Driver Parallel Lines Poradnik.pdf

(2312 KB) Pobierz
91687204 UNPDF
Spis treÊci
WST¢P ...................................................................................... 2
PORADY OGÓLNE ....................................................................... 2
G¸ÓWNY WÑTEK FABULARNY ...................................................... 3
1978 .................................................................................... 3
1. Piàtak i dyszka ................................................................. 3
2. Kierowca .......................................................................... 4
3. Strzelec ........................................................................... 6
4. Sp∏aciç Raya .................................................................... 6
5. Superjazda ....................................................................... 7
6. Ostatnia szansa ............................................................... 8
7. Z∏odziej samochodów ....................................................... 10
8. Objazdówka ..................................................................... 12
9. Wi´êniarka ...................................................................... 12
10. WyÊcig o Rosalit´ ........................................................... 13
11. Przykr´canie Êruby ......................................................... 15
12. Poczta lotnicza .............................................................. 15
13. Mistrz wyÊcigów ............................................................. 18
14. Ucieczka ........................................................................ 18
15. Prezencik ...................................................................... 21
16. Porwanie ...................................................................... 23
17. Okup ............................................................................ 25
2006 ................................................................................. 26
18. Meksykanin .................................................................. 26
19. Ogon ............................................................................ 27
20. Anio∏ Stró˝ ................................................................... 27
21. Godzina szczytu ............................................................ 28
22. Destruktor ................................................................... 28
23. Broƒ ............................................................................ 30
24. Ochrona ....................................................................... 31
25. Slink ............................................................................ 33
26. R´kawica ..................................................................... 34
27. Bramo∏amacz ............................................................... 35
28. Bishop ......................................................................... 36
29. Candy .......................................................................... 37
30. Rozwalacz domów ........................................................ 37
31. Niedêwiedê w klatce ...................................................... 39
32. Corrigan ....................................................................... 43
MISJE POBOCZNE ..................................................................... 47
Kradzie˝ na zamówienie ..................................................... 47
Agencja kredytowa ............................................................. 47
WyÊcig uliczny ................................................................... 47
WyÊcig na torze ................................................................. 48
Zabójca .............................................................................. 48
1
91687204.004.png
WST¢P
Witamy w poradniku do gry Driver®: Parallel Lines . Poniżej przedstawiamy opis
przejścia głównego wątku fabularnego gry, misje poboczne oraz porady ogólne.
W przypadku dotarcia w grze do „sytuacji bez wyjścia” wystarczy sięgnąć po nasz
poradnik. Zapraszamy do lektury!
PORADY OGÓLNE
• Gdyniegonicięczasaniżadenprzeciwnik,zwalniajnawidokpolicji.Pococizbędne
kłopoty?
• Już na samym początku głównego wątku fabularnego wykonuj misje poboczne
– przyniosą ci one dużo pieniędzy, za które będziesz mógł tuningować auta
i kupować broń (oraz amunicję do niej).
• W miarę możliwości, zabieraj pozostawioną przez przeciwników broń – amunicji
nigdy za wiele.
• Gdy uciekasz od policji, jechanie pod prąd tudzież wykonywanie pomiędzy samo-
chodami slalomu nie jest dobrym rozwiązaniem. Lepiej jechać prawym pasem,
równo i szybko, a od czasu do czasu wykonać nagły manewr skrętu w którąś stronę,
najlepiejzajakimśsamochodem.
• Uciekając przed pościgiem unikaj potrącania pieszych – twój samochód będzie na
nichznaczniewytracałprędkość.
• Pamiętaj,żenajszybszysamochódniezawszeoznaczanajlepszy.
• Rozsądnie dobieraj rodzaj broni do przeciwnika. Przecież nie będziesz marnował
pół magazynku Kałasznikowa na jednego przeciwnika, prawda? Lepiej sięgnąć
po pistolet.
• Korzystajzeskrótówibocznychuliczekrozsądnie.NowyJorkjestnatylezagracony,
iż potencjalny skrót może okazać się nie lada problemem.
• Nie używaj klaksonu, pozostali kierowcy to straszni egoiści i rzadko kiedy ustąpią
ci miejsca – nawet gdy będziesz trąbił pół minuty, to nic to nie da.
• Zanimukradnieszauto,rozejrzyjsiętrzyrazy,czywpobliżuniemapatrolu.
• Gdy uda ci się uciec tymczasowo policji, jak najszybciej zmień auto, zaś gdy bę-
dziesz podróżował w zmienionym samochodzie, nie zbliżaj się do policjantów
– mogą cię rozpoznać i pościg rozpocznie się na nowo.
• Nitro to zbędny wydatek w przypadku poruszania się między misjami – instaluj je
waucietylkowtedy,gdymaszwplanachwzięcieudziałuwwyścigunatorze.
2
91687204.005.png
GŁÓWNY WÑTEK FABULARNY
1978
1. Piątak i dyszka
Sampoczątekgryjestbardzoemocjo-
nujący – znajdujesz się za kierownicą
czarnego auta, a na twoim ogonie sie-
dzi policyjny radiowóz. Twoim zada-
niem jest go zgubić i dotrzeć do miej-
sca przeznaczenia (krzyżyk na mapie).
Linią na poniższej mapie zaznaczyli-
śmy trasę, po której jadąc można naj-
łatwiej uciec przed wzrokiem policji.
Pamiętaj, że do miejsca przeznaczenia
nie możesz dotrzeć z poszukującą cię
policją!
3
91687204.006.png 91687204.007.png
Gdy dojedziesz do miejsca przezna-
czenia, zatrzymaj się w świecącym żół-
tym znaczniku.
2. Kierowca
Udaj się pod warsztat i wejdź w żół-
ty krąg, aby zacząć misję. Spójrz na
poniższą mapę: twój cel to krzyżyk.
Znajduje się tam auto, które musisz
zabrać. Jadąc do celu unikaj łamania
przepisów, gdy na radarze widoczny
jest patrolujący radiowóz, kłopoty są
tu teraz niepotrzebne.
4
91687204.001.png
Obrazek obok prezentuje auto, które
musisz zabrać. Zabierz je z powrotem
do warsztatu korzystając z poniższej
mapki. Ponownie unikaj łamania
przepisówdrogowych,gdywpobliżu
kręcisiępolicja.Gdybyzainteresowali
się tobą, musiałbyś najpierw zgubić
pościg,bydopieropóźniejwrócićdo
warsztatu.
Po przejściu przez tuning auta czas na
główne założenie misji. Musisz prze-
jechaćprzeztrzy„bramki”(stworzone
zżółtychsłupówświetlnych)zodpo-
wiednią prędkością. Przy bramce wi-
docznej na obrazku obok musisz osią-
gnąć prędkość 50 mil na godzinę.
5
91687204.002.png 91687204.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin