Projekt. Książki do czytelni.doc

(66 KB) Pobierz

Wydawnictwo JEDNOŚĆ

 

I główka pracuje

 

W 200 zabaw dookoła świata

 

Baum H. – A ja wcale nie oszukuję

 

Portman R. – ADHD nadpobudliwość psychoruchowa [x 2]

 

Ulve Rogge J. – Agresja a wychowanie

 

Baum H. – Ale ja nie chcę

 

Geisler U., Viehoff H. – Ania się nudzi

 

Gay R.– Autonomia dziecka a wychowanie [x 2]

 

Tenta H. – Badacze pisma i znaków

 

Wierz J. – Badacze przeszłości

 

Burtsher I.M. – Badacze przyrody i nieba

 

Baum H. – Czy babcia jest w niebie

 

Braun A. – Czy dzieci muszą mieć wszystko

 

Melnders F., Loy S., Czy moje dziecko osiągnęło dojrzałość szkolną [x 2]

 

Krenz A. – Czy wiatr śpi, kiedy nie wieje

 

Kuhlen R., Shenk S. – Detektyw Adamski na tropie

 

Enderlein E. – Duże dzieci

 

Portman R. – Dzieci a stres

 

Wanzeck-Sielert C. – Dzieci poznają siebie i swoje ciało

 

Gostoli R.– Gry i zabawy pod błękitnym drzewem

 

Brudnik E., Moszyńska A., Owczarska B. – Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie. Przewodnik po metodach aktywizujących [x 2]

 

Leger E.– Jak dzieci uczą się wartości

 

Reimann-Höhn U.– Jak moje dziecko może nauczyć się koncentracji

 

Utz K. – Jak moje dziecko może stać się pewne siebie

 

Matzarakis D. – Jak moje dziecko nauczyć logiczno-matematycznego myślenia [x 2]

 

Raymond S.– Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją [x 2]

 

Eckersley J. - Jak pomóc dzieciom radzić sobie z lękiem

 

Lawson S. – Jak pomóc zastraszonemu dziecku

 

Oates P.– Jak rozmawiać ze swoim dzieckiem. Rozwiązywanie problemów w domu i w szkole 2009

 

Kaniak – Urban C.– Każde dziecko ma swoje mocne strony 2002

 

Romberg-Asboth I. – Kiedy dusza dziecka płacze 2001

 

Stein A. - Kiedy dzieci są agresywne 2002 [x 2]

 

Księga zabaw i aktywności 2009

 

Mößner B. - Kształtować świat z fantazją 2009

 

Laerum S. – Małe dzieci – duży kłopot 2006

 

Berg H.K. – Maria Montessori – poszukiwanie życia razem z dziećmi 2007 [x 2]

 

Kovacs H., Kaltenhaler B. – Moje dziecko ma ADHD 2008 [x 2]

 

Heike Kovács H., Kaltenthaler B. – Moje dziecko uczy się poprzez zabawę 2008

 

Wolfram W.W.– Nadpobudliwe i niespokojne dzieci w przedszkolu 2002

 

Ashbrook P. – Nauka jest prosta 2008

 

Fischer-Tietz R. – Nie ma głupich dzieci 2002

 

Braun D. – Podręcznik rozwijania kreatywności 2009

 

Zimmer R. – Poznawać świat wszystkimi zmysłami 2005

 

Pfister H. – Poznawać świat z innymi 2006

 

Aierstock Y. – Poznawanie środowiska naturalnego 2003

 

Baum H. – Prawie pękam ze złości 2006

 

Przekonania i odpowiedzialność 2003

 

Portmann R. – Przemoc wśród dzieci 2006

 

Preuschoff  G. – Rok z dziećmi i z przyrodą 2000

 

Jackel B. – Równowaga wewnętrzna i relaks

 

Liebertz C. – Skarbnica edukacji dobrego serca 2008

 

SMS do Kleopatry 2006 [x 2]

 

Baum H. – Spokojnie siedzieć? To nie dla mnie 2006 [x 2]

 

Rogge J.-U.  – Strach dodaje dzieciom sił 2006

 

Buchner C. – Sukces w szkole jest możliwy 2004

 

Liebich D. – Sztuka rozmawiania z dziećmi 2003

 

Kügerl  C. – Świadomość i opanowanie 2007

 

Stein B.  – Teoria i praktyka metody Marii Montessori w szkole podstawowej 2003 [x 2]

 

Danielewicz T,  Hanter E., Koźmińska A., Magnuska J. – Terapia uspokajająca i rozwijająca dla dzieci 2010 [x 2]

 

W przedszkolu 2007

 

W szkole 2007

 

Pujol E., Pons I., Gonzalez L. – Wartości w życiu społecznym 2006

 

Diekemper E. – Więcej niż wyciszenie 2005

 

Koll L.R. – Wychowanie bez przemocy 2004

 

Chałas K. - Wychowanie ku wartościom, tom I 2004

 

Kunz  I. – Wyprawa odkrywcza do żywiołów 2007

 

Seifert I. – Wyprawy do krainy fantazji 2006

 

Baum H. – Z nim się nie bawię 2005

 

Erkert A. – Zabawy dla odreagowania agresji 2006 [x 2]

 

Griesbeck  J. – Zabawy uczące współzawodnictwa i wygrywania 2007

 

Friedl J.  – Zabawy, które uczą 2006 [x 2]

 

Vopel K. W.  – Zakłócenia, blokady, kryzysy 2005

 

Rusch M. – Zioła w przedszkolu 2007

 

Pfeffer S. – Zrozumieć świat uczuć 2005

 

 

 

Oficyna Wydawnicza IMPULS

 

Czekalska R., Gaj A., Lauba B., Matczak J.,  Piecusiak A., Sosnowska J. -  Odkryjmy Montessori raz jeszcze…[x 2]

 

Jąder M. - Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi [x 2]

 

Kowalski M., Pawlak A, Famuła-Jurczak A. (red. nauk.)  -  Przestrzeń edukacyjna

 

Janicka I. (red. nauk.)Rodzice i dzieci w różnych systemach rodzinnych

 

Czelakowska D. - Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym [x 2]

 

Lewandowska-Kidoń T., Wosik-Kawala D. - Rozwijanie poczucia własnej wartości u dzieci w młodszym wieku szkolnym [x 2\

 

Bogacka-Osińska B., - Wychowanie uczniów klas początkowych dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym

 

Dymara B., Łopatkowa M., Pulinowa M. Z., Murzyn A. - Dziecko w świecie wartości. Tom 2

 

Denek K.,  Morszczyńska U., Morszczyński W, Michałowski S. C. - Dziecko w świecie wartości. Tom 1

 

Dymara B., - Dziecko w świecie współdziałania. Tom 1

 

Dymara B., - Dziecko w świecie współdziałania. Tom 2

 

Dymara B., Korzeniowska W., Ziemski F., - Dziecko w świecie tradycji

 

Dymara B. (red.) -  Dziecko w świecie marzeń

 

Dymara B. (red.) - Dziecko w świecie rodziny

 

 

Grzegorzewska S. - Różnicowanie kształcenia w klasach początkowych

 

Denek K., Dymara B., Korzeniowska W. - Dziecko w świecie wielkiej i małej Ojczyzny

 

Białek E. D. - Zrównoważony rozwój dziecka w świetle nowych wyzwań

 

Muchacka B., Kraszewski K. (red. nauk.) - Dziecko w świecie współczesnym

 

Madejski E., Węglarz J. - Wybrane zagadnienia współczesnej metodyki wychowania fizycznego

 

Wiśniewska-Kin M. -  „Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć” – rozumienie pojęć przez dzieci

 

Kowalski M, Pawlak A, Famuła-Jurczak A. (red. nauk.) - Przestrzeń edukacyjna

 

 

 

Wyd. Ped. ZNP

Kaleta K., Mróz J. (red.) – Psychologiczne aspekty trudności w wychowaniu dzieci z zaburzeniami rozwoju i wychowania, 2010

Dziamska D., Gudro M. - Bawię się i uczę. Edukacja przez ruch i drama w kształceniu wczesnoszkolnym

Borowska A. - Jak pomóc dziecku z ADHD?

 

Katarzyna Herda K. -  O dzieciach Indygo, czyli ADHD bez tajemnic

 

 

Pufal-Struzik I. (red.) - Agresja dzieci i młodzieży

Uwarunkowania indywidualne, rodzinne i szkolne [x 2]

 

Pufal-Struzik I. (red.) - Agresja i przemoc w szkole

Przyczyny, rozpoznanie, zapobieganie [x 2]

 

Giermakowska A., Jałowiecka A. - Jak przezwyciężać trudności w nauce?             

Przewodnik dla nauczycieli i rodziców

 

 

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Palka S. - Podstawy metodologii badań w pedagogice

Gerd M. – Psychologia dla nauczycieli. Jak wykorzystać teorie psychologiczne w praktyce dydaktycznej

Petty G. – Nowoczesne nauczanie. Praktyczne wskazówki i techniki [x 2]

 

PWN

Niemierko B. – Diagnostyka edukacyjna

Edwards C. -  Dyscyplina i kierowanie klasą

 

Wydawnictwo. Uniwersytetu Ped. Kraków

 

Nowak Z. - Kompetencja moralna jako kategoria teoretyczna i badawcza w pedagogice wczesnoszkolnej

 

Władysława i Jan Pileccy W., J. (red.) - Stymulacja psychoruchowego rozwoju dzieci o obniżonej sprawności umysłowej [x 2]

 

Paśko I. - Kształcenie postaw proekologicznych uczniów szkół podstawowych klas I–III

 

Waloszek D. - Pedagogika przedszkolna. Metamorfoza statusu i przedmiotu badań [x 2]

 

Irena Adamek I., Żmijewska E. (red.) - Nauczyciel w systemie edukacyjnym – teraźniejszość i przyszłość [x 2]

 

 

Wyd. UMCS

 

Weiner A. Kompetencje muzyczne dzieci w młodszym wieku szkolnym

 

Kruszko K. Pedagogiczne aspekty bezpieczeństwa dzieci w młodszym wieku szkolnym

 

Guz S., Andrzejewska J., Edukacja wobec zagrożeń rozwoju i bezpieczeństwa dzieci

 

Guz S., Dziecko a zagrożenia współczesnego świata

 

Guz S., Maria Montessori w przedszkolu i szkole [x 2]

 

Parczewska T., Edukacja ekologiczna w przedszkolu [x 2]

 

 

Wyd. UŚ

 

Kasacova B., Edukacja dzieci w wieku przedszkolnym. Wybrane problemy teoretyczne i praktyczne

 

Ogrodzka – Mazur E. – Kompetencja aksjologiczna dzieci w młodszym wieku szkolnym. Studium porównawcze środowisk zróżnicowanych kulturowo              

 

 

Wyd. UJ Kraków

 

124. Sikorska I – Rozwój dziecka w przedszkolu 2010

 

125. Gołek B., Potrzeby poznawcze nauczycieli 2010

 

126. Blakemore S.- J., Frith U. – Jak uczy się mózg 2008

 

127. Torowska J., - Eukacja na rzecz dziedzictwa kulturowego  2008

 

128. Wood D., - Jak dzieci uczą się i myślą  2006

 

129. Kubicka D., - Twórcze działanie dziecka w sytuacji zabawowo-działaniowej  2003

 

130. Dunn J., - Przyjaźnie dzieci   2008

 

 

 

Wyd. UAM

 

Ćwikliński A  -  Zmiany w polskiej edukacji w okresie globalizacji, integracji i transformacji systemowej, Seria Psychologia i Pedagogika nr 129, ss. 582, 2005, cena 76,50 zł

 

Harwas-Napierała B. (red.), -  Rodzina jako wartość w rozwoju człowieka , Seria Psychologia nr 6, ss. 141, 2009, cena 19,00 zł

 

Michalak R. - , Aktywizowanie ucznia w edukacji wczesnoszkolnej , Seria Psychologia i Pedagogika nr 121, ss. 174, 2004, cena 29,50 zł

 

J. Gnitecki J. - Wstęp do ogólnej metodologii badań w naukach pedagogicznych, t. 2: Tworzenie wiedzy o edukacji w naukach pedagogicznych, ss. 379, 2007, cena 55,00 zł

 

J. Kujawiński, Ewolucja szkoły i jej współczesna wizja, ss. 164, 2010, cena 16,00 zł

J. Kujawiński,Metodyka zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów , wyd I, ss. 122, 2003, cena 20,00 zł

J. Kujawiński, Postęp pedagogiczny w szkole...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin