samogloski.pdf
(
86 KB
)
Pobierz
samogloski.cdr
Polecenie:
Nauczyciel rozpoczyna nauk! czytania od wprowadzenia samogłosek. Post!puje
według zasady: powtarzanie, rozumienie, nazywanie, któr# stosuje do ka$dego
nowo poznanego materiału. Najpierw nauczyciel czyta uczniowi samogłosk!
i prosi go o jej powtórzenie (1), nast!pnie sprawdza rozumienie i prosi dziecko
o wskazanie przeczytanej samogłoski (2). Na koniec dziecko samodzielnie czyta
samogłoski (3).
1. Powtarzanie.
Nauczycielmówi:
– (dziecko powtarza), (dziecko powtarza), (dziecko powtarza).
2. Rozumienie.
Nauczycielmówi:
–
U
I
Gdzie jest A?
(dziecko pokazuje).
Gdzie jest I?
(dziecko pokazuje).
3. Nazywanie.
Nauczyciel mówi:
–
Przeczytaj
(nauczyciel pokazuj! samogłosk!).
Strony pochodz# z zestawu
Moje sylabki
cz. 1, Wydawnictwo WIR 2008.
A
A
U
I
©
MOJE SYLABKI
1
1
O
E
Y
©
MOJE SYLABKI
1
2
Plik z chomika:
dziewczyna110
Inne pliki z tego folderu:
Elementy logopedii - G.Demelowa(2).pdf
(4070 KB)
Elementy logopedii - G.Demelowa(1).pdf
(4070 KB)
połącz kropki.zip
(699 KB)
Grunwald Renata, Florczak Małgorzata - Logopedyczne wierszyki i rymowanki do utrwalania głosek szumiących, syczących, ciszących, [l],[r] oraz [k],[g].doc
(116 KB)
Tarkowski Zbigniew - Jąkanie.doc
(21136 KB)
Inne foldery tego chomika:
Brzydkie kaczątko tekst i podkład
DANONKI
Dokumenty
EMOCJE UCZCIA ZACHOWANIE TOLERANCJA
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin