w�� j� w filar. Otw�rzcie bram� i przejd�cie przez ni�. Uzupe�nij amunicj� pistoletu i przebij si� z Carlem przez zalane jaskinie. Wyjd� na powierzchni� i id� w lewo. Przechodz�c przez strumie� nabij na w��czni� ryb� i przy jej pomocy pozb�d� si� drapie�nik�w. Przebiegaj pomi�dzy kryj�wkami, a� zobaczysz �uk. Przebiegnij pod nim i wskocz do wody. Wejd� na schody. Ka� Hayes�owi rzuci� sobie karabin i zastrzel atakuj�cego go dinozaura. Podnie� jedn� z w��czni, podpal j� i rzu� w zaro�la blokuj�ce Hayes�owi drog�. Wr�� do Carla. Zabij dwa drapie�niki i znajd� le��c� nieopodal bramy d�wigni�. Otw�rzcie bram�, i przep�y�cie przez jaskini�. 

9. Po�cigi 

Id� za Hayes�em i Carlem, mijaj�c skrzyni� uzupe�nij amunicj� w karabinie maszynowym. Kiedy zobaczysz Tyranozaura uciekaj za przyjaci�mi, a� dotrzecie do zamkni�tej bramy. Teraz trudna cz��- musisz utrzyma� na sobie uwag� potwora, podczas gdy reszta b�dzie otwiera� wrota. Zaczekaj, a� Rex wejdzie na �rodek obszaru i zestrzel jednego nietoperza. Kiedy Rex go po�re postrzel go, aby odci�gn�� jego uwag� od przyjaci� i sta� za jedn� ze �cian. Zestrzel drugiego nietoperza i po konsumpcji ponownie �ci�gnij na siebie uwag� potwora. Nast�pnie musisz si� pobawi� z nim w kotka i myszk� biegaj�c pomi�dzy ruinami po prawej i lewej stronie bramy, aby unikn�� po�arcia. Kiedy brama si� otworzy- uciekaj! Rex po chwili przebije si� przez mur i pod��y za wami. Schowaj si� razem z reszt� ekipy w jaskini i nie ruszaj si�, dop�ki monstrum nie odejdzie w dal. Na lewo od wyj�cia z jaskini znajduje si� filar, z kt�rego mo�esz wyci�gn�� d�wigni�- we� j� i id� za przyjaci�mi, w�� brakuj�c� d�wigni� do kolumny i pozw�l ekipie otworzy� drzwi. Id� za nimi. Wejd� na drewniany most i po jego zarwaniu wespnij si� na drug� stron� i wkrocz do groty. 

10. Ucieczka Ann 

Id� przed siebie, we� w��czni� i przekraczaj�c strumie� nabij na ni� jedn� z ryb. Zrzu� skrzyni� wisz�c� na ga��zi i uzupe�nij amunicj�. Po wkroczeniu do kotlinki u�yj jej, aby odci�gn�� od siebie cz�� biegaj�cych tam drapie�nik�w. Przebiegnij przez kotlink� os�aniaj�c si� przed atakami dinozaur�w. Staraj si� wykorzystywa� w��czni� i �zak�ski� � powiniene� zauwa�y� tam sporo owad�w, kt�rych mo�na u�y� do dywersji. Po wyj�ciu z doliny zobaczysz Ann po drugiej stronie rozpadliny- id� r�wnolegle do niej i bro� jej przed atakami dinozaur�w- pami�taj tu o funkcji dok�adnego celowania (R3). Po chwili zaatakuj� was tak�e lataj�ce stworzenia. Wystrzelaj szybko amunicj� z karabinu i str�� skrzyni� z drzewa. We� z niej strzelb�. Zabij pozosta�ych wrog�w i patrz jak wielki maszkaron porywa Ann. Po chwili nad tob� przeskoczy Kong. 

11. Uratowani przez Konga 

Ach- oto przyjemny moment- twoja pierwsza misja Kongiem! Musisz goni� maszkarona, kt�ry z�apa� Ann. Czeka ci� sporo hu�tania i skakania, ale generalnie jest to proste. K�opoty zaczn� si�, gdy dotrzesz do gniazda. Atakowa� ci� b�d� na zmian�: chmary ma�ych nietoperzy i sam wielki maszkaron. Taktyka sprowadza si� do �adowania swojej furii pomi�dzy atakami (naciskaj wielokrotnie /). Stada ma�ych lataczy pokonasz �atwo- wystarczy par� cios�w, a je�eli kt�ry� ci wskoczy na plecy �apiesz go (O) i po�erasz (/). Walka z du�ym polega na wyczuwaniu momentu nalotu i rzucania si� w tym momencie naprz�d ([] + X). Po zabiciu go odsu� s�up blokuj�cy bram� (O) i rozbij j�. Biegnij naprz�d. Zejd� w d� zbocza, zeskocz na ga��� i z niej skocz na ni�sz� kondygnacj�. Biegnij za Ann i nie pozw�l zbli�y� si� do niej �adnemu potworowi. Przejd� po �cianie na miejsce, w kt�rym jest Ann, dogo� j� i z�ap. 

12. Kanion 

We� pistolet i w��czni�. Wejd� do jaskini i nabij na w��czni� jedn� z wa�ek. Nast�pnie zawr�� i wejd� na drewniany most. Rzu� w��czni�, aby odci�gn�� od siebie nadlatuj�ce maszkarony i zastrzel je. Po drugiej stronie wkrocz na w�sk� �cie�k� po lewej stronie nad przepa�ci� i id� ni� a� do poszerzenia, Skr�� w prawo i we� snajperk�. Zawr�� i sta� przed d�ugim drewnianym mostem. W��cz zbli�enie (R3) i wystrzelaj wszystkie lataj�ce nad mostem maszkarony. Przejd� przez most i id� przed siebie, a� dojdziesz do wody. Skocz do niej i p�y� w kierunku znicza. Podpal przy nim w��czni� i spal zaro�la kawa�ek dalej, wejd� po schodach, przejd� po p�ce i mo�cie. Zbierz amunicj� do karabinu ze skrzynki przy wodospadzie i wejd� za wodospad. Wskocz do wody, przep�y� szybko na drug� stron� i we� w��czni� z larw�. Rzu� zak�sk� do wody w kolejnym pomieszczeniu i wystrzelaj snajperk� krocionogi. Rozbij bram� i u�yj ryby jako kolejnej zak�ski. Powt�rz procedur�. Rozbij kolejn� barykad� i u�yj muchy jako kolejnej przyn�ty. Wejd� w zalany korytarz po lewej. Musisz przemieszcza� si� szybko naprz�d, albo krotonogi zastan� ci� w sytuacji, w kt�rej nie mo�esz si� broni�. Zejd� po schodach, nabij robaka po prawej na w��czni� ...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin