<a style="font-size: 16px; color: black; font-weight: bold;">Co oznacza "Astroturfing" i jak mo�esz to wykorzysta�?</a> <a style="font-size: 14px; color: black; font-weight: bold;">Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie r�wnie� w marketingu gospodarczym. Rozwa�my nast�puj�ce studium przypadku.</a> Zleceniodawca: Polityk Jan Kowalski Wykonawca: Agencja Public Relations Cel: Zwi�kszenie popularno�ci Taktyka: Wysy�ka list�w do r�nych gazet, z r�nymi podpisami, wyra�aj�ce pozytywne opinie r�nych os�b na temat Jana Kowalskiego i jego chwalebnych dokona�. Skutek: Stworzenie wra�enia og�lnej spo�ecznej akceptacji Jana Kowalskiego, wykreowane wra�enie i� jest doceniany przez wielu ludzi i ma wiele dokona�. Ma�o uczciwa technika PR-owa, opieraj�ca si� na swoistym oszustwie. Warto mie� �wiadomo��, �e jest skuteczna i cz�sto stosowana. Jak to mo�e wygl�da� w firmie internetowej? Pow�druj po sklepach internetowych. Zobaczysz multum sztucznych opinii. Poczytaj blogi. Niekt�re to sztuczne twory, s�u��ce kreacji opinii publicznej. Je�li Twoja firma sprzedaje co� przez internet, to wynaj�cie speca, kt�ry zrobi Ci reklam� na forach, podpisuj�c si� za ka�dym razem inaczej, to te� b�dzie astroturfing. -- Piotr R. Michalak Strateg marketingowy i copywriter, w�a�ciciel agencji marketingowej <a href="http://www.ententa.pl/pol-theta.htm">Ententa</a> Autor e-kursu o reklamie: <a href="http://www.uwolnijswojafirme.pl/?pol=theta">Uwolnij Swoj� Firm�</a>
potrzebnyfranek