hipnotyczny telemarketing.pdf
(
538 KB
)
Pobierz
134449121 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Hipnotyczny telemarketing
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
.
Darmowa publikacja
, dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 24.02.2006
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing (fragment utworu)
Autor: Dariusz Skraskowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.
...................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
.
...........................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
.
..................................................................22
3.1. Umawianie spotkań
.
................................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
.
.............................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
.
..........................................................................................62
3.4. Windykacja należności
.
...........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji
.
...........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.
.........................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami
.
.....................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
.
........................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
.
........................................................................112
4.1. Wybór celów
.
..........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów
.
..........................................................................................114
4.3. Trening mentalny
.
..................................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów
.
...............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów
.
...............................................................................................117
4.6. Ocena postępów
.
....................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
.
..........................................................................120
5.1. Budowanie bazy
.
....................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy
.
......................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu
.
...........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja
.
............................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta
.
..............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania
.
..........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby
.
...........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań
.
..........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy
.
........................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.
...................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy
.
.............................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji
.
..............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności
.
...........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
.
..................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji
.
......................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa
.
.....................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
.
...................................................................157
6.1. Stan emocjonalny
.
..................................................................................................157
6.2. Głos
.
........................................................................................................................159
6.3. Słowa
.
.....................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania
.
.........................................................................................161
6.5. Uzasadnienie
.
.........................................................................................................162
6.6. Założenia
.
...............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja
.
..........................................................................................................163
6.8. Pytania
.
..................................................................................................................163
6.9. Style myślenia
.
.......................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW
.
.........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań
.
...............................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.
...........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży
.
.........................................................................................181
7.4. Windykacja należności
.
.........................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji
.
..........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami
.
.......................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami
.
....................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
.
.........................................................................................196
8. PODSUMOWANIE
.
.......................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA
.
...........................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str.
4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom,
których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
darmowy fragment
kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str.
5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów
w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
www.cvtelemark.pl
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
mPIETRUH
Inne pliki z tego folderu:
spotkanie-z-klientem.pdf
(624 KB)
klucz-do-umyslu-klienta.pdf
(477 KB)
Umysl sprzedawcy.pdf
(1581 KB)
Vademecum doradcy ubezpieczeniowego.pdf
(992 KB)
Zostan SuperPartnerem.pdf
(418 KB)
Inne foldery tego chomika:
Bar
Callan Method - j.angielsk
Czasopisma
Farmacja
Inne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin