przechytrzyć social media helion.pdf
(
23280 KB
)
Pobierz
Spis treci
O autorze .............................................................................................................11
Wprowadzenie ....................................................................................................13
1
Starcie internetowych gigantów ........................................................................21
Rozwój Facebooka .............................................................................................................. 22
Problem Google .................................................................................................................. 27
Artyleria Google ................................................................................................................. 30
Nadchodzące rozstrzygnięcie ........................................................................................... 31
2
Nowe wpywy w wyszukiwaniu i social media ................................................35
Ewolucja algorytmu społecznościowego ......................................................................... 36
Twórcy trendów na Facebooku ........................................................................................ 37
Jak zostać twórcą trendów na Facebooku ....................................................................... 40
Stwórz bazę fanów ....................................................................................................... 41
Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu ............................ 44
Reklamy na Facebooku ............................................................................................... 47
Pogoń Google za twórcami trendów ............................................................................... 51
Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów ................................................... 54
3
Odkrycia spoecznociowe i kontekstowe ........................................................57
Odkrycia społecznościowe ................................................................................................ 58
W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych ........ 60
Bogatsze opisywanie znacznikami ............................................................................. 61
Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy ................................................ 63
Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności .................................... 64
Bardziej spersonalizowane oferty .............................................................................. 64
Propozycje prezentów urodzinowych ....................................................................... 64
Odkrycia kontekstowe ....................................................................................................... 65
Wykorzystanie odkryć kontekstowych ........................................................................... 68
8
Przechytrzy social media
4
Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu ....... 71
Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................................. 73
Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego:
metody wyszukiwania i sprzedaży ................................................................................ 76
Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje
statusu potencjalnych klientów .............................................................................. 77
Zidentyfikuj nicki wybranych klientów ................................................................... 78
Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi ............................................................. 79
Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy ...................................... 82
Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 .............................................. 83
Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 ....................................... 85
Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego ................................................... 87
5
Aspekt spoecznociowy a aspekt lokalny ....................................................... 89
Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google ......... 91
Miejsce w katalogu ...................................................................................................... 93
Linki ............................................................................................................................... 94
Odległość od szukającego ........................................................................................... 94
Nazwa firmy ................................................................................................................. 95
Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników .................................................. 96
Recenzje ........................................................................................................................ 97
Interakcje społecznościowe ........................................................................................ 97
Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji ................................................................... 97
Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym ............................................................ 102
Dane społecznościowe a spotkania lokalne .................................................................. 104
6
Czerpanie zysków z mediów spoecznociowych ............................................ 107
Jak stać się wartościowym ............................................................................................... 108
Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe .................................................... 111
Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi ....................................................... 112
Zasada 2.: Poznaj swoje medium ............................................................................. 113
Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi ............................................... 115
Zasada 4.: Proponuj sprzedaż .................................................................................. 121
Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod,
a potem inwestuj wszystko w to, co działa ......................................................... 123
Zarabianie w każdym medium ....................................................................................... 124
Spis treci
9
7
Moliwoci danych spoecznociowych ..........................................................131
„Ludzka Pandora” ............................................................................................................ 133
Dane społecznościowe ratują życie ................................................................................ 136
Jak działają „ludzie podobni do Ciebie” ........................................................................ 138
Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd ........................140
Facebook a przyszłość danych społecznościowych ..................................................... 143
8
Zdominowanie reklam na Facebooku ...............................................................145
Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy ......................................................... 146
Jak myśleć o reklamach na Facebooku .......................................................................... 148
Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku ..................... 153
Dobierz pasującą grafikę ........................................................................................... 154
Jasno nawołuj do działania ....................................................................................... 154
Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów ............................................................. 154
Nie zanudzaj użytkowników .................................................................................... 155
Używaj emocjonalnego języka ................................................................................. 155
Bądź pozytywny ......................................................................................................... 156
Uprość język ............................................................................................................... 157
Nie pożądaj seksownych grafik ................................................................................ 157
Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych ............................... 157
Nagradzaj swoich fanów ........................................................................................... 157
Dobre i złe reklamy .......................................................................................................... 158
Dobre reklamy ............................................................................................................ 158
Złe reklamy ................................................................................................................. 160
Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż ......................................................... 163
Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów
i zamieniania ich w klientów ....................................................................................... 166
9
Przechytrzy wszystko inne .............................................................................171
Przyciąganie uwagi na YouTubie ................................................................................... 172
Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu .............................................................. 176
Przemawiać do sukcesu ................................................................................................... 178
Zbuduj swoją biografię .............................................................................................. 178
Przemawiaj, gdzie się da ........................................................................................... 180
Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji ....................................................... 181
Zgłaszaj udział w wielu konferencjach .................................................................... 181
Twórz kreatywne prezentacje ................................................................................... 181
Zarządzanie swoją reputacją w internecie .................................................................... 183
Kilka słów końcowych ..................................................................................................... 184
10
Przechytrzy social media
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin