sponli-2-darmowe-ebooki-com.pdf

(452 KB) Pobierz
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
Jak wzmocniě swojĴ
pozycjķ w internecie
Autor: Catherine Seda
TĀumaczenie: Tomasz Boszko
ISBN: 978-83-246-1129-4
TytuĀ oryginaĀu: How to Win Sales and
and Buzz on the Web
Format: B5, stron: okoĀo 190
Wydawnictwo Helion
ul. Koľciuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 032 230 98 63
e-mail: helion@helion.pl
W sieci skutecznego marketingu:
¤ ZdobĴdł i utrzymaj nowych klientw
¤ Poznaj tajniki e-commerce
¤ Nie daj siķ zĀapaě w puĀapki czyhajĴce w sieci
Firmuj swj sukces online
Chcesz, by Twoja firma byĀa stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieě
w sieci! Dziľ wybitni biznesmeni wiedzĴ, jaka siĀa tkwi w nowinkach technicznych,
a internet to najkrtsza droga do osiĴgniķcia zyskw na ľwiatowym poziomie. Pozwala
dotrzeě do ogromnej iloľci klientw bez generowania dodatkowych kosztw. UmoŃliwia
takŃe przyciĴgniķcie uwagi prasy, pomagajĴcej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba
tylko wiedzieě, jak to siķ robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego,
odsĀoni przed TobĴ wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotw wyszukiwarek.
PodĴŃaj za radami, ktre przetestowali giganci miķdzynarodowego biznesu. BĴdł
sprytniejszy od spamerw, tak by stosowane przez nich metody dziaĀaĀy na TwojĴ
korzyľě. Dowiedz siķ, jak techniki internetowego marketingu pozwoliĀy innym
przedsiķbiorstwom zdobyě rozgĀos i ugruntowaě pozycjķ na rynku. Ta ksiĴŃka powstaĀa
z myľlĴ o konsultantach, przedsiķbiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach
oraz inwestorach. Zawiera pomysĀy gotowe do uŃycia, peĀna jest inspirujĴcych
wskazwek i historii sukcesw.
Wygeneruj rozwj swojej firmy w sieci:
¤ poznaj sekrety marketingu wyszukiwarek,
¤ staĺ siķ ekspertem w branŃy i korzystaj ze zĀotych okazji,
¤ spraw, by reklama online przeĀoŃyĀa siķ na zyski firmy,
¤ dowiedz siķ, co mogĴ dla Ciebie zrobiě media spoĀeczne,
¤ sprawdł, jakĴ wartoľě majĴ blogi i czym jest przynķta.
SprzedaŃ online.
400226916.004.png 400226916.005.png 400226916.006.png 400226916.007.png 400226916.001.png
 
Spis treści
Przedmowa ................................................................................................... 9
Podziękowania ........................................................................................... 11
O autorce .................................................................................................... 13
Redaktor techniczny .................................................................................. 15
Autor wspomagający .................................................................................. 16
Wprowadzenie 17
Kto powinien przeczytać tę książkę? ....................................................... 18
W jaki sposób zorganizowana jest ta książka? ........................................ 18
Część I: Wykorzystanie public relations
dla długoterminowego sukcesu ................................................................ 18
Część II: Jak sprawić, aby reklama w internecie
była opłacalna dla Twojej firmy? ............................................................ 19
Czego nie ma w tej książce? ..................................................................... 19
Część I Wykorzystanie public relations
dla długoterminowego sukcesu
21
Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację
wyników wyszukiwania?
23
Czym jest marketing wyszukiwarek? ....................................................... 24
Temat: myślenie ........................................................................................ 25
Tworzenie odniesienia ............................................................................. 26
Optymalizacja strony ............................................................................... 27
Zawartość to podstawa .............................................................................. 29
Zagęszczenie słów .................................................................................... 29
Stwórz zawartość ..................................................................................... 30
4
S PIS TREŚCI
Popularność ma znaczenie .......................................................................32
Kroki w budowaniu hiperłączy ...............................................................32
Pięć najgorszych środowisk oferujących linki ...........................................33
Unikanie policji spamowej ........................................................................35
Siedem grzechów spamowania .................................................................36
Profesjonaliści od pozycjonowania stron: święci i podstępne żmije ......38
Pytania (z odpowiedziami), jakie należy
zadać profesjonalistom z branży pozycjonowania stron ...........................39
A zasłużeni przychodzą, maszerując ........................................................41
Przykład sukcesu Ekskluzywny klub „Rajska farma” dla psów ............42
Wskazówki do zapamiętania ....................................................................45
Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci
47
Złote okazje ................................................................................................48
Przyciąganie klientów… szybko ..............................................................49
Korzyści z pisania pod imprezy ................................................................50
Ty, to znaczy ekspert .................................................................................51
Bądź specjalistą ........................................................................................52
Kuszenie ludzi i pająków .........................................................................53
Szybkie dostosowywanie ...........................................................................55
Potęga wzmianki .......................................................................................58
Dochód z reklamowania się ......................................................................60
Wskazówki do zapamiętania ....................................................................61
Przykład sukcesu Wszechobecny marketing ..........................................62
Rozdział 3. Blogi dla biznesu 65
Każdy może to zrobić ................................................................................66
Przestań perswadować, zacznij angażować .............................................67
Kim jest idealny bloger? ...........................................................................67
Czym się dzielić? ......................................................................................68
To jest dialog ............................................................................................70
Jak wyróżnić się w rozgardiaszu? .............................................................72
Tytuł wpisu ..............................................................................................72
Treść wpisu ...............................................................................................72
Linki .........................................................................................................73
Uwolnij swój blog ......................................................................................74
Przyciągaj dobrą prasę, walcz ze złą prasą ..............................................77
Odpowiadać czy nie odpowiadać? ...........................................................78
Przynęta na linki ......................................................................................78
Mówiąc językiem prawników… ..............................................................79
400226916.002.png
S PIS TREŚCI
5
Spamerzy .................................................................................................... 80
Ochrona blogów ....................................................................................... 80
Narodziny fałszywych blogów ................................................................. 81
Przykład sukcesu Kurort górski Park City .............................................. 82
Wskazówki do zapamiętania .................................................................... 85
Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne 87
Twój profil jest narzędziem marketingowym ........................................... 88
Personalizacja profilu .............................................................................. 89
Drogowskaz w postaci linku .................................................................... 90
Aspekt przyjaciela ...................................................................................... 91
Stań się współpracownikiem .................................................................... 92
Podłącz się ................................................................................................ 93
Etykietki jako społeczna zakładka ........................................................... 94
Widoczność w mediach społecznych ........................................................ 94
Widoczność w wyszukiwarkach ............................................................... 95
Wideoinwazja ............................................................................................ 97
Wygrywa program informacyjny ............................................................. 98
Optymalizacja klipów wideo ................................................................... 99
Marketing poprzez mashupy .................................................................. 100
Procesy wytaczane za bycie dowcipnym ................................................ 101
Graj bezpiecznie ..................................................................................... 102
Wskazówki do zapamiętania .................................................................. 103
Przykład sukcesu Nixon ......................................................................... 104
Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości
107
Historia warta zachodu ........................................................................... 108
Dwa krytyczne pytania .......................................................................... 109
Dzielenie się wskazówkami ................................................................... 109
Studium przypadku przyciąga zainteresowanie ..................................... 110
Przekazywanie wskazówek .................................................................... 111
Artykuły prasowe z przekazem ............................................................... 112
Wybór dystrybutora ................................................................................ 113
Podążając szlakiem PR .......................................................................... 114
Wartość kanałów informacyjnych .......................................................... 114
Zdobywanie sławy w radiu internetowym i podcastach ....................... 115
Dlaczego webinaria się sprawdzają? ...................................................... 118
Zaproszenia dla prasy ............................................................................. 119
Sesje pytań i odpowiedzi ........................................................................ 120
 
6
S PIS TREŚCI
Karmienie prasy .......................................................................................122
Sieciowe centrum prasowe .....................................................................122
Stracone okazje........................................................................................123
Przykład sukcesu WebTrends Inc. ........................................................124
Wskazówki do zapamiętania ..................................................................126
Część II Jak sprawić, aby reklama w internecie
była opłacalna dla Twojej firmy?
127
Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail
129
Tworzenie społeczności odbiorców ........................................................131
Segmentacja Twojej listy z e-mailami ...................................................131
Zaangażuj swoich czytelników ..............................................................132
Bądź bezpośredni .....................................................................................134
Zgranie w czasie jest najważniejsze .......................................................136
Polityka prywatności ..............................................................................137
Regularny harmonogram .......................................................................138
Oferta nie do odrzucenia .........................................................................139
Maksymalna widoczność .........................................................................141
Porzuć stronę wejściową .........................................................................141
Wykorzystaj stronę wejściową efektywnie ..............................................142
Jako przynętę wykorzystaj „temat numeru” ...........................................142
Pokaż wszystko .......................................................................................142
Przykład sukcesu World Wildlife Fund ................................................144
Wskazówki do zapamiętania ..................................................................146
Rozdział 7. Siła partnerstwa
147
Partnerzy: przyjaciele czy wrogowie? ....................................................148
Konflikt dotarcia ....................................................................................149
Konflikt marketingu wyszukiwania ......................................................149
Zagadnienia marketingu marki .............................................................150
Sieci błyskawiczne ...................................................................................153
Zalety .....................................................................................................153
Rozpuszczeni partnerzy ..........................................................................154
Śledzenie linków ....................................................................................155
Własne zespoły .........................................................................................156
Zalety osobistego wybierania partnerów ................................................157
Oprogramowanie do zarządzania partnerami .......................................157
400226916.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin