[s. tytułowa]
RED FACTION
Instrukcja
[s.1]
SPIS TREŚCI
Instalacja gry
Wprowadzenie
Domyślne sterowanie
Menu główne
Nowa gra
Kontynuacja gry
Multiplayer
Gracz
Dołączanie do sesji
Tworzenie sesji
Opcje
Gra
Obraz
Dźwięk
Sterowanie
Bonusy
Wyjście
HUD (Wskaźnik przezierny)
Wskaźnik stanu zdrowia / opancerzenia
Zapas amunicji
Wiadomości – skrzynka odbiorcza
Zapisywanie i wczytywanie stanu gry
Uzbrojenie i amunicja
Pojazdy
Biogramy postaci
Parker
Hendrix
Eos
Wskazówki i triki
Lista płac
[s.2]
INSTALACJA GRY
Umieść płytę z grą we właściwym napędzie. Po upływie kilku sekund program instalacyjny powinien uruchomić się samoczynnie.
Jeżeli tak się nie dzieje, widocznie masz wyłączoną opcję „autoodtwarzania”. Kliknij zatem podwójnie ikonkę „Mój Komputer” a następnie ikonkę właściwego napędu DVD. Po ukazaniu się okna z zawartością płyty, kliknij podwójnie program „setup.exe” aby rozpocząć instalację.
Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
Po pomyślnym zakończeniu instalacji, ukaże się ekran głównego menu. Na stronie nr 6 niniejszej instrukcji znajdziesz wskazówki dotyczące rozpoczynania nowej gry.
W razie wystąpienia podczas instalacji jakichkolwiek nieprzewidzianych trudności, zapoznaj się z informacjami zawartymi w pliku README.TXT, który znajdziesz na płycie. Pomoc znajdziesz również w witrynie internetowej www.thq.com/support.
W momencie oddawania niniejszej instrukcji do druku, wszystkie zawarte w niej informacje były poprawne i aktualne. Niemniej niektóre aspekty rozgrywki mogły ulec od tego czasu niewielkim zmianom. Dlatego stanowczo zalecamy zapoznanie się z plikiem README.TXT, zamieszczonym na płycie z grą. Znajduje się w nim spis wszystkich wprowadzonych zmian.
[s.3]
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Windows 95/98/ME
DirectX 8
Procesor Pentium II lub K6-2 400 Mhz
Karta graficzna z 8 MB pamięci
64 MB RAM
4x CD-ROM
900 MB wolnej przestrzeni dyskowej
Karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX
Myszka i klawiatura kompatybilne ze standardami firmy Microsoft
ZALECANA KONFIGURACJA
Procesor Pentium III kub K6-2 500 MHz
Karta graficzna z 32 MB RAM
Karta dźwiękowa kompatybilna z EAX
MULTIPLAYER
Gra umożliwia rozgrywkę z udziałem wielu graczy (Internet lub LAN) za pośrednictwem protokołu TCP/IP
[s.4]
WPROWADZENIE
Mars w niedalekiej przyszłości.
Mars to świat nieograniczonych możliwości, którego zasoby naturalne są w stanie zaspokoić niezmierzone potrzeby Ziemi – planety doszczętnie ogołoconej już ze wszelkich surowców i minerałów. Korporacja Ultor, której nazwa wywodzi się od starożytnej rzymskiej świątyni poświęconej Marsowi – bogu wojny – jest posiadaczem praw do zasobów kopalnych czerwonej planety. Firma ta osiągnęła mistrzostwo w maksymalizacji wydobycia, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Fortuna korporacji rośnie, w miarę jak statki transportowe jeden za drugim odlatują na Ziemię, obładowane po brzegi cennym noachitem.
Personel kopalni, skuszony obietnicami przygody i łatwego zarobku, przybywa na Marsa na zaopatrzeniowych wahadłowcach. Tylko nielicznym udaje się wrócić na Ziemię. W prowadzonych przez Ultor kompaniach panują ciężkie warunki. Praca jest mordercza, zaś warunki na kwaterach uwłaczają ludzkiej godności. Skafandry ochronne i koje są współużytkowane przez górników pracujących na różnych zmianach. Podły prowiant wydawany jest w głodowych racjach. Pobicia przez zatrudnianych w Ultor wartowników są na porządku dziennym.
Najgorsza jest jednak zagadkowa, oszpecająca Zaraza, szerząca się w kopalniach. Podczas gdy liczba ofiar rośnie, a zapatrzona w siebie Ultor nic sobie z tego nie robi, wśród górników wzbiera trwoga i niezadowolenie. W całym kopalnianym kompleksie można natknąć się na ulotki i plakaty rozprowadzane przez konspiracyjną organizację. Podpisane przez tajemniczą Eos broszurki przypominają o niewyjaśnionych zgonach i zaginionych towarzyszach, nawołując górników do wystąpienia przeciwko Ultor. Napięcie sięga zenitu, kopalnie są jedną wielką beczką prochu. Brakuje tylko przypadkowej iskry...
Pracujący na swojej zmianie młody górnik zostaje skatowny przez brutalnego strażnika z Ultor. Inny górnik, Parker, będąc świadkiem tego zdarzenia zostaje wciągnięty w wir wydarzeń. Robotnik nie ma teraz wyboru – musi zabijać albo dać się zabić. Przez Marsa przetacza się rebelia.
Czy zdołasz wyżyć wystarczająco długo, by zostać bohaterem?
[s.5 i 6]
DOMYŚLNE STEROWANIE
Do rozglądania się po otoczeniu służy standardowo myszka. Klawiatura służy do sterowania ruchami postaci.
CZYNNOŚĆ:
KLAWISZ:
Ruch postaci:
Bieg naprzód
W
Bieg wstecz
S
Krok w lewo
A
Krok w prawo
D
Skok
Spacja
Przykucnięcie
C
Podniesienie postury
+ (klawiatura numeryczna)
Obniżenie postury
Enter (klawiatura numeryczna)
Spojrzenie w górę
2 (klawiatura numeryczna)
Spojrzenie w dół
8 (klawiatura numeryczna)
Obrót w lewo
4 (klawiatura numeryczna)
Obrót w prawo
6 (klawiatura numeryczna)
Wychył w lewo
7 (klawiatura numeryczna)
Wychył w prawo
9 (klawiatura numeryczna)
Uzbrojenie:
Strzał z broni
Lewy przycisk myszki
Alternatywne wykorzystanie z broni
Prawy przycisk myszki
Schowanie broni do kabury
H
Przeładowanie broni
R
Następna broń
Rolka myszki
Poprzednia broń
Broń biała / ręczna
1
Broń półautomatyczna
2
Broń ciężka
3
Broń wybuchowa
4
Inne:
Użyj / akcja
Enter
evil7459