KIPU.pdf

(75 KB) Pobierz
597828870 UNPDF
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA*
1. Imię/imiona i nazwisko ucznia .............................................................................................................................................
2. Nazwa szkoły
a. .........................................................................................................................................................................................................
b. .........................................................................................................................................................................................................
c. .........................................................................................................................................................................................................
d. .........................................................................................................................................................................................................
3. Klasa (zaznacz właściwą klasę krzyżykiem)
Rok
szkolny
Edukacja
wczesnoszkolna
Klasy IV—VI
Gimnazjum
Szkoła
ponadgimnazjalna
I
II
III
I
II
III
I
II
III
I
II
III
4. Podstawa założenia karty (nazwa dokumentu** i data wydania) ....................................................................
................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................
5. Rozpoznanie (informacje z opinii, orzeczenia lub pochodzące z rozpoznania pedagogicznego doko-
nanego w szkole) ..........................................................................................................................................................................
a. ...........................................................................................................................................................................................................
b. ...........................................................................................................................................................................................................
c. ............................................................................................................................................................................................................
d. ...........................................................................................................................................................................................................
* Przygotowano na podstawie Rozporządznie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psycho-
logiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
** Przykładowe dokumenty: opinia PPP, orzeczenie, rozpoznanie pedagogiczne w szkole — nazwa narzędzia, informacje o stanie zdrowia itp.
597828870.050.png 597828870.061.png 597828870.072.png 597828870.073.png 597828870.001.png 597828870.002.png 597828870.003.png 597828870.004.png 597828870.005.png 597828870.006.png 597828870.007.png 597828870.008.png 597828870.009.png 597828870.010.png 597828870.011.png
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
ZAKRES, W KTóRYm UCZEń WYmAGA POmOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEj
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w momencie zakładania karty)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
* Elementy charakterystyki: poziom wiedzy i umiejętności szkolnych, rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych, rozwój emocjonalno-społeczny, moty-
wacja i inne
** Cele powinny wynikać z trudności i mocnych stron ucznia (trudność: uczeń słabo czyta — cel: usprawnienie techniki czytania; mocna strona: uczeń
ładnie rysuje — cel: rozwijanie zdolności plastycznych)
597828870.012.png 597828870.013.png 597828870.014.png 597828870.015.png 597828870.016.png 597828870.017.png 597828870.018.png 597828870.019.png 597828870.020.png 597828870.021.png 597828870.022.png 597828870.023.png 597828870.024.png 597828870.025.png 597828870.026.png
 
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
USTALENIA ZESPOŁU
REALIZACjA
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
TĘ STRONĘ NALEŻY POWIELAĆ, ZALEŻNIE OD POTRZEB.
* Przykładowe formy pomocy: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, korekcyjno-kompensacyjne, logopedyczne, kółka zainteresowań itp.
** Tak lub nie
597828870.027.png 597828870.028.png 597828870.029.png 597828870.030.png 597828870.031.png 597828870.032.png 597828870.033.png 597828870.034.png 597828870.035.png 597828870.036.png 597828870.037.png 597828870.038.png 597828870.039.png 597828870.040.png 597828870.041.png 597828870.042.png 597828870.043.png 597828870.044.png 597828870.045.png 597828870.046.png 597828870.047.png 597828870.048.png 597828870.049.png 597828870.051.png 597828870.052.png 597828870.053.png
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
OCENA EfEKTYWNOśCI UDZIELONEj POmOCY*
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
* Ocena powinna zawierać odpowiedź, czy postawione cele zostały zrealizowane i w jakim stopniu
597828870.054.png 597828870.055.png 597828870.056.png 597828870.057.png 597828870.058.png 597828870.059.png 597828870.060.png 597828870.062.png 597828870.063.png 597828870.064.png 597828870.065.png 597828870.066.png 597828870.067.png 597828870.068.png 597828870.069.png 597828870.070.png 597828870.071.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin