Vademecum doradcy ubezpieczeniowego - Waldemar Mielczarek.pdf

(1165 KB) Pobierz
107136936 UNPDF
107136936.003.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 6.09.2007
Tytuł: Vademecum doradcy ubezpieczeniowego
Autor: Waldemar Mielczarek
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-435-2
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
107136936.004.png 107136936.005.png
SPIS TREŚCI
KILKA SŁÓW OD AUTORA ................................................................7
CZAS NA SUKCES ............................................................................10
MOJA DEFINICJA SUKCESU ..........................................................................10
WPROWADŹ SIĘ W DOBRY NASTRÓJ ............................................16
ZMIEŃ TRYB ŻYCIA .........................................................................................19
GODNE ZAPAMIĘTANIA .............................................................................21
MOTYWACJA ....................................................................................................21
GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................25
CZY MOŻNA UNIKNĄĆ TRUDNYCH DNI? ....................................................25
GDY CZUJESZ SIĘ JAK INTRUZ ....................................................................30
ZMIANA SPOSOBU MYŚLENIA KLUCZEM
DO SUKCESU
..........................34
PIERWSZY KROK: ROZMOWY
TELEFONICZNE
............................38
PRZYKŁAD I:
BEZ OFICJALNEGO POLECENIA ...................................................................43
PRZYKŁAD II:
Z JAWNEGO POLECENIA ...............................................................................45
PRZYKŁAD III ...................................................................................................46
PRZYKŁAD IV ...................................................................................................50
PRZYKŁAD V .....................................................................................................51
GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................52
ŚCIEŻKA SPRZEDAŻY .....................................................................53
ROZMOWA TELEFONICZNA ..........................................................................53
SPOTKANIE ......................................................................................................54
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA
DO
............................................................80
OBIEKCJA WIEKU: „JESTEM ZA STARY NA
...........85
POMOCNE ZWROTY I PYTANIA ....................................................................87
„NIE” NIE MUSI OZNACZAĆ ODMOWY ........................................................90
ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY .............................................................................94
PAN „BYĆ MOŻE”, CZYLI PRZYPADEK BARDZO TRUDNY
DO
UBEZPIECZENIE”
ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY
................................................................100
ZAKUPU SWOJEGO PRODUKTU?
.............................................62
ANALIZA FINANSOWA ...................................................................................66
GODNE ZAPAMIĘTANIA ............................................................................68
SPOTKANIE POD TWOJĄ KONTROLĄ ..........................................................72
GODNE ZAPAMIĘTANIA .............................................................................77
GDY KLIENT MA OBIEKCJE ...........................................................................78
OBIEKCJA SZCZEGÓLNA: ZNAJOMY BROKER
LUB
AGENT
UBEZPIECZENIOWY
107136936.006.png
LUDZIE KUPUJĄ LUDZI! ..............................................................................103
GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................108
ODMOWA PRZYJĘCIA POLISY UBEZPIECZENIOWEJ .............................108
TWÓJ RYNEK .................................................................................115
SZUKASZ DALEKO, A KLIENT JEST BLISKO ..............................................115
POLECENIA .....................................................................................................116
ZACZNIJ DOUBEZPIECZAĆ KLIENTÓW .....................................................118
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................121
PRZYKŁAD PROFESJONALNEGO POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM, .......123
JESZCZE JEDEN PRZYKŁAD DOBREJ OBSŁUGI, ......................................130
GODNE ZAPAMIĘTANIA ...........................................................................133
ZŁY MENTOR, CZYLI
TOKSYCZNA
...................................134
.....................136
RACHUNEK SUMIENIA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ..........138
GODNE ZAPAMIĘTANIA ..........................................................................138
CZY SZUKASZ NOWYCH ZNAJOMOŚCI? ...........................................138
CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA Z PROPOZYCJĄ SPRZEDAŻY
SWOJEGO
TEJ HISTORII?
......139
CZY FAKTYCZNIE UMAWIASZ SIĘ NA SPOTKANIA? .......................139
CZY PRZYCHODZĄC DO KLIENTA NA UMÓWIONE SPOTKANIE,
ZAWSZE JASNO OKREŚLASZ, KIM
TOWARU CZY TEŻ USŁUGI,
NIM DOBRE
PIERWSZE
WRAŻENIE?
SPOTKANIA? ..........................................................................................139
CZY KONTAKTUJESZ SIĘ OSOBIŚCIE? ..............................................140
CZY ZAWSZE ODKRYWASZ, CZEGO
I
JAKI
JEST CEL
POTRZEBUJE?
.........140
................................................................141
CZY ZAWSZE JEDZIESZ NA SPOTKANIE PRZYGOTOWANY? .........141
CZY ZAWSZE CZEKASZ Z ROZMOWĄ O
MU
JEGO
POLISA?
142
CZY BOISZ SIĘ ROZMAWIAĆ NA TEMAT KONKURENCJI? ............143
CZY ZAWSZE OPIERASZ SPRZEDAŻ
NA
MAŁŻONKOWIE USIĄDĄ DO STOŁU RAZEM Z
UBEZPIECZENIACH,
TOBĄ?
...............................................................143
CZY SPRZEDAJĄC UBEZPIECZENIE, ZAWSZE
KLIENTA?
OCHRONĘ? ............................................................................................144
CZY ZAWSZE JESTEŚ OBIEKTYWNY? ................................................145
CZY ZAWSZE PREZENTUJESZ KILKA RÓŻNYCH ROZWIĄZAŃ? ...145
CZY ZAWSZE POLECASZ
KONKRETNY RODZAJ UBEZPIECZENIA? .........................................145
CZY ZAWSZE UPEWNIASZ SIĘ, ŻE TO, CO
PODKREŚLASZ
ODPOWIADA MU? .................................................................................146
NABYŁ
KLIENT,
OSOBA
CZY ZŁY MENTOR MIAŁ SWÓJ UDZIAŁ W
POTRAFISZ ZROBIĆ NA
JESTEŚ
KLIENT
DAJE
CZY STARASZ SIĘ, BY KLIENT WIEDZIAŁ,
CO
OBOJE
POTRZEBACH
107136936.001.png 107136936.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin