BIURO TURYSTYCZNE
„Włóczykij”
Spółka jawna.
Planowane otwarcie na II kwartał 2005 roku.
Adres biura:
ul.Królewska 25
30-389 Kraków
Tel.(012)262-04-38
Tel.fax: (0120626-04-39
Kom. 0507-173-553
Mail: jerzy_lisiewicz@op.pl
SPIS TREŚCI:
1. Opis przedsięwzięcia1.1. Podstawowe cele1.2. Możliwości i szanse rynkowe1.3. Podstawowe zagrożenia
2. Profil przedsiębiorstwa2.1. Informacje o przedsiębiorstwie2.1.1. nazwa, siedziba, status, bank2.1.2. przedmiot działalności2.1.3. udziałowcy2.1.4. zarząd i pracownicy
3. Analiza marketingowa3.1. Analiza konkurencji3.1.1. badania rynkowe 3.2. Analiza rynku zbytu3.2.1. potencjalni klienci i ich potrzeby3.2.2. czynniki wpływające na rozwój rynku3.3. Analiza rynku gwarantowanych usług3.3.1. transport3.3.2. kwatery3.3.3. usługi dodatkowe3.4. Plan marketingowy3.4.1. sposoby dystrybucji3.4.2. strategia reklamowa3.4.3. strategia cenowa
4.Plan organizacji
4.1. plan remontów i działań modernizacyjnych
4.2. terminarz działań produkcyjnych
4.3. koszty produkcji
1.1 PODSTAWOWE CELE
Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.
Chcemy aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.
Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.
Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.
Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp. , pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.
W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na europejskim rynku.
1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE
Nasza oferta jest skierowana do całego społeczeństwa, zarówno zamożnego jak i ubogiego, co daje nam większe możliwości realizacji imprez. Wycieczki są w różnych cenach w zależności od sytułacji materialnej klienta. W odróżnieniu do innych spółek turystycznych prowadzimy badania marketingowe i rozmowy z klientami (na temat wycieczek i ich upodobań). Jako początkująca filia Nasi klienci mogą liczyć na wysoką jakość imprez, niskie ceny oraz promocje.
1.3.PODSTAWOWE ZAGROŻENIA
Największym dla Nas konkurentem są jedynie zagraniczne firmy. Konkurencja w branży turystycznej jest coraz większa. Wraz ze wzrostem zamożności polskiego społeczeństwa, krajowy rynek staje się bardziej atrakcyjny dla renomowanych zagranicznych producentów. Dysponują oni dużym zapleczem produkcyjnym oraz nieporównywalnie większymi od krajowych przedsiębiorstw środkami finansowymi przeznaczonymi na promocję i reklamę wyrobów. Firmy te jednak plasują swoje wyroby w segmencie średnich i wysokich cen. W Polsce nie ma my jako tako konkurencji, gdyż będziemy najtańszą firmą a zarazem najbardziej obleganą.
2.1.INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK
Nazwa: „Włóczykij”
Siedziba: I ul.Królewska 25
30-389 Kraków (główne biuro)
II ul Szewska 16
30-358 Kraków
III ul. Słoneczna 33b
25-759 Dobczyce
status prawny: spółka jawna
bank nr konta: Bank PEKAO S.A.
I Oddział w Radomsku
ul. Krakowska 65
nr konta 10701542-359875-3569-6651
Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT 584-00-00-265
2.1.2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Przedmiot: biuro podróży
Wkład: naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z rodzinnych oszczędności, które pokryją nasze finansowe zapotrzebowanie na początku naszej działalności.
2.1.3 UDZIAŁOWCY
Imię i nazwisko udziałowca
Liczba akcji
Liczba głosów przypadająca na akcję
10
33%
Małgorzata Radwanek
Anna Hapek
2.1.4. ZARZĄD I PRACOWNICY
Zarząd:
Funkcja
Imię i Nazwisko
Dyrektor naczelny
Dyrektor do s/p sprzedaży i marketingu
Dyrektor finansowy
WALNE ZEBRANIE
AKCJONARIUSZY
-DYREKTOR
KIEROWNIK
DS. SPRZEDAŻY
I TRANSPORTU
KIEROWNIK DS. EKONOMICZNYCH
GŁÓWNY KSIĘGOWY
KIEROWNIK DS. MARKETINGU
KIEROWNIK DS. REKLAMY
SPECJALISTA DS. EKONOMICZNYCH
DZIAŁ MARKETINGU
juzek112