Biznes-plan-biuro turystyczne Jurek.doc

(99 KB) Pobierz
SPIS TREŚCI:

 

                                                                                                                                                                                     
 

 

 

BIURO TURYSTYCZNE

 

„Włóczykij”

 

 

Spółka jawna.

Planowane otwarcie na II kwartał 2005 roku.

 

 

 

Założyciele :
Jerzy Lisiewicz
Małgorzata Radwanek
Anna Hapek

 

             

 

 

              Adres biura:

              ul.Królewska 25

30-389    Kraków

Tel.(012)262-04-38

Tel.fax: (0120626-04-39

Kom. 0507-173-553

                                             Mail: jerzy_lisiewicz@op.pl

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

SPIS TREŚCI:

 

1. Opis przedsięwzięcia
1.1. Podstawowe cele
1.2. Możliwości i szanse rynkowe
1.3. Podstawowe zagrożenia
 

 

2. Profil przedsiębiorstwa
2.1. Informacje o przedsiębiorstwie
2.1.1. nazwa, siedziba, status, bank
2.1.2. przedmiot działalności
2.1.3. udziałowcy
2.1.4. zarząd i pracownicy
 

3. Analiza marketingowa
3.1. Analiza konkurencji
3.1.1. badania rynkowe
3.2. Analiza rynku zbytu
3.2.1. potencjalni klienci i ich potrzeby
3.2.2. czynniki wpływające na rozwój rynku
3.3. Analiza rynku gwarantowanych usług
3.3.1. transport
3.3.2. kwatery
3.3.3. usługi dodatkowe
3.4. Plan marketingowy
3.4.1. sposoby dystrybucji
3.4.2. strategia reklamowa
3.4.3. strategia cenowa

 

4.Plan organizacji

4.1. plan remontów i działań modernizacyjnych

4.2. terminarz działań produkcyjnych

4.3. koszty produkcji

 

 

 



 

 

 

 

 

1.1          PODSTAWOWE CELE

 

Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.

Chcemy aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.

Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.

Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.

Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp. , pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.

W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na  europejskim rynku.

 

 

 

1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE

 

 

 

Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytułacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia Nasi klienci mogą liczyć na wysoką jakość imprez, niskie ceny oraz promocje.

 

1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA

 

Największym dla Nas konkurentem są jedynie zagraniczne firmy. Konkurencja w branży turystycznej jest coraz większa. Wraz ze wzrostem zamożności polskiego społeczeństwa, krajowy rynek staje się bardziej atrakcyjny dla renomowanych zagranicznych producentów. Dysponują oni dużym zapleczem produkcyjnym oraz nieporównywalnie większymi od krajowych przedsiębiorstw środkami finansowymi przeznaczonymi na promocję i reklamę wyrobów. Firmy te jednak plasują swoje wyroby w segmencie średnich i wysokich cen. W Polsce nie ma my jako tako konkurencji, gdyż będziemy najtańszą firmą a zarazem najbardziej obleganą.
             

2.1.INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE

 

2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK

 

Nazwa: „Włóczykij”

                                                                                                         

Siedziba:   I ul.Królewska 25

                 30-389 Kraków (główne biuro)

                 

                       II ul Szewska 16

                      30-358 Kraków

 

                         III ul. Słoneczna 33b

                        25-759 Dobczyce

 

status prawny:                            spółka jawna

 

bank nr konta:             Bank PEKAO S.A.

              I Oddział w Radomsku

              ul. Krakowska 65

              nr konta 10701542-359875-3569-6651

 

 

Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT 584-00-00-265

 

 

 

2.1.2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

 

 

 

 

Przedmiot:   biuro podróży

Wkład:         naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z rodzinnych oszczędności, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na początku naszej działalności.

 

 

 

 

 

2.1.3 UDZIAŁOWCY

 

 

Imię i nazwisko udziałowca

Liczba akcji

Liczba głosów przypadająca na akcję

Jerzy Lisiewicz

10

              33%

Małgorzata Radwanek

10

              33%

Anna Hapek

10

              33%

 

 

2.1.4. ZARZĄD I PRACOWNICY

 

Zarząd:

 

Funkcja

Imię i Nazwisko

Dyrektor naczelny

Jerzy Lisiewicz

Dyrektor do s/p sprzedaży i marketingu

Małgorzata Radwanek

Dyrektor finansowy

Anna Hapek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WALNE ZEBRANIE

AKCJONARIUSZY

 

 

 

 

 

 

 

 



             

 

   RADA   NADZORCZA

 



             

                                                                       

 

 

    ZARZĄD

 




 

 

 

    PREZES    ZARZĄDU

-DYREKTOR

 









 

 

KIEROWNIK

DS. SPRZEDAŻY

I TRANSPORTU

 



 

KIEROWNIK DS. EKONOMICZNYCH

GŁÓWNY KSIĘGOWY



 

KIEROWNIK DS. MARKETINGU







 





KIEROWNIK DS. REKLAMY

 

SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH

 

DZIAŁ MARKETINGU

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin