Red Faction Instrukcja.rtf

(90 KB) Pobierz

[s. tytułowa]

 

RED FACTION

Instrukcja

 

 

[s.1]

 

 

 

SPIS TREŚCI

 

Instalacja gry

Wprowadzenie

Domyślne sterowanie

Menu główne

              Nowa gra

              Kontynuacja gry

              Multiplayer

                            Gracz

                            Dołączanie do sesji

                            Tworzenie sesji

              Opcje

                            Gra

                            Obraz

                            Dźwięk

                            Sterowanie

              Bonusy

              Wyjście

HUD (Wskaźnik przezierny)

              Wskaźnik stanu zdrowia / opancerzenia

              Zapas amunicji

              Wiadomości – skrzynka odbiorcza

Zapisywanie i wczytywanie stanu gry

Uzbrojenie i amunicja

Pojazdy

Biogramy postaci

              Parker

              Hendrix

              Eos

Wskazówki i triki

Lista płac

 

 

 

 

 

[s.2]

 

 

INSTALACJA GRY

 

Umieść płytę z grą we właściwym napędzie. Po upływie kilku sekund program instalacyjny powinien uruchomić się samoczynnie.

Jeżeli tak się nie dzieje, widocznie masz wyłączoną opcję „autoodtwarzania”. Kliknij zatem podwójnie ikonkę „Mój Komputer” a następnie ikonkę właściwego napędu DVD. Po ukazaniu się okna z zawartością płyty, kliknij podwójnie program „setup.exe” aby rozpocząć instalację.

 

Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

 

Po pomyślnym zakończeniu instalacji, ukaże się ekran głównego menu. Na stronie nr 6 niniejszej instrukcji znajdziesz wskazówki dotyczące rozpoczynania nowej gry.

 

W razie wystąpienia podczas instalacji jakichkolwiek nieprzewidzianych trudności, zapoznaj się z informacjami zawartymi w pliku README.TXT, który znajdziesz na płycie. Pomoc znajdziesz również w witrynie internetowej www.thq.com/support.

 

W momencie oddawania niniejszej instrukcji do druku, wszystkie zawarte w niej informacje były poprawne i aktualne. Niemniej niektóre aspekty rozgrywki mogły ulec od tego czasu niewielkim zmianom. Dlatego stanowczo zalecamy zapoznanie się z plikiem README.TXT, zamieszczonym na płycie z grą. Znajduje się w nim spis wszystkich wprowadzonych zmian.

 

 

[s.3]

 

 

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Windows 95/98/ME

DirectX 8

Procesor Pentium II lub K6-2 400 Mhz

Karta graficzna z 8 MB pamięci

64 MB RAM

4x CD-ROM

900 MB wolnej przestrzeni dyskowej

Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX

Myszka i klawiatura kompatybilne ze standardami firmy Microsoft

 

ZALECANA KONFIGURACJA

Procesor Pentium III kub K6-2 500 MHz

Karta graficzna z 32 MB RAM

Karta dźwiękowa kompatybilna z EAX

 

MULTIPLAYER

Gra umożliwia rozgrywkę z udziałem wielu graczy (Internet lub LAN) za pośrednictwem protokołu TCP/IP

 

 

 

[s.4]

 

 

WPROWADZENIE             

 

Mars w niedalekiej przyszłości.

 

Mars to świat nieograniczonych możliwości, którego zasoby naturalne są w stanie zaspokoić niezmierzone potrzeby Ziemi – planety doszczętnie ogołoconej już ze wszelkich surowców i minerałów. Korporacja Ultor, której nazwa wywodzi się od starożytnej rzymskiej świątyni poświęconej Marsowi – bogu wojny – jest posiadaczem praw do zasobów kopalnych czerwonej planety. Firma ta osiągnęła mistrzostwo w maksymalizacji wydobycia, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Fortuna korporacji rośnie, w miarę jak statki transportowe jeden za drugim odlatują na Ziemię, obładowane po brzegi cennym noachitem.

 

Personel kopalni, skuszony obietnicami przygody i łatwego zarobku, przybywa na Marsa na zaopatrzeniowych wahadłowcach. Tylko nielicznym udaje się wrócić na Ziemię. W prowadzonych przez Ultor kompaniach panują ciężkie warunki. Praca jest mordercza, zaś warunki na kwaterach uwłaczają ludzkiej godności. Skafandry ochronne i koje są współużytkowane przez górników pracujących na różnych zmianach. Podły prowiant wydawany jest w głodowych racjach. Pobicia przez zatrudnianych w Ultor wartowników są na porządku dziennym.

 

Najgorsza jest jednak zagadkowa, oszpecająca Zaraza, szerząca się w kopalniach. Podczas gdy liczba ofiar rośnie, a zapatrzona w siebie Ultor nic sobie z tego nie robi, wśród górników wzbiera trwoga i niezadowolenie. W całym kopalnianym kompleksie można natknąć się na ulotki i plakaty rozprowadzane przez konspiracyjną organizację. Podpisane przez tajemniczą Eos broszurki przypominają o niewyjaśnionych zgonach i zaginionych towarzyszach, nawołując górników do wystąpienia przeciwko Ultor. Napięcie sięga zenitu, kopalnie są jedną wielką beczką prochu. Brakuje tylko przypadkowej iskry...


Pracujący na swojej zmianie młody górnik zostaje skatowny przez brutalnego strażnika z Ultor. Inny górnik, Parker, będąc świadkiem tego zdarzenia zostaje wciągnięty w wir wydarzeń. Robotnik nie ma teraz wyboru – musi zabijać albo dać się zabić. Przez Marsa przetacza się rebelia.

 

Czy zdołasz wyżyć wystarczająco długo, by zostać bohaterem?

 

 

 

[s.5 i 6]

 

 

 

DOMYŚLNE STEROWANIE

 

Do rozglądania się po otoczeniu służy standardowo myszka. Klawiatura służy do sterowania ruchami postaci.

 

CZYNNOŚĆ:

KLAWISZ:

 

 

Ruch postaci:

 

 

 

Bieg naprzód

W

Bieg wstecz

S

Krok w lewo

A

Krok w prawo

D

Skok

Spacja

Przykucnięcie

C

Podniesienie postury

+ (klawiatura numeryczna)

Obniżenie postury

Enter (klawiatura numeryczna)

Spojrzenie w górę

2 (klawiatura numeryczna)

Spojrzenie w dół

8 (klawiatura numeryczna)

Obrót w lewo

4 (klawiatura numeryczna)

Obrót w prawo

6 (klawiatura numeryczna)

Wychył w lewo

7 (klawiatura numeryczna)

Wychył w prawo

9 (klawiatura numeryczna)

 

 

Uzbrojenie:

 

 

 

Strzał z broni

Lewy przycisk myszki

Alternatywne wykorzystanie z broni

Prawy przycisk myszki

Schowanie broni do kabury

H

Przeładowanie broni

R

Następna broń

Rolka myszki

Poprzednia broń

Rolka myszki

Broń biała / ręczna

1

Broń półautomatyczna

2

Broń ciężka

3

Broń wybuchowa

4

Inne:

 

 

 

Użyj / akcja

Enter

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin