Załącznik nr 9.1.3.3
WNIOSEK O PŁATNOŚĆ
OD INSTYTUCJI POŚREDNICZĄCEJ DO INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ
(1_) Wniosek za okres: od... do....
Instytucja przyjmująca wniosek:
Nr wniosku:
Data wpływu wniosku:
Osoba przyjmująca wniosek:
Podpis i pieczęć:
NAZWA FUNDUSZU: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
NAZWA PROGRAMU : ZPORR
NAZWA PRIORYTETU: Priorytet 4. Pomoc techniczna
(2_) WOJEWÓDZTWO:
(3_) Ja, niżej podpisany działając w imieniu Instytucji Pośredniczącej na podstawie umowy/ pełnomocnictwa z dnia .............., poświadczam, że wszelkie kwalifikujące się wydatki wykazane w załączonym zestawieniu, przedstawiające wkład Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz krajowych środków publicznych i/lub prywatnych, realizowane w ramach Programu, zostały poniesione
(4_)
po[1]:
01
2004 r.
i wynoszą[2]:
PLN
Oświadczam również, że projekty są realizowane zgodnie z celami ustanowionymi w Decyzji Komisji Europejskiej i zgodnie z przepisami rozporządzenia (WE) nr 1260/1999 z dnia 21 czerwca 1999 r. (Dz.U. L161/1 z 26.06.1999 r.) ustanawiającego przepisy ogólne w sprawie funduszy strukturalnych, ze szczególnym uwzględnieniem:
1) zgodności z postanowieniami Traktatu i przepisów przyjętych na jego podstawie i zgodnie z politykami wspólnotowymi, w szczególności z przepisami dotyczącymi konkurencji, przyznawania kontraktów publicznych, ochrony środowiska oraz usuwania nierówności i popierania równości mężczyzn i kobiet (art. 12 ww. rozporządzenia);
2) zastosowania procedur zarządzania i kontroli w stosunku do Programu, które zostały wdrożone w instytucjach biorących udział w realizacji programu oraz zaakceptowane w formie podręczników przez odpowiednie organy, zgodnie z postanowieniami Porozumienia podpisanego z Instytucją Płatniczą dla realizacji Programu, w szczególności w celu kontroli dostarczania dofinansowanych towarów i usług oraz realności wnioskowanych wydatków, a także zapobiegania, wykrywania i korygowania nieprawidłowości, wykrywania nadużyć oraz odzyskiwania nienależnie wypłaconych kwot (art. 38 i 39 ww. rozporządzenia).
Zgodnie z art. 38 ust. 6 ww. rozporządzenia, dokumenty źródłowe są i będą dostępne przez okres co najmniej trzech lat po dokonaniu płatności końcowej przez Instytucję Płatniczą. Oświadczam, że:
1) niniejsze zestawienie wydatków jest dokładne, a wyniki zostały uzyskane z ewidencji księgowej na podstawie dokumentów księgowych;
2) niniejsze zestawienie wydatków i wniosek o refundację uwzględnia wszelkie dokonane zwroty i jeżeli miały miejsce, przychody uzyskane z projektów finansowanych w ramach Programu oraz przychody z odsetek;
3) szczegóły stanowiące podstawę transakcji są zarejestrowane w informatycznym systemie księgowym i są dostępne na żądanie Instytucji Płatniczej i właściwych służb Komisji.
Niniejszym wnioskiem proszę o przekazanie refundacji w kwocie (5_)[3]
(6_)
Data:
20____
(7_) Imię i nazwisko, pieczęć, podpis
Informacja finansowa dotycząca wniosku
Tabela nr 1. Zestawienie wydatków kwalifikowalnych wg docelowego montażu finansowego w ramach Priorytetu 4 ZPORR – Pomoc techniczna w województwie ......................
w podziale na Działania za okres (8_) od ......... do ...........
Priorytet/ Działanie
Nazwa Beneficjenta/ Instytucji Wdrażającej
Numer wniosku o płatność Beneficjenta
Rodzaj płatności (P - płatność pośrednia, K - płatność końcowa)
Wydatki kwalifikowalne* w PLN
Środki publiczne w PLN
Pozostałe źródła w PLN
EBI***
Ogółem
w tym
Środki UE
Krajowe środki publiczne
VAT**
Środki prywatne wliczane do wspólfinansowania krajowego
Inne
Budżet państwa
Budżet jednostek samorządu terytorialnego szczebla regionalnego
Budżet jednostek samorządu terytorialnego szczebla lokalnego
Inne krajowe środki publiczne
1
2
3
4
5=7+9+14
6
7
8
9=10+11+12+13
10
11
12
13
14=15+16
15
16
17
P 4
MarekMaly