183 Prawa MURPHY`EGO.doc

(867 KB) Pobierz
PRAWA MURPHY'EGO

1)   Aby otrzymać pożyczkę, najpierw musisz udowodnić, że jej nie potrzebujesz. Z praw Murphy'ego

 

 

2)   Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment, aby bezlitośnie zaatakować. Prawa Murphy'ego

 

 

3)   Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy. Prawa Murphy'ego

 

 

4)   Chcesz mieć wroga, zrób komuś przysługę Z praw Murphy'ego.

 

 

5)   Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do ceny obszaru uderzonego. Prawa Murphy'ego

 

 

6)   Cokolwiek zostanie upuszczone na układ elektroniczny, spadnie zawsze tam gdzie wyrządzi najwięcej szkody. Prawa Murphy'ego

 

 

7)   Często najlepszą drogą do zwycięstwa jest zaprzestanie liczenia punktów. Marianne Espinosa Murphy

 

 

8)   Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane. Prawa Murphy'ego

 

 

9)   Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami komputera. Prawa Murphy'ego

 

 

10)                     Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota, komitety normalizacyjne, oraz ludzie sprzedający komputery. Prawa Murphy'ego

 

 

11)                     Czy zdarzyło ci się wejść do jakiegoś pokoju i zapomnieć po co tam poszedłeś? Wydaje mi się, że w ten właśnie sposób upływa całe życie psa. Sue Murphy

 

 

12)                     Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od niego wymagamy. Prawa Murphy'ego

 

 

13)                     Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na drodze do wielkiej katastrofy. Prawa Murphy'ego

 

 

14)                     Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. Prawa Murphy'ego

 

 

15)                     Doświadczenie zmienia się proporcjonalnie do zrujnowanego sprzętu. Z praw Murphy'ego

 

 

16)                     Drobne awarie nie istnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria, oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów. Prawa Murphy'ego

 

 

17)                     Druga kolejka jest zawsze szybsza. Prawa Murphy'ego

 

 

18)                     Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodności, będzie należał do pozostałego procenta. Prawa Murphy'ego

 

 

19)                     Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym każdy głupi by sobie nie poradził. Murphy

 

 

20)                     Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym. Prawa Murphy'ego

 

 

21)                     Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię zawiedzie. Prawa Murphy'ego

 

 

22)                     Im program dłuższy, tym mniej sprawny. Murphy

 

 

23)                     Interaktywne, multimedialne aplikacje DOS'a zwieszają się same, podczas gdy interaktywne, multimedialne aplikacje Windows, zawieszają się natychmiast po dowolnej ingerencji użytkownika. Prawa Murphy'ego

 

 

24)                     Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy komputerowe. Prawa Murphy'ego

 

 

25)                     Jeśli coś się wydarza to znaczy, że jest to możliwe. Zatem w walce między tobą, a światem, stań po stronie świata. Prawa Murphy'ego

 

 

26)                     Jeśli coś wydaje się łatwe, jest trudne. Jeśli coś wydaje się trudne, to jest niewykonalne, a jeśli coś wydaje się niewykonalne to potrafi to wykonać moja teściowa i to bez pomocy komputera. Z praw Murphy'ego

 

 

27)                     Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany. Z praw Murphy'ego

 

 

28)                     Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno. Prawa Murphy'ego

 

 

29)                     Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to pierwsze uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody. Prawa Murphy'ego

 

 

30)                     Jeżeli coś się może nie udać, to się nie uda. Murphy

 

 

31)                     Jeżeli istnieje prawdopodobieństwo, że coś może pójść źle, to na pewno będzie to właśnie to, co spowoduje największe szkody. Murphy

 

 

32)                     Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki. Prawa Murphy'ego

 

 

33)                     Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł dotyczyły. Prawa Murphy'ego

 

 

34)                     Jeżeli przewidziałeś cztery możliwe awarie i zabezpieczyłeś się przed nimi, to natychmiast wydarzy się piąta, na którą kompletnie nie byłeś przygotowany. Prawa Murphy'ego

 

 

35)                     Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to odpowiedzialny. Prawa Murphy'ego

 

 

36)                     Jeżeli udało ci się wprowadzić w programie wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje. Prawa Murphy'ego

 

 

37)                     Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz. Prawa Murphy'ego

 

 

38)                     Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie. Prawa Murphy'ego

 

 

39)                     Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś. Prawa Murphy'ego

 

 

40)                     Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne. Prawa Murphy'ego

 

 

41)                     Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy. Prawa Murphy'ego

 

 

42)                     Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie. Prawa Murphy'ego

 

 

43)                     Każdy klient wie dokładnie czego nie chce. Prawa Murphy'ego

 

 

44)                     Każdy może ustalać nową regułę. Prawa Murphy'ego

 

 

45)                     Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym nieuzasadnionej utraty danych. Prawa Murphy'ego

 

 

46)                     Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle. Prawa Murphy'ego

 

 

47)                     Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem. Prawa Murphy'ego

 

 

48)                     Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk. Prawa Murphy'ego

 

 

49)                     Każdy przedmiot niezależnie od położenia, może w dowolnej chwili zadziałać w zupełnie nieoczekiwany sposób z przyczyn, które są albo całkowicie niejasne, albo zupełnie tajemnicze. Prawa Murphy'ego

 

 

50)                     Każdy przedmiot spada tak, aby spowodować jak największe szkody. Z praw Murphy'ego

 

 

51)                     Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki. Prawa Murphy'ego

 

 

52)                     Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk. Prawa Murphy'ego

 

 

53)                     Kiedy zawodzi jakieś urządzenie mechaniczne, to zawsze dzieje się to w możliwie najbardziej nieodpowiednim czasie Z praw Murphy'ego.

 

 

54)                     Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy. Prawa Murphy'ego

 

 

55)                     Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej. Prawa Murphy'ego

 

 

56)                     Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić. Prawa Murphy'ego

 

 

57)                     Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał. Prawa Murphy'ego

 

 

58)                     Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające, niezależnie od ilości pracy. Prawa Murphy'ego

 

 

59)                     Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w systemie Windows 95, są jednak bardzo pomocne. Prawa Murphy'ego

 

 

60)                     Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz. Prawa Murphy'ego

 

 

61)                     Maszyny powinny pracować; ludzie powinni myśleć. Z praw Murphy'ego

 

 

62)                     Na polecenie "naciśnij dowolny klawisz", użytkownik naciska na klawisz "reset". Prawa Murphy'ego

 

 

63)                     Na polecenie "napisz tak lub nie" użytkownik wpisuje "tak lub nie". Prawa Murphy'ego

 

 

64)                     Na polecenie "wciśnij Enter" użytkownik wpisuje "Enter". Prawa Murphy'ego

 

 

65)                     Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklejenie koperty. Prawa Murphy'ego

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin