Elektryczny podgrzewacz paliwa w(2).pdf
(
624 KB
)
Pobierz
745327439 UNPDF
03:05-50
Wydanie
1
pl
Elektryczny podgrzewacz paliwa w
autobusach z podwoziem K, L i N
Działanie i opis czynności serwisowych
1 712 390
©
Scania CV AB 2000
,
Sweden
Spis treści
Spis treści
Opis działania
Informacje ogólne..................................................3
Opis czynności
Montaż.....................................................................5
Schemat połączeń.........................................5
Podłączenie przewodów...............................6
Podgrzewacz paliwa......................................8
2
©
Scania CV AB 2000, Sweden
03:05-50
Informacje ogólne
Opis działania
Informacje ogólne
Podgrzewacz paliwa (H15) zamontowany
jest wokół filtra paliwa i podgrzewa paliwo
w filtrze.
Olej napędowy zawiera parafinę. W
szczególnie niskich temperaturach parafina
wytrąci się z paliwa. Lepkość paliwa
zwiększy się i filtr może się zapchać. Paliwo
nie będzie przepuszczane przez filtr, co
prowadzi do zakłócenia pracy silnika.
Przez podgrzanie paliwa w filtrze zapobiec
można wytrąceniu się parafiny.
W celu zamontowania, płytkę ze stali
nierdzewnej owijamy wokół filtra paliwa i
mocujemy dwoma zaciskami
przyspawanymi do płytki.
!
OSTRZEZENIE!
Nie podłączać podgrzewacza do prądu
przed zamontowaniem do filtra paliwa.
W czasie i po użytku emitowana jest
spora ilość ciepła.
03:05-50
©
Scania CV AB 2000, Sweden
3
.
Informacje ogólne
Podgrzewacz paliwa włączany jest
przełącznikiem na tablicy rozdzielczej.
Kontrolka w przełączniku zapala się, gdy
podgrzewacz paliwa jest używany.
• Górna część przełącznika ma sprężynę
powrotną (przycisk jest wciśnięty tak
długo, jak długo przytrzymujemy go w
tym położeniu). Położenie to
wykorzystywane jest, gdy zachodzi
potrzeba podgrzania filtra paliwa przed
uruchomieniem silnika.
• Dolna część przełącznika po wciśnięciu
pozostaje w położeniu wciśniętym i
działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje.
Podgrzewacz paliwa otrzymuje
napięcie, gdy alternator ładuje.
Przełącznik podgrzewacza paliwa
Podgrzewacz paliwa zużywa dużą ilość
prądu. Dlatego należy go stosować tylko
wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne.
4
©
Scania CV AB 2000, Sweden
03:05-50
Montaż
Opis czynności
Montaż
Schemat połączeń
03:05-50
©
Scania CV AB 2000, Sweden
5
Plik z chomika:
gonzo181
Inne pliki z tego folderu:
Informacje dotyczące(2).pdf
(4501 KB)
Drążek zmiany biegów trze o rurę powietrza(2).pdf
(53 KB)
kody błędów scaniaretarder(2).txt
(3 KB)
Koordynator(2).pdf
(687 KB)
Kontrola luzu zaworowego, suplement do Podręcznika(2).pdf
(125 KB)
Inne foldery tego chomika:
! SCHEMATY INTERFEJSÓW
# DJ BL3ND ELECTRO HOUSE 2012
• Zrób to sam - proste układy elektroniczne
► Elektronika i elektryka
● Piersi - 07 zgłoś się
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin